لایحه بر طول می کشد شارژ از مغلوب ساختن پیشی جستن را سرکوب به عنوان نظامی تلاش می کند به دور

As رئیس جمهور تهمت همچنان به تلاش و درام پشتیبانی تماس خود را به صورت متحده به "تسلط" معترضان و گوشت گاو تا حض

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

As رئیس جمهور تهمت همچنان به تلاش و درام پشتیبانی تماس خود را به صورت متحده به "تسلط" معترضان و گوشت گاو تا حضور پلیس در برابر آنهادادستان کل لایحه Barr و یک تیم ارشد وزارت دادگستری مقامات باید بی سر و صدا گرفته شده سرب در اخلال در تظاهرات و پس از رفتن خرده جنایتکاران که ممکن است با استفاده از این تظاهرات به عنوان پوشش.

این یک حرکت جنجالی حتی در درون بر خود بخش. یک دادستان فدرال به نام Barr ترین بالا مشخصات تلاش برای سرکوب ناآرامی های "سیاسی-شارژ [و] ساختگی است." ارشد اجرای قانون رسمی آن را به نام "یک شگرد سیاسی را که ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مانند تروریسم است."

تا روز پنجشنبه این گروه تا به حال عمل تا حد زیادی در پشت درهای بسته در انجام طرح خود را به اتهام دولت در پاسخ به این کشور تظاهرات. اما در روز پنج شنبه بعد از ظهر بر کنار FBI مدیر کریس Wray و نمایندگانی از دیگر پیشرو سازمان های اجرای قانون در زمان این مرحله به بحث در جزئیات وزارت دادگستری استراتژی در سرکوب "افراط گرایان و آشوبگران که ربودن اعتراض."

Barr گفت: بخش خود را همراه با دیگر فدرال, سازمان های اجرای قانون در حال کار با دولت و مقامات محلی برای شناسایی افرادی که غارت مغازه ها و تحریک خشونت از گروه های بزرگتر از تظاهرات صلح آمیز است. "ما درک تمایز بین سه مجموعه های مختلف از بازیگران" Barr گفت.

اما دادستان کل گفت: رئیس جمهور نسبت ناروا تحت فشار قرار دادند و او را به استفاده از تمام منابع لازم برای پیگیری افرادی که درگیر در "جنایت برای مرعوب کردن شهروندان است." بار ادعا کرد که "antifa" و "دیگر چنین گروه های افراطی" بودند ربودن تظاهرات غارت و تنظیم ماشین های پلیس در آتش است. او اذعان کرد که گروه "سیاسی دیگر مکاتب" نیز درگیر است. اما او موفق به تماس از افرادی که به عنوان مثال متهم شدند با شبیه جنایات در لاس وگاس و با شناسایی جناح راست "Boogooloo" جنبش است.

زمانی که مورد سوال یک خبرنگار در مورد انتخاب خود را از کلمات بر گریختم و با اشاره به این واقعیت است که او تا به حال گفت که گروه های دیگر درگیر در این جنایات است.

در طول کنفرانس مطبوعاتی هر دو بار و ورای طور مستمر با استفاده از کلمه "شورش" به توصیف اعمال توسط "افراط گرایان و آشوبگران" ربودن تظاهرات. انتخاب کلمات غیر معمول بود با توجه به این واقعیت است که تنها دو نفر از فدرال موارد متهم تا کنون به حال چیزی برای انجام با "شورش" با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط The Daily Beast. یک مقام ارشد دادگستری گفت: روزانه وحش یکشنبه که "شورش" شارژ بود بیش از حد گسترده است و این مهم است که توجه داشته باشید در گزارش که گروه بود و دور ماندن از آن.

دادستان کل تلاش برای سرکوب افراد درگیر در این اعتراضات نشان می دهد که تا چه حد وزارت دادگستری در حال پخش است نقش اصلی را در دولت در پاسخ به این هرج و مرج است که نیرنگ شهرستانها در سراسر ایالات متحده در ضمن تهمت این هفته پناه در یک پناهگاه به عنوان تظاهرات بزرگ در واشنگتن و مطرح برای یک عکس, op, با یک کتاب مقدس در مقابل سنت جان اسقفی کلیسا و گفت: او را به هر وسیله لازم برای جلوگیری از "اقدامات داخلی و ترور است." به پنتاگون منتقل شده به فاصله خود از مغلوب ساختن پیشی جستن لفاظی در مورد militarizing شهرستانها آمریکایی وزارت دادگستری به نظر می رسد با استفاده از تاکتیک های مختلف: تجاوز.

در اوایل ساعت پس از درگیری میان معترضان و پلیس در مینیاپولیس در مه 26, Barr و مقامات ارشد در DOJ شروع برگزاری جلسات و تماس استراتژیسازی راه برای سرکوب دو مقامات ارشد در این بخش گفت: روزانه وحش. صحنه های از غارتگران غارت مغازه های محلی و خرابکاری پلیس ساختمان شدت دستپاچه بر کسانی که به گفته مقامات و دادستان کل به کارگردانی تیم خود را برای پیدا کردن یک چارچوب برای شناسایی و دستگیری این افراد و اتهام آنها را با فدرال جنایات. ایده این بود که سعی و کنترل دولت در پاسخ به اعتراضات با تکیه بر FBI منطقه ای مبارزه با تروریسم هاب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با اجرای قانون محلی در مورد در بر خود عبارت "افراط گرایان."

آن را بلافاصله روشن ارشد مقامات قضایی کار با Barr چگونه گروه را در مورد اجرای یک طرح متمرکز بر دستگیری و شارژ افراد با فدرال جرایم در سراسر کشور در مقیاس. ترس از این وجود داشت متحده خواهد فشار پشت در بر مداخله فقط به عنوان آنها تا به حال با تهمت خواستار آنها را قبول کمک از گارد ملی. یک سوم دادگستری گفت: هیچ اضافی نگرانی که این طرح نیاز به تحقیقی دقیق و نظارت بر تلاش های است که می تواند از ادامه اجرای قانون مهم است.

"رئیس جمهور می بیند Barr که [این] 'پلیس بد' او می تواند از بند باز کردن اگر متحده و شهرستانها نمی توانید خود را با هم عمل می کنند."

ارشد دولت رسمی

این زمانی است که بار تبدیل به یک موجود عملیات شبکه—مشترک با تروریسم نیروهای وظیفه (JTTFs)— led توسط FBI که متحد فدرال و ایالتی و محلی اجرای قانون برای نظارت و پیگیری تروریست های مظنون. چند روز بعد بر ابلاغ برنامه های خود را به این کشور برنداشته است.

"ساخت و ساز ما در حال رفتن به استفاده از این JTTF. آن را محاکمه و واقعی سیستم. این کار را برای داخلی وطنی تروریست ها. ما قصد داریم به درخواست این مدل" Barr گفت: در تماس است. "این در حال حاضر ادغام خود را به دولت و مردم محلی. این هوش هدایت می شود. ما می خواهیم به جلو خم و شارژ ... هر کسی که نقض قانون فدرال در ارتباط با این شورش."

رئیس جمهور تهمت مشخصات فنی زد تماس با فرمانداران کارگردانی آنها را به پانچ "برچسب دو" برای دریافت بر روی خط به سوال بپرسید. اما رئیس جمهور بارها و بارها دست به کمر به بر. "ما فعال خواهد شد لایحه بر ما فعال خواهد شد و او را به شدت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. بر اساس بازجویی از رژیم صهیونیستی است. جانت میلز از مین گذاشته تفکر خود را در مورد چرا متحده نیاز به "تسلط" خیابان.

"ما باید به مردم در کنترل خیابان بنابراین ما می توانید بیرون بروید و کار با اجرای قانون ... شناسایی این افراد در جمعیت آنها را بیرون بکشد و تعقیب آنها" بار گفت.

در هفته گذشته فدرال افسران متهم اند که سه نفر در نیویورک و دو در مینه سوتا به اتهام دخالت در حملات مولوتف کوکتل در شهرداری خواص. و روز دوشنبه پس از رئیس جمهور اظهارات در پارک لافایت در آن او را تهدید متحده با ارسال در پرسنل نظامی فعال به شهرستانها خود را بازداشت و تعداد بیش از دو برابر در DC و شهر نیویورک است.

بر شور و شوق برای سرکوب آشکار است. آن می ایستد در مقابل علامت گذاری به پنتاگون است که در وضعیتی وخیم از رهبری آن تصمیم به نظر می رسد در کنار مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از پارک پلیس, پشتیبانی شده توسط ملی Guardsmen خشونت پاک لافایت پارک از معترضان مسالمت آمیز بنابراین رئیس جمهور می تواند به مرحله یک op عکس – گزارش بر این ایده است. دو روز بعد وزیر دفاع علامت Esper تحت پژمرده سخنان ضمنی حمایت از این اقدام علنا رد تهمت و تهدید به استفاده از فعال وظیفه نظامی علیه معترضان چیزی است که به خطر افتاده است Esper ایستاده در دولت.

به کسانی که به ناروا از آن است که جای تعجب نیست که رئیس جمهور داده است بر چنین گسترده و حرفه ای در دستور اعمال خاص خود را در قالب نظم و قانون به عنوان ناآرامی های مدنی گسترش یافته است. "[برای روز] رئیس جمهور است [bragged به مقامات] چگونه 'دشوار' دادستان کل است و اگر هر کسی می تواند به منظور بازگرداندن آن را این پسر" به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی. "رئیس جمهور می بیند Barr که [این] 'پلیس بد' او می تواند از بند باز کردن اگر متحده و شهرستانها نمی توانید خود را با هم عمل می کنند."

"بر صفات همه خشونت آمیز و مخرب فعالیت در اعتراض به جناح چپ antifa عناصر. او هیچ مدرکی که ندارند."

دادستان فدرال

یک مقام ارشد در وزارت دادگستری گفت: وجود یک تیم کوچک کار برای پیگیری نتایج دادستان کل بخشنامه که منابع بیشتری قرار داده می شود نسبت به بررسی و پیگرد "آشوبگران." در واشنگتن شده اند وجود دارد کمی بیش از 100 دستگیری که رفت به محلی وکلای آمریکا ، از کسانی که دستگیر شده 75 متهم شدند اما تنها یک نفر به اتهام یک جرم فدرال برای شکستن را به یک بانک با توجه به ارشد دادگستری. وجود هشت فدرال اتهامات انتظار در این شهرستان است که فرد گفت. هیچ یک از متهمان به اتهام شورش.

با توجه به متعدد فعلی و سابق وزارت دادگستری و در اجرای قانون مقامات بر سوء استفاده مشترک تروریسم نیروهای وظیفه (JTTFs) در حمایت از رئیس جمهور تهمت اصرار که antifascists هستند "تروریست ها" بهره برداری در سراسر کشور تظاهرات. Antifa است نه سازمان و نه با وجود تروریسم داخلی اساسنامه برای تعیین آنها را تروریست. اوایل اتهامات فدرال در حال ظهور از Barr سرکوب نگرانی جرایم مانند آتش سوزی تروریسم نیست-جرائم مربوط. و در نوادا سه مرد با روابط به جناح راست گرایان دفاع برای سرنگونی دولت ایالات متحده دستگیر شدند مربوط به تروریسم اتهام توطئه برای انجام اعمال خشونت در جریان تظاهرات در لاس وگاس. جانباز اجرای قانون مقامات نقطه به خلیج فارس بین Barr درمان از جناح چپ معترضان و به مراتب خشن تر عناصر جناح راست که وزارت دادگستری است در اولویت قرار گیرد.

دادستان فدرال که نخواست نامش فاش شود گفت: استفاده از JTTF در برابر تظاهرات نشان داد Barr استانداردهای دوگانه به عنوان جناح راست خشونت با هدف بر خلاف معترضان در برابر مردم به جای ملک – هنوز برای ثبت نام به عنوان یک اولویت است. "ما نمی شنیدن هر چیزی در مورد وزارت دادگستری خواستار JTTFs پس از گفتن یک مانیفست-نوشتن مجنون به قتل مردم در وال مارت و یا دیگر سیاسی-شعار-spouting دیوانه ارسال بمب به سوروس در نیویورک" دادستان گفت.

دادستان در نظر گرفته شده بر رفتار بیش اعتراضات به "یک کم" برای دادستان کل. "او صفات تمام خشونت آمیز و مخرب فعالیت در اعتراض به "جناح چپ antifa' عناصر. او هیچ مدرکی که آنچه" دادستان گفت.

یکی دیگر از مقامات ارشد اجرای قانون رسمی گفت که با استفاده از JTTF در برابر معترضان است "یک شگرد سیاسی را که ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مانند تروریسم است." دو نفر از مقامات آشنا با JTTF عملیات شرح داده شده موارد در برابر معترضان تبدیل شده بیش از مبارزه با تروریسم متمرکز شرکت کنندگان به دادستان فدرال و ویژه FBI عوامل برای تعیین فعالیت های ناقض موجود در قوانین فدرال.

"رهبران در همه جا قادر به جلب تمایز بین معترضان مسالمت آمیز جنایات اموال و مردم پرتاب آجر در پلیس. Barr قادر است."

دادستان فدرال

اف بی آی به استفاده از آن از JTTFs در رابطه با اعتراضات به عنوان یک repurposing از یک شبکه آن در حال حاضر در محل برای اتصال عوامل آن به پلیس محلی در شهرستانها که در آن تظاهرات هستند اتفاق می افتد به جای نشان میدهد که "antifa" و یا دیگر معترضان به نمایندگی از یک تهدید تروریستی.

"JTTFs در حال استفاده به عنوان یک موجود مشارکت فدرال و ایالتی و محلی اجرای قانون است که در حال حاضر در محل. تمرکز خود را بر شناسایی و اخلال در فعالیت های جنایی و چنین قانونی محدودیت های موجود برای استفاده داخلی از امنیت ملی هوش مقامات درخواست" اف بی آی گفت: Daily Beast, در بیانیه ای.

هنوز دادستان فدرال و JTTF جانبازان ابراز نگرانی در مورد ادب و نزاکت را از هدف یک ابزار برای مبارزه با تروریسم در اعتراض به خصوص هنگامی که FBI تصدیق میکند که JTTF تمرکز بر فعالیت های مجرمانه به جای تروریسم است.

به عبارت دیگر JTTFs یک مکانیسم راحتی به جای نشانه ای از هر عنصر تروریستی در تظاهرات: "اگر به ما حمله شد و توسط مریخ, ما می خواهم با استفاده از JTTFs موجود مشارکت برای ضد مریخ نیروی کار گفت:" دادستان فدرال. این مسئله بیشتر دادستان ادامه داد: یک "سیاسی-شارژ ساختگی تلاش به نسبت این همه به جناح چپ فعالیت و استفاده از مواد نامناسب به معنی پاسخ دهند. جامعه مدنی و رهبران در همه جا قادر به جلب تمایز بین معترضان مسالمت آمیز جنایات اموال و مردم پرتاب آجر در پلیس و Barr است که قادر به ایجاد این تمایز است."

بر تمرکز نیز آشکار برای مشرف خشن ترین عنصر در تظاهرات: پلیس که قتل جورج Floyd – و هزاران نفر از مردان آفریقایی-آمریکایی زنان و کودکان قبل از او – موجب سراسر کشور تظاهرات.

در شهر نیویورک ویدئوها ظاهر در رسانه های اجتماعی نشان افسران پلیس شخم از طریق معترضان با اتومبیل های خود را. در آتلانتا افسران کشیده دانشجویان از یک ماشین و به ضرب گلوله آنها را با تفنگ بی حس کردن. در منهتن در شب یکشنبه یک Daily Beast خبرنگار را دیدم حداقل سه افسر پلیس را nightsticks به یک معترض شد که در حال حاضر بر روی زمین او پس از فرار از یک افسر که unholstered تفنگ خود را. در مقابل ده ها تن از افراد درگیر در تظاهرات در سراسر کشور—بسیاری از آنها سفید—باید شکست, مغازه, سرقت لباس و سایر کالا و برخی آتش به ماشین پلیس. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور فعال تشویق خشونت های پلیس در, مردم در حالی که توصیف به عنوان "تروریسم" جنایاتی که تا حد زیادی در برابر اموال.

هنوز Barr است بدون بالا مشخصات حامیان. همیشه پس از دست زدن به او از رونمایی از مولر گزارش Barr تبدیل شده است و نه فقط یک مورد علاقه رئیس جمهور است اما یک قهرمان محلی در سراسر Trumpworld.

"لایحه فوق العاده ای به بینش و دانش هر دو از قوانین و مشروط پیامدهای وضعیت فعلی. رئیس جمهور ساخته شده یک انتخاب عاقلانه در تصویب لایحه بار به دادستان عمومی و او در خدمت به کشور هست و ادامه خواهد داد به انجام این کار [در این بحران]" گفت: Jay Sekulow یک مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل است که شناخته شده Barr برای سال. "او را به انجام یک کار فوق العاده."

—با گزارش های اضافی توسط thecourtpoet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب