جویس فرانسیس و پیرسون رسانه ها به طوفان هالیوود تولید کنندگان و مدیران با این جنبه از پدیده ای به نام عشق

این عرفانی سال 2020 پیرسون گروه رسانه ای مایل به باز کردن این داستان حقیقت و سحر و جادو برای وادار کردن مخاطبا

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

این عرفانی سال 2020 پیرسون گروه رسانه ای مایل به باز کردن این داستان حقیقت و سحر و جادو برای وادار کردن مخاطبان جهانی به این آینده شاهکار سینمایی. این جهان شهرت مستقل فیلم سازی آژانس شده است در همکاری برای گرفتن تحسین از میلیون ها نفر که به دنبال شکوه در واقعی هنری و فرهنگ های رنگارنگ.
 
آژانس می یابد یک مسابقه در شخص خوزه زامبرانو Cassella است که برنده جایزه کارگردان و فیلمبردار همکاری برای ارائه یک بازار از فیلمنامه در این سال 25 جشنواره های فیلم.
 
به عنوان یکی از دستچین استعداد سرایان از زمان جویس فرانسیس می پیوندد دست با آژانس گفت: به جهان یک رمان را در یک باستان پدیده مانند عشق که شخصیت زن جولی – در حال حاضر موفق نویسنده به وضوح به یاد می آورد یک حافظه از وعده های شکسته از دو دهه در گذشته است.
 
در حالی که او scarlet letter معشوق سابق به شکل یک خانه از کارت های در گیر این هرگز محو حافظه است. بیست سال پس از جولی عازم تلاش برای کشف خود ، untethering قید وعده های شکسته و تصاویر از سوزان عشق را در آغوش او فوق العاده سرنوشت.
 
فرصتی برای غوطه ور شود در این منظره کوکتل از گریم خاطرات ذغال سنگ اون سوی خاکستر سوخته از عشق از دست رفته و قصه های از سحر و قتل همراه با مراقبت و مواظبت چشم هالیوود را بالا تهیه کنندگان و کارگردانان با فرانسیس را "وعده های شکسته."
 
"وعده"
نوشته شده توسط: جویس فرانسیس
منتشر شده توسط: Xlibris Corp.
تاریخ انتشار: سپتامبر 13, 2011
شومیز: $12.99
           
درباره نویسنده:
جویس فرانسیس رشد جوانترین در یک خانواده شش دلاور به کالج رفت و در کانکتیکات, جایی که او به دست آورده لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی. او عاشق نوشتن و سفر. او ساکن در یک شهر کوچک ساحلی در کانکتیکات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن