برایس دالاس هوارد در حال رشد با ران هوارد به عنوان پدر: 'بهترین سناریو مورد'

بryce دالاس هوارد در فکر او بود از ساختن یک کمدی. او به سرعت متوجه شدند که مردها وقتی بحث در مورد پدران خود و

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بryce دالاس هوارد در فکر او بود از ساختن یک کمدی. او به سرعت متوجه شدند که مردها وقتی بحث در مورد پدران خود و پدران خود صحبت و فرزندان آنها گریه. زیادی است.

در پدراناین مستند که بازیگر که حرفه ای سفر کرده از این روستا به جهان ژوراسیکبه کارگردانی مورد مدرن موجد در سراسر جهان Judd apatow آمده گریه می کند. ویل اسمیت و گریه می کند. جیمی فالون گریه می کند. مردان از سراسر جهان او مصاحبه در مورد تجربه خود را بالا بردن کودکان گریه می کنند. او خود را پدر برنده جایزه آکادمی افسانه Ron Howard میریزد اشک چند بیش از حد.

"ما شوخی چند بار که ما می تواند این فیلم پدران گریه," او می خندد در مصاحبه با Daily Beast. "این یک پدیده است."

این فیلم که برای اولین بار روز شنبه در تلویزیون اپل+ پخش آنلاين خدمات—موقع برای روز پدر, به طور طبیعی است Howard اکتشاف از آنچه در آن به معنی یک پدر امروز شامل پروفایل های از پدران از سراسر جهان است که نمونه چگونه نقش تغییر کرده است.

افراد مشهور پدران خود را به اشتراک بگذارید کلمات از عقل و تجربه از جمله هوارد خود کارگردان مشهور, پدر و همچنین پدر بزرگ Rance. زمانی که او تصمیم گرفت که در انتظار پدر خواهد بود علاوه بر بزرگ به این پروژه آن را فقط اتفاق افتاده است که خود را برادر نی و همسر او متوجه رفتن آنها می شود اولین بار پدر و مادر.

"پس برادر من واقعا از طریق" او می خندد "و فیلم ناگهان شدید شخصی است."

فراتر از جشن هزاران راه است که در آن پدران پدر و مادر در جهان امروز آن است که یک سؤال از او رابطه خود را با پدر او است. مکالمات خود را در این فیلم نشان می دهد که چگونه Ron Howard رابطه خود را با پدر خود Rance شکل, چگونه نویسندگان در Andy گریفیث نشان می دهد اسکریپت پیوند میان Opie و اندی—احتمالا پاپ فرهنگ ناب و سازنده ترین پدر و پسر رابطه است. (در مورد این موضوع از اشک سعی کنید به گریه زمانی که ران و Rance بحث در مورد احساسات خود را در اطراف آن.)

او همچنین متوجه شدم تمام راه های که در آن یک پروژه مثل این که قرار بود او را در معرض سوال است که هر چند او هرگز واقعا خودداری از, نیست, همیشه راحت به کبابی در مورد: سوال در مورد امتیاز رو به رشد با یک پدر مشهور; چالش هایی که بوجود می آیند که پدر و حرفه ای است او به طور مداوم در سفر; چه چیزی آن را مانند زمانی که پدر خود را با نام تجاری است که کمال مرد بزرگ و البته آنچه نقش قوم و خویش ممکن است در زندگی حرفه ای خود را.

آنها پرسش است که همیشه آسان نیست به خاطر او چقدر آسین عاشق پدر و ارزشهای راه او به ارمغان آورد او را تا. اما اگر او در حال رفتن به ساخت یک فیلم در مورد پدران او می دانست که هیچ راهی وجود دارد که او می تواند باز نمی شود تا در مورد خود.

"بودن یک بچه از کسی که شناخته شده وجود دارد کمی بیشتر خود آگاهی در مورد نگه داشتن چیزهای خصوصی," او می گوید. "آیا فقط به اشتراک گذاشتن یک دسته از مسائل دلیل این که شما ممکن است یا ممکن است نشان داده شده است در راه است که احساس می کند خوب است. بنابراین من همیشه بیشتر خصوصی و محافظت از خانواده من است."

او شروع به خندیدن: "اما زمانی که من در ساخت این فیلم احساس کردم واقعا راحت و در مورد آن فکر نمی کنم خیلی در همه. پدرم فوق العاده نگران و هیچ شوخی 24 ساعت قبل از اکران در جشنواره فیلم تورنتو [که در آن پدران عرضه] آن در نهایت بر من dawned که من ساخته شده یک فیلم است که مخاطب در حال رفتن برای دیدن که باز می شود با تولد من."

بله در میان Ron Howard گسترده فیلمهای در حال فیلم از زندگی خانوادگی در طول هر یک از همسرش شریل چهار حاملگی. هر ویدئو در نقطه اوج با فیلم تولد که هر Howard کودک شده است التماس به در برخی از نقطه در کودکی—فقط به حس نوع صمیمیت در پدران.

این است که هوارد بود و همیشه یکی از کسانی که مشهور است که ساخته شده است قلعه از حریم خصوصی در اطراف خودش برای آنها هر گونه بیانیه عمومی است ماساژ فیلتر و بررسی توسط یک دریافت خط از گرداننده قبل از ساخت راه خود را در خارج از کاخ دیوار. او انتظاری است که به عنوان یک شناسایی بخشی از افراد مشهور به عنوان قرمز و مکرر او شامپانی قطع شده-مانند cackle-خنده—شاغل اغلب ما در طول مکالمه.

که شامل همه چیز از او جذاب عملگرا دفاع از جهان ژوراسیک شبه جنجال بر شخصیت او با پوشیدن کفش پاشنه بلند در حالی که در حال اجرا از طریق جنگل به فرانک بحث غیر واقعی برای تلفن های موبایل زیبایی استانداردهای صحبت کردن در مورد چگونه او را به خرید خود فرش قرمز و تور را فشار دهید به نظر می رسد به جای تکیه بر سبک پس از ناکامی با یک سیستم ساخته شده است که زندگی جهنم برای یک بازیگر است که حجم نمونه.

پس از آن وجود دارد او بیانیه اخیر پس از کمکیک فیلم او ستاره دار در, محبوب ترین فیلم در جریان Netflix بکشد در پاسخ به سراسر کشور مسابقه بیداری زیر جورج فلوید مرگ است. "کمک یک داستان خیالی گفت: از طریق دیدگاه یک شخصیت و ایجاد شد که عمدتا سفید قصه گوهای. همه ما می توانید بیشتر," او نوشت: در رسانه های اجتماعی تشویق پیروان به جای نمایش فیلم ها و سریال ها که "مرکز سیاه زندگی سازندگان و/یا اجرا."⁣

اما آن را متفاوت های چیزی به عنوان شخصی که رابطه او با پدرش و باز خودش به موشکافی به دلیل آن را به عنوان یک زن که افزایش یافته است صفوف در همان صنعت جایی که پدر او در حال حاضر مانند یک موفقیت است.

هوارد اول شروع بازیگری ناشناس در نقش پدرش در فیلم از جمله والدین, آپولو 13 و یک ذهن زیبا. رشد او دوست داشت که با پدرش هنگامی که او کارگردانی بسیار است که پدر و مادر خود را' تهدید مجازات خواهد بود به زمین او از مجموعه. "من به یاد داشته باشید یک بار گفتم شما باعث خرابی زندگی من! چگونه می تواند به شما انجام این کار به من?'" او به تازگی گفته رادیو فردا.

شیفته مجموعه زندگی به عنوان او ممکن است پدر و مادر او بودند مراقب باشید به بالا بردن دور از غنایم برای تلفن های موبایل به عنوان در سمت دیگر کشور در گرینویچ ، او با حضور تونی گرینویچ کشور روز مدرسه (در میان آن معروف فارغ التحصیلان George H. W. Bush و Winklevoss دوقلوها) اما گفته مقاله مجله در سال 2006 است که با داشتن آن مردم در اطراف او ساخته شده او را احساس منحصر به فرد تر و حل و فصل.

"ما weirdos," او گفت:. "هر کس از پول و یا درگیر در بازار سهام و یا آی بی ام. ما حواس پرت هنرمندان بود که در یک مزرعه در اموال خود را."

است که می گویند که او در دوران کودکی نیست چکیدن با یک لیست lore. او پدرخوانده است که او را پدر مبارک روز شرکت ستاره Henry Winkler, بعد از همه. او نشان داد یک بار در براوو را سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زندگی می کنند که تام کروز گاهی بچهداری ، (مرتب کردن بر اساس...او را بند برای او و خواهر و برادر خود را به نگه داشتن آنها را اشغال کردند در تجمعات.) و پس از آن وجود دارد وقت خود را در Stagedoor مانور تئاتر اردوگاه زمانی که او 15, جایی که او عمل کرده و در کنار ناتالی پورتمن در یک شکسپیر تولید.

این نوع بر روی کاغذ در مقابل شخص نا هنجاری که منصفانه رسانه تملق گوی مانند "چگونه برایس دالاس هوارد به دنیا آمد و به هالیوود اشراف تبدیل شدن به بهترین شیرین ترین ترین down-to-earth زن جوان شما به احتمال زیاد تا کنون ملاقات کرد ؟" این است که چگونه است که مقاله مجله پروفایل شروع شد. اما درخواست Howard چگونه این اتفاق افتاده است و پاسخ او همیشه می آید و به پدرش.

او بازیگری در دانشگاه نیویورک تیش دانشکده هنر و به سرعت شروع به کار off-Broadway. پس از دیدن او در سال 2003 تولید و به عنوان شما آن را دوست دارم در تئاتر عمومی, M. Night Shyamalan بازیگران او را به عنوان رهبری خود را در هیجان انگیز را ایجاد کردبدون درخواست او را به استماع.

"بودن یک بچه از کسی که شناخته شده وجود دارد کمی بیشتر خود آگاهی در مورد نگه داشتن همه چیز خصوصی است. آیا فقط به اشتراک گذاشتن یک دسته از مسائل دلیل این که شما ممکن است یا ممکن است نشان داده شده است در راه است که احساس می کند خوب است."

او پس از ستاره دار در بسیاری از فیلم های پرفروش و فرانچایز (Spider-Man 3, the Twilight saga, Jurassic World), تحسین هند (50/50) محبوب خانواده فیلم (pete's Dragon), اسکار نامزد شده سریال (کمک), زندگینامه, موسیقی, fantasias مورد التون جان (S) و dystopian قصه های احتیاطی که در وسط-نامزد نوبه خود در آینه سیاه و سفید's "Nosedive" ورود.

از طریق همه از آن نسبتا یا نه, او را در مواجهه کسانی که فوق سوال در مورد اثر آنچه که در حال رشد در سراسر این صنعت تا به حال در زندگی حرفه ای اش و البته در مورد قوم و خویش. وقتی پرسیده شد که اگر کار بر پدران و مصاحبه با پدر او برای آن ساخته شده است که او فکر می کنم در مورد آن صحبت امتیاز در راه های مختلف او می گوید: "این فیلم به نوعی پاسخ به این سوالات است."

"این فقط فیلم هایی از خانواده من و این حقیقت چگونه من," او می گوید. "این یک امتیاز به یک کودک از کسی که با این نسخهها کار در یک صنعت است که شما علاقه مند هستند و در نهایت کار در. این یک امتیاز است که فرد به موفقیت در حق خود. اما وجود دارد بیشتر امتیاز از این واقعیت است که پدر من بود حمایتی از من قدرت من نشان داد و مرا احترام واقعی احترام از یک روز."

این سوال که آیا بودن دختر Ron Howard کمک کرده یا به او صدمه دیده و حرفه ای است او می گوید: او را دریافت ، در بسیاری از راه های او را درک کنجکاوی. اما آن را هرگز تجربه خود را حتی در نظر آن را در آن شرایط است.

"من همیشه دوست دارم در چه جهانی است که در آن مضر است؟," او می گوید. "منظورم این است که در حال حاضر من 39 و من ملاقات بسیاری از مردم است. وجود دارد بسیاری از بچه ها در تشخیص افراد, کودکان مشاهیر که بیشتر از یک رابطه به نسخه عمومی از پدر و مادر خود را نسبت به نسخه خصوصی از پدر و مادر خود را. و آن را مخالف برای من است."

هیچ توهم اینجا. او می داند که او را به انجام کارهای در حال رشد است که بسیاری از بچه ها تنها می تواند از خواب. اما آن را انجام کودکی و نسخه عادی.

"بنابراین گاهی اوقات ناامنی می تواند خزش یا شما گوش کسی می گویند مانند "من او تنها شدم که به دلیل X, Y و یا Z'," او می گوید. "اما آن را بسیار کوچک است. که بسیار بسیار بسیار کوچک, کوچک, کوچک نزولی در مقایسه با همه تشویق و حمایت و اجتناب ناپذیر فرصت هایی که بسیار واقعی است. پس از آن قطعا از دست داده است بر من که این بهترین سناریو."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب