"مقیاس و یا می میرند!" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 5/29/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در امل

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در املاک و مستغلات خود را کسب و کار و زندگی خود را بدون حسرت." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مه 25th.
 
"مقیاس و یا می میرند!" یک آجیل و پیچ و مهره راهنمای ساخت املاک و مستغلات کسب و کار است که به شما می دهد زمان واقعی و آزادی پول. بر اساس زندگی واقعی سفر توسط خود نویسنده این کتاب را میسازد خوب, بد و زشت از ایجاد یک کسب و کار از زمین تا. متوقف کردن یک برده به کسب و کار خود را و شروع به ساختمان آن را به راه راست بنابراین شما می توانید جلوگیری از پشیمانی در زندگی است.

"مقیاس و یا می میرند!" توسط لارس Hedenborg رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/25/2020 – 5/29/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B0876HFWD9.

"مقیاس و یا می میرند!" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"برای هر کسی که به دنبال از طریق شکستن سقف بودن سنتی عامل املاک و مستغلات این کتاب برای شما مناسب است. نویسنده رفته را از طریق تمام چالش هایی که یک عامل املاک و مستغلات و ایجاد کرده است که فوق العاده موثر و اثبات شده فرایند به شما زمان و پول آزادی است. این است که به طور متوسط خود را املاک و مستغلات کتاب!!!" – خواهد

"این کتاب را میسازد روند برای یکی واقعا موفقیت در املاک و مستغلات و کسب و کار. آن را به ما به عنوان افراد به اقدام های مورد نیاز با هر دو خواندن و سپس اجرای ابزار مشخص شده در این کتاب است. این کتاب باید در مورد نیاز به عنوان خوانده شده برای هر کس که ورود به املاک و مستغلات و کسب و کار." – تروی دیویس

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

لارس میزبان از کسب و کار آزادی پادکست و بنیانگذار املاک و مستغلات B-مدرسه فراهم می کند که آموزش و مربیگری برای بالا تولید عوامل املاک و مستغلات و رهبران تیم به دنبال ساخت پایدار سیستم های مبتنی بر کسب و کار. لارس' حرفه ای در املاک و مستغلات آغاز شد و در مارس 2007 زمانی که او در سمت چپ او کار شرکت های بزرگ. در سال اول او hustled به 71 فروش بود اما کار 70+ هفته ساعت خروج خود را در زندگی خانوادگی رنج می برند. این انگیزه لارس به مقیاس خود را املاک و مستغلات کسب و کار پس از آن می تواند اجرا بدون او. امروز لارس تیم به فروش می رساند و صدها نفر از خانه های یک سال و او با این نسخهها کار فقط یک روز در هفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن