"خالص آگاهانه انرژی" - دانلود رایگان فردا (6/15/2020)

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی ضروری حکمت در این کتاب جدید "خالص آگاهانه انرژی: مسیر ذاتی-هوش ~ را به

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی ضروری حکمت در این کتاب جدید "خالص آگاهانه انرژی: مسیر ذاتی-هوش ~ را به ذهن دوستان خود را." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در 15 ژوئنth.

قصد "خالص آگاهانه انرژی-مسیر ذاتی هوش-را در ذهن خود" است به ارتباط مجدد شما با این حقیقت که شما یک روحانی. چگونه از طریق پردازش تحلیلی شما را در رسیدن به آگاهی بالاتر در حالی که ساخت ذهن خود را دوست. این کمک خواهد کرد که خود را افزایش ارتعاشی انرژی به زندگی می کنند بیشتر در 'در حال حاضر' به کشف زندگی می کنند و هدف زندگی خود را.

"خالص آگاهانه انرژی" توسط ضروری عقل در عرض رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/15/2020 – 6/19/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088KSKLX5.

"خالص آگاهانه انرژی" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"'خالص آگاهانه انرژی" شده است یک ابزار فوق العاده برای جستجو در درک بیشتر در مورد خودم و وجود ما با هم در این زمین است. من به شدت توصیه دیگران به افراط خودتان به یادگیری به عنوان آنجا که می توانید در طول زمان خود را در اینجا بر روی زمین است. این کتاب باز خواهد شد و ذهن شما را به بسیاری از دیدگاه های مختلف و تعالیم و ممکن است باز تعمیق افکار خود را و باز کردن افق دید خود را در مثبت راه عشق!" – انجی

"این کتاب کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن خود و معنوی خود و شادی را به زندگی خود را. این کتاب فراهم می کند کمک به خود مراحل را برای کشف چگونه تجربیات خود را در زندگی شما می تواند کمک به شما نمایش کارهای متفاوت و افزایش آگاهی خود در مورد آنها. آن است که در مورد پیدا کردن عقل خود را در درون شما. من توصیه می کنم این کتاب برای هر کسی که به دنبال بهتر خود در این جهان است." – مارتین سیمپسون

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.

درباره نویسنده:

ضروری عقل در اتحاد با هم کار می کرد برای بیش از 30 سال به دنبال حقایق معنوی از درون همراه با توسعه شخصی و در حالی که نوشتن این مواد. آنها بر این باورند که زندگی خود را به هدف در حال حاضر ایجاد کتاب از این مواد و به اشتراک گذاری آنها در جهان است.

ایجاد این کتاب بوده است و عمده هدف خود را در زندگی. در نظر آنها کار خود را با هم در یک کار درست و بسیار هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن