بیل ماهر که گفت: N-Word در تلویزیون برنامههای 'انصراف از فرهنگ'

ببیمار ماهر, قدیمی, سیاسی, طنز و میزبان از HBO را در زمان واقعیبنادر یک اخاب مانند وسواس با "انصراف " فرهنگ"—ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

ببیمار ماهر, قدیمی, سیاسی, طنز و میزبان از HBO را در زمان واقعیبنادر یک اخاب مانند وسواس با "انصراف " فرهنگ"—این نظریه که برجسته "سیاسی نادرست" (به قرض او عبارت) و یا "بحث برانگیز" مردمی هستند که تحت فشار قرار دادند از شغل خود توسط bad-ایمان آنلاین اوباش.

این به احتمال زیاد ناشی از این زمان زمانی که شش روز پس از 9/11 حملات ماهر در نهایت به حال خود را نشان می دهد به لحاظ سیاسی نادرست لغو توسط سینکلر پس از تماس با تروریست ها درگیر "نه بزدلانه" برای "ماندن در هواپیما هنگامی که از آن بازدید ساختمان" بیانیه ای که آمده بود بر روی پاشنه از ماهر در مقایسه با سگ های خود را به "کودکان عقب." در یک ماده از ماه او داده شد با نام تجاری جدید نشان می دهد توسط HBO که او را میزبانی برای 17 سال گذشته.

و مانند بسیاری از غنی ممتاز نفوذ امضا کنندگان هارپر بدنام "انصراف " فرهنگ" نامه—از مالکوم گلدول و Fareed Zakaria, که مرتکب شده اند تقسیم عددی بر مضرب اعمال plagiarism هنوز دیده نمی شود فرصت های خود را لغزش به J. K. Rowling, ضد ترانس میلیاردر که هر کلمه جلب بین المللی عناوین—ماهر یک مثال زندگی می کنند که "انصراف " فرهنگ" است و پر از شکوفه.

در HBO نمایش ماهر گفت: N-word; به طور منظم در دفاع از مردان قدرتمند متهم به آزار و اذیت جنسی; yukked آن را با alt-راست; ساخته شده اظهارات تبعیض آمیز علیه مسلمانان تحت فشار قرار دادند و ضد vaxx مزخرف و پیشنهاد کرد که هر کس باید می خواهید برای دریافت COVID-19. اما کمدین نبوده است تا آنجا که شدت انتقاد توسط HBO (حداقل برای عموم) برای رفتار خود.

و به این ترتیب در شب جمعه ماهر به طور طبیعی استقبال باری ویس و توماس Chatterton ویلیامز دو نفر که dined ترین در هارپر نامه به بحث در مورد "انصراف از فرهنگ است."

"به عنوان یک مرد که یک نمایش به نام سیاسی نادرست و دیگری به نام زمان واقعیبا تشکر از شما, از آنجا که ما نیاز به یک مقاومت مواجه در انصراف از فرهنگ" گفت ماهر, اضافه میکند: "چه من در مورد این مقاومت مواجه است که از لیبرال ها و تقریبا هر کسی که امضا این نامه یک لیبرال!" (چون من حدس می زنم, لیبرال نمی تواند انتقاد دیگر لیبرال؟)

Chatterton ویلیامز بود که قادر به ارائه یک جامد به عنوان مثال کسی که واقعا "لغو" در مصاحبه اخیر خود با نیویورکر's اسحاق Chotiner صحبت کلی "آب و هوا از censoriousness" و تحسین نامه را "بین المللی" پوشش; در ضمن ویس با اشاره به آن به عنوان یک "هشدار گریه از داخل این موسسات" این "رشد فرهنگ illiberalism است که متفاوت از انتقاد." او افزود: "این در مورد مجازات...آن را از نظر دور کار خود را."

اجازه دهید باز کردن این بیت. Chatteron ویلیامز یک نویسنده برجسته و نویسنده است که برای برخی از دلیل می گذراند دو خاطرات قبل از سن 40 و منجر به مجله نیویورک تایمز. وایس نوشت: به تازگی یک کتاب و یک نظر نویسنده در نیویورک تایمز. این افراد عظیم سیستم عامل است. بعلاوه ویس' اخیر استعفای از نیویورک تایمزکه او نقاشی را به عنوان او بودن "لغو" شبکه موسسه بود که همه حساب و با یک هماهنگی روابط عمومی تلاش های انجام شده توسط ویس و نویسنده اندرو سالیوان که توسط خود پذیرش شده بود توطئه به راه اندازی یک سرمایه گذاری جدید برای افرادی که احتمالا نمی انتقاد آنها به همان اندازه است.

وایس در ادامه به رسم نادرست ارزی بین کسانی که در سمت راست است که "عبادت مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک رژیم است که می توانید انجام دهید هیچ چیز اشتباه است" و کسانی که در سمت چپ "که در آن به چیزی کمتر از 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' یا 'لغو پلیس' باعث می شود شما یک مرتد"—دومی البته نه اینکه حتی درست از اکثریت کسانی که در سمت چپ از جمله دموکرات نامزد جو بایدننمی پشتیبانی defunding و یا لغو ، و من مطمئن هستم که چگونه کور عبادت از یک fascistic حاکم است به نحوی در همان سطح به عنوان باور در "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" و یا به حمایت از تخصیص مجدد برخی از پلیس وجوه دیگر هر چند آن را برای تلفن های موبایل مانند ویس را درک نمی کنند که "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" نیست و در واقع به معنای در نظر گرفتن تمام پلیس پول دور.

"من مطمئن هستم که چگونه کور عبادت از یک fascistic حاکم است به نحوی در همان سطح به عنوان باور در "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" و یا به حمایت از تخصیص مجدد برخی از پلیس وجوه دیگر."

ماهر توافق صمیم قلب با ویس (او به نام "ران") و Chatterton ویلیامز opining "برای کسانی که فکر می کنم که این فقط, دوباره, مشاهیر ناله یا نخبگان یا چیزی وجود دارد یک نظرسنجی که به تازگی و 62 درصد از مردم...می گویند آنها می ترسند برای به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها واقعا بر این باورند گفت:" ماهر.

در اینجا چیزی است: این نامه بود که عمدتا "مشاهیر ناله." و که مطالعه ماهر ذکر شد یکی انجام شده توسط موسسه کاتو—جناح راست سازمان تاسیس شده توسط چارلز کخ.

واقعیت این است که بیان شده است هرگز بیشتر دموکراتیک و سیستم عامل های مانند توییتر که ویس " و Chatterton ویلیامز جهان نگرانی به عنوان ناعادلانه داده اند صدای خود را به تعداد بی شماری از گروه های کمتر از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به بهار عربی. و مطمئن شوید که وجود دارد برخی از "cancelations" اتفاق می افتد در رسانه ها نیست از این "سیاسی نادرست" نویسندگان شخص عامل است که در حال پرداخت مبالغ زیادی از پول برای به اشتراک گذاشتن خود را "سیاسی نادرست" نظرات. آنها از مردم مانند نورمن فینکلشتاین که رانده شد از دانشگاه ها و محروم تصدی برای انتقاد از اسرائیل—همان "جرم" که سوار ویس به کمپین برای دریافت عرب اخراج اساتید در دانشگاه, اوج.

به علاوه با همه واقعی مشکلات در جهان—150,000-plus مرده از رمان coronavirus ناشناس فدرال عوامل آدم ربایی معترضان در خیابان خشونت پلیس علیه سیاه بدن تهمت و تهدید به تعویق انداختن انتخابات—چرا ماهر اختصاص اکثریت برنامه های خود را به این تلخه ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب