مراقبت با رنگ

چگونه ما Sikkens نام تجاری است که کمک به ایجاد نقاشی های دیواری درمانی کودکان می توانید پیدا کردن بیمارستان ها

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

چگونه ما Sikkens نام تجاری است که کمک به ایجاد نقاشی های دیواری درمانی

کودکان می توانید پیدا کردن بیمارستان ها کمی ترسناک و حتی در بهترین زمان. اگر تنها یک راه برای روشن کردن همه چیز و آنها را بیشتر احساس آرامش و رنگارنگ است.

- ما Sikkens نام تجاری است که کار با Anouk بنیاد

- به تازگی ایجاد نقاشی های دیواری در سوئیس بیمارستان در بخش ارو

- پروژه شامل 22 اتاق درمان و هشت اتاق بیمار

- تخمین زده می شود با بهره گیری 15,000 کودکان یک سال

وارد Anouk بنیاد در سوئیس, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به آوردن رنگ به در و دیوار انواع ساختمان از مراقبت از خانه ها و مراکز روانپزشکی به بیمارستان ها و خانه های کودکان.

ما Sikkens رنگ کسب و کار شده است اهدا رنگ به پایه و اساس برای سال های بسیاری برای کمک به ایجاد طرح ها و نقاشی های دیواری که آرامش ترس و نگرانی ساکنان و بیماران در همه سنین است.

یکی از آنها بزرگتر از پروژه های اخیر درگیر کار بر 22 اتاق درمان و هشت بیمار در اتاق کودک Klinik Kantonsspital در این شهر سوئیس از بخش ارو. نقاشی رنگ و نرم بر روی دیوار و معرفی وزش طنز است در ایجاد یک فضای آرامش است که به ویژه مهم است در زمانی که وضعیت فعلی جهانی است که باعث نگرانی های اضافی.

"ما می خواهیم برای تشکر از Sikkens به صورت فوق العاده 12-سال مشارکت می گوید:" ونسا فون ریشتر co-مدیر Anouk پایه و اساس است. "رنگ و رنگ نه تنها ایده آل برای کار با برای هنرمندان ما, اما آنها همچنین مناسب برای بیمارستان به عنوان آنها بسیار مقاوم است و می تواند ضد عفونی – که بسیار مهم است در این COVID-19 بار. ما با هم بوده ایم قادر به روشن زندگی بیماران و کارکنان از طریق موثر و پایدار پروژه است."

از آنجا که تاسیس شده در سال 2008 Anouk بنیاد اتمام بیش از 200 پروژه در 17 کشور با بهره گیری بیش از چهار میلیون نفر است. این بخش ارو پروژه تخمین زده می شود به کمک 15,000 کودکان یک سال با پرستاران و بیماران و پدر و مادر پر از ستایش های رنگارنگ جدید اضافه شده.

"من فکر می کنم اتاق من خیلی بهتر است در حال حاضر آن را شاد و رنگارنگ به سادگی زیبا" گفت: یک جوان بیمار است."

این ارزش درمانی از نقاشی های دیواری است به اثبات می شود بسیار مفید است که وجود دارد برنامه برای ایجاد نقاشی های دیواری در دیگر بخش های این بیمارستان از جمله اورژانس اطفال واحد.

این Anouk بنیاد نیز رنگ آمیزی و فعالیت های کتاب برای کودکان. شما می توانید آن را از اینجا دانلود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب