شرکت کارگیل راه اندازی اولین تولید عملیات در آسیا با رشد طرح در سراسر منطقه

تقاضای مصرف کننده برای محصولات شکلات همچنان به رشد به طور پیوسته در بازار آسیا. برای کمک به صنایع غذایی و دیدا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

تقاضای مصرف کننده برای محصولات شکلات همچنان به رشد به طور پیوسته در بازار آسیا. برای کمک به صنایع غذایی و دیدار با این رشد تقاضا کارگیل با همکاری یک تولید کننده محلی در غرب هند به راه اندازی اولین تولید عملیات در آسیا است. تسهیلات است که انتظار می رود برای شروع عملیاتی در اواسط سال 2021 خواهد شد و در ابتدا به تولید 10000 تن شکلات ترکیبات.

"آسیا یک کلید رشد بازار برای شرکت کارگیل. باز کردن یک شکلات تولید عملیات در هند اجازه می دهد تا ما را به افزایش منطقه ای ما رد پا و قابلیت های آسیا به پشتیبانی بهتر نیازهای محلی ما مشتریان هند و همچنین چند ملیتی مشتریان در منطقه" گفت: Francesca Kleemans مدیر عامل شرکت کارگیل کاکائو و شکلات آسیا و اقیانوس آرام. "همچنین نشان می دهد که تعهد ما به حمایت از اقتصاد محلی با علاوه بر این از 100 جدید تولید شغل است."

مشتریان می توانید به شرکت کارگیل R&D شبکه غذایی دانشمندان و کارشناسان واقع در کارگیل را state-of-the-art منطقه ای مراکز نوآوری در سنگاپور و شانگهای و هند به همکاری نوآوری با محصولات شکلات را که تجربیات حسی از نظر رنگ و طعم خاص منطقه ای و محلی سلیقه و الگوی مصرف. مشتریان همچنین بهره مندی از شرکت کارگیل را در سطح جهانی یکپارچه کاکائو و شکلات عرضه زنجیره ای مدیریت ریسک قابلیت های آن مشهور ایمنی مواد غذایی و توسعه پایدار با رویکرد کاکائو و شکلات تولید.

"ترکیب محلی بینش از تجربه ما مدت و بلند مدت حضور به عنوان مواد تشکیل دهنده مواد غذایی تامین کننده در هند با ما جهانی کاکائو و شکلات تخصص هدف ما برای تبدیل شدن به تامین کننده پیشرو و شریک قابل اعتماد برای ما شیرینی و بستنی و قنادی مشتریان در آسیا خواهد شد که استفاده از ترکیبات شکلات چیپس و رب به ایجاد محصولات که لذت محلی کام" اضافه شده Kleemans.

شرکت کارگیل تاسیس آن کاکائو حضور در آسیا در سال 1995 در ماکاسار اندونزی با یک تیم تعیین شده برای حمایت از تجارت و مدیریت عرضه کاکائو به شرکت کارگیل گیاهان پردازش در اروپا و برزیل. در سال 2014 شرکت کارگیل افتتاح کاکائو کارخانه فرآوری در, Gresik, اندونزی, به, حق بیمه Gerkens® محصولات کاکائو. با علاوه بر این از تولید جدید گیاهی در هند شرکت کارگیل است که به خوبی آماده شده برای توسعه و مقیاس قابلیت های عملیاتی به سرعت به حمایت از رشد آینده برای مشتریان خود به صورت محلی.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.

در مورد شرکت کارگیل هند

در هند شرکت کارگیل آغاز عملیات در سال 1987. این کسب و کار در تصفیه روغن و مواد غذایی غلات و دانه های روغنی و پنبه تغذیه حیوانات صنعتی تخصص و تجارت ساختار مالی. شرکت کارگیل در بازار هند منجر مارک های مصرف کننده از روغن های خوراکی مانند طبیعت, تازه, Gemini, Sweekar, لئوناردو, روغن زیتون, رته و آفتابگردان نام تجاری از چربی های هیدروژنه. همچنین بازارهای آرد گندم تحت طبیعت تازه نام تجاری است. حیوانات تغذیه, کسب و کار شرکت کارگیل را فراهم می کند خوراک دام و فراهم آورده و تغذیه برای ورزشهای آبی لبنی و طیور. این بازار خوراک دام و فراهم آورده و تحت مارک های چنین به عنوان Provimi, Purina, Citura و شرکت کارگیل. این شرکت کارگیل را در غلات و دانه های روغنی خرد کسب و کار سرچشمه غلات و دانه های روغنی در 200 مکان های ذخیره سازی. به طور کلی این شرکت به استخدام بیش از 3500 کارمند مشغول به کار در سراسر ادارات و گیاهان و شبکه ای از دفاتر و انبار و انبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن