نویسنده پرفروش هری Kraemer سهام جدید مشاوره در "خود را 168: پیدا کردن هدف و رضايت مبتنی بر ارزش های زندگی"

بهترین نویسنده فروش سهام جدید مشاوره در "خود را 168: پیدا کردن هدف و رضايت مبتنی بر ارزش های زندگی" در کتاب جد

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

بهترین نویسنده فروش سهام جدید مشاوره در "خود را 168: پیدا کردن هدف و رضايت مبتنی بر ارزش های زندگی"

در کتاب جدید خود هری Kraemer سابق مدیر عامل شرکت باکستر و برنده جایزه استاد در دانشکده مدیریت کلاگ, سهام عملی مشاوره در سن چالش پیدا کردن تعادل در زندگی در میان ساخته شده است در حواس او را پرت و بی پایان به انجام لیست. در "خود را 168: پیدا کردن هدف و رضايت مبتنی بر ارزش های زندگی" (Wiley 2020), Kraemer سهام, مشاوره در مورد چگونه به کشف موانع و رهبری مبتنی بر ارزش های زندگی است.

"من دو کتاب در مورد تبدیل شدن به یک ارزش مبتنی بر رهبر و ایجاد ارزش های مبتنی بر سازمان است. در حال حاضر گام طبیعی بعدی این است که برای به اشتراک گذاشتن چگونه به دنبال ارزش های مبتنی بر زندگی" گفت: کرامر. "این یک زمان-مدیریت کتاب – این کتاب با هدف کمک به مردم بود خود آگاه و توسعه تولیدی عادات. من همچنین به اشتراک گذاری مشاوره در مورد چگونه برای ایجاد عادات جدید و پیدا کردن تعادل زندگی در زمان واقعی است."

این کتاب شامل داستان های شخصی و بینش از Kraemer همراه با ابزار برای کمک به خواننده کشف جایی که آنها در واقع وقت خود را – یا آنچه که او خواستار 168 ساعت در هر هفته. Kraemer سهام که به جای فکر کردن 24 ساعت در یک روز به او توصیه می کند به دنبال در کل هفته 168 ساعت است. او سازماندهی این به یک زندگی "شبکه" با سطل به صورت حرفه ای, خانواده, ایمان/معنویت و سلامت/خواب تفریح/تفریح و سرگرمی/مطالعه و ساخت یک تفاوت. هر فرد می تواند اختصاص ساعت آنها را صرف در هر سطل و سپس به تعیین اینکه آیا آنها به هدف قرار دادن اهداف خود و جایی که آنها در حال صرف وقت خود را. کرامر در می یابد که مردم گرسنه هستند به دست گرفتن کنترل زندگی خود و reprioritize.

در زمانی که اکثر حرفه ای ها روبرو هستند و عدم اطمینان و کار جدید-زندگی Kraemer مشاوره می تواند شناسایی نحوه متعهد به ارزش ها و اولویت ها. در این کتاب کرامر سهام چگونه به:

  • استفاده از خود بازتاب به شناسایی آنچه اهمیت ترین و آگاه تر از چگونه شما صرف زمان خود را
  • بررسی اولویت های چنین به عنوان حرفه ای, خانواده, سلامت, تفریح و سرگرمی, معنویت و انسان دوستی
  • جلوگیری از ناخوشایند "شگفتی" و یا سوخته
  • تجربه تعادل بهتر را در زمان واقعی در میان تغییر اولویت های شخصی و حرفه ای

اطلاعات بیشتر در مورد هری Kraemer

هری M. Jansen Kraemer جونیور, استاد مدیریت و استراتژی در دانشکده مدیریت کلاگ در دانشگاه نورث وسترن که در آن او یک "استاد از سال است." او یک مدیر اجرایی شریک در مدیسون, Dearborn, همکاران, یکی از بزرگترین شرکت های سهامی خصوصی در ایالات متحده و رئیس و مدیر عامل شرکت باکستر, چند میلیارد دلاری, جهانی, بهداشت و درمان شرکت.

Kraemer است پرفروشترین نویسنده از ارزش های به عمل و تبدیل شدن به بهترین. Kraemer فعال نیکوکار و کتاب خود حاصل و صحبت کردن هزینه های در حال اهدا به یک هکتار صندوق در آفریقا است. یک هکتار صندوق فراهم می کند تامین مالی, مزرعه منابع آموزشی و دسترسی به بازار برای حمایت از بیش از یک میلیون مزرعه خانواده در آفریقا است.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد Kraemer کار در https://harrykraemer.org/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب