زیمنس Gamesa امنیت نهایی 110-MW نظم و کامل کبو لئونس خوشه در شیلی

این شرکت عرضه خواهد شد 22 واحد آن SG 5.0-145 توربین بادی به کبو لئونس سوم پروژه 110-MW فرمت; توافق همچنین شامل

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399
  • این شرکت عرضه خواهد شد 22 واحد آن SG 5.0-145 توربین بادی به کبو لئونس سوم پروژه 110-MW فرمت; توافق همچنین شامل 10 سال قرارداد تعمیر و نگهداری
  • زیمنس Gamesa تامین کننده-از-انتخاب برای هر سه مزارع بادی آهنگسازی کبو لئونس خوشه که از ویژگی های فن آوری های مختلف اعم از 2-MW به آخرین زیمنس Gamesa 4.X پلت فرم
  • به منظور تقویت زیمنس Gamesa موقعیت پیشرو در کشور که در آن امن سفارشات به ارزش 700 مگاوات در 12 ماه گذشته

زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر امن یک نظم جدید از Ibereólica Renovables اسپانیایی مستقل تولید برق (IPP) عرضه 110-مگاوات ظرفیت مرحله دوم کبو لئونس III وزش پارک در شیلی. این شرکت ارائه خواهد شد 22 از آن SG 5.0-145 توربین های بادی و نیز عمل و حفظ آنها را برای 10 سال.

با این دستور زیمنس Gamesa می شود تامین کننده-از-انتخاب برای کل کبو لئونس خوشه که مجموع 598.8 مگاوات و در واقع در شیلی Atacama. این مقدار به 1.5 میلیون تن کربن تولید گازهای گلخانه ای اجتناب شود معادل مصرف حدود 988,000 دیزل وسایل نقلیه جاده سالانه و یا در حال رشد 24 میلیون درختان. این مجموعه را از ویژگی های طیف گسترده ای از زیمنس Gamesa فن آوری های پوشا از 2-مگاوات توربین به آخرین زیمنس Gamesa 4.X پلت فرم.

Gregorio الورز رئیس Ibereólica Renovables, گروه اظهار داشت که او بسیار راضی اند یک بار دیگر قرار داده شده و اعتماد خود را در Siemens Gamesa و جدید خود را 4.X پلت فرم برای ادامه رشد در شیلی. Cabo لئونس مزرعه باد پیچیده است که باید یک ظرفیت نصب حدود 600 مگاوات تا اواسط 2021 شده است و به طور کامل عرضه شده توسط زیمنس Gamesa در حال حاضر یک مرجع برای هر دو Grupo Ibereólica Renovables و زیمنس Gamesa.

"ما مفتخر به اعتماد دوباره توسط Ibereólica Renovables برای یک پروژه جدید در شیلی بیشتر تقویت همکاری های ما. ما رشد قوی تر هم در این کشور که هدف آن از بین بردن استفاده از زغال سنگ سوز مولد برق توسط 2040. Cabo لئونس خوشه خواهد نقش کلیدی را قادر می سازد در این زمینه گفت:" انریکه Pedrosa خشکی رئیس مناطق افسر زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر. "ما خوشحالیم که برای شرکت در شیلی بلند پروازانه سفر به خصوص با Ibereolica Renovables یک ارزش مشتری است."

شیلی ملی سیاست انرژی 2050 مجموعه اهداف بلند پروازانه برای حمایت از این کشور در انتقال به منابع انرژی پاک. در حال حاضر 25 درصد از این کشور ظرفیت نصب شده می آید از منابع انرژی تجدید پذیر که 9 درصد است که از قدرت باد.

زیمنس Gamesa به طور پیوسته ساخته شده و تاخت و تاز در شیلی انرژی باد در بازار به منظور تقویت موقعیت خود را به عنوان یک بازیکن برجسته. از سال 2014 زمانی که زیمنس Gamesa نصب اولین توربین بادی در کشور این شرکت ظرفیت نصب شده رشد کرده است به 480 مگاوات است. این شرکت آمده است یک راه طولانی از آن پس و امن سفارشات به ارزش 700 مگاوات فقط در 12 ماه گذشته.

Cabo لئونس سوم, مزرعه, برنامه ریزی شده است برای شروع عملیات در ماه ژوئن 2021 و زیمنس Gamesa را کامل تحویل آن توربین در ماه دسامبر سال 2020 است.

* این منظور امضا شد در Q3 (آوریل تا ژوئن) از سال مالی سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن