Stephen Colbert را Melania Trump تماس خودش سرد مرده بنای تاریخی به برتری'

در سه شنبه شب, Stephen Colbert, برگزار خواهد شد, جان بولتون برای اولین بار او را در اواخر شب مصاحبه پس از انتش

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

در سه شنبه شب, Stephen Colbert, برگزار خواهد شد, جان بولتون برای اولین بار او را در اواخر شب مصاحبه پس از انتشار کتاب جدید خود به اتاق که در آن اتفاق افتاده است. اما در روز دوشنبه او به ثمر رساند حتی بزرگتر مهمان: بانوی اول Melania Trump.

خوب در واقع این بازیگر Laura Benanti که بازگشت به اواخر نشان می دهد برای نشان دادن خاموش خود را متخصص Melania برداشت. این واقعیت که او انجام شد از خانه هیچ چیز به تار او درخشندگی.

پرسیده شده توسط میشل چگونه او را نگه داشتن او پاسخ داد:, "اوه, Stephen این معترضان ترسناک هستند. هر روز آنها پاره کردن یکی دیگر از سرما مرده بنای تاریخی به برتری. من نمی تواند کمک کند اما نگرانی من بعدی؟" او شوخی که او در حال حاضر "قرنطینه در محل نامعلومی برای جلوگیری از این ویروس است که من نام مستعار برای Ivanka."

وقتی که میزبان گفت که او خوشحال بود که او "اجتماعی فاصله" حداقل, Melania گفت: "آن را به عنوان خالی به عنوان یک برگ برنده رالی در اینجا!" او سپس افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع عملکرد "مانند عملکرد خود را هر شب: راه های کوچکتر از وعده داده شده و همه درگیر باید تست شده."

از آنجا بانوی اول منتقل شد به آدرس جدید, بیوگرافی, که منتشر شد, در این ماه به عنوان هنر معامله خود را. "اوه این کتاب! آیا آنچه را که شما به عنوان خوانده شده," او گفت:. "این کتاب باعث می شود من به یک ruthless, دل سرد, کنترل, که در هیچ چیز متوقف خواهد برای دریافت آنچه من می خواهم. اما آن را نیز پر از دروغ!"

او به نام این کتاب ادعا می کنند که او renegotiating او prenuptial agreement با مغلوب ساختن پیشی جستن در اولین سال ریاست جمهوری خود را "کاملا نادرست" توضیح داد: "من امیدوارم که یک روز به زودی مذاکره یک پست-nup."

همانطور که برای راه کتاب "ضربات" تصویر او به عنوان یک "قربانی درمانده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" او افزود: "در اسلوونی ما گفت: به نظر می رسد ضعیف هنگامی که شما قوی و قوی زمانی که شما ضعیف است. و نگه داشتن نسخه از اظهارنامه مالیاتی در فرد خود را در همه زمان ها است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب