حامل گسترش TruVu™ خانواده تهویه مطبوع کنترل

حامل مفتخر است به اضافه دو چند منظوره کنترل (MPCs) به خود TruVu™ خانواده انعطاف پذیر و مقیاس پذیر ساختمان کنتر

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

حامل مفتخر است به اضافه دو چند منظوره کنترل (MPCs) به خود TruVu™ خانواده انعطاف پذیر و مقیاس پذیر ساختمان کنترل برای من Vu® سیستم اتوماسیون ساختمان. این کنترل های جدید از ویژگی های یکپارچه ورودی/خروجی (I/O) نقاط ساخته شده است در BACnet مسیریابی و قابلیت های یکپارچه سازی و توسعه ماژول های که می توان به اضافه پشتیبانی تا 224 تعداد I/O نقاط برای انواع حرارت, تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) برنامه های کاربردی. حامل بخشی از حامل های جهانی شرکت (NYSE: CARR) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از نوآورانه, تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری.

آخرین TruVu MPC کنترل کننده های زمینه برنامه ریزی و شامل یک کتابخانه جامع از کارخانه-مهندسی کنترل برنامه ها برای هر دو هوایی-سمت و آب-سمت سیستم های تهویه مطبوع تا حد زیادی کاهش نیاز به برنامه نویسی سفارشی. آنها نیز قابل تنظیم برای هر گونه تجهیزات و نرم افزار با استفاده از حامل ضربه محکم و ناگهانی برنامه نویسی گرافیکی ابزار. آنها ایده آل برای کنترل پیچیده مرکزی گیاهان در هوا کنترل و پشت بام واحدهای حمایت تا 44 فیزیکی I/O نقاط روی قرنیز و تا 180 اضافی I/O نقاط با استفاده از ماژول های توسعه. آنها ارائه پلاگین و بازی اتصال به حامل® i-Vu ساختمان سیستم اتوماسیون ساختمان اجازه می دهد اپراتورها به مدیریت متصل تجهیزات تهویه مطبوع از هر وب سایت های مبتنی بر دستگاه.

"ما مفتخریم به گسترش ما TruVu کنترل خط اضافه شده و انعطاف پذیری و مقیاس پذیری گفت:" علامت گذاری جونز حامل کنترل مدیریت کسب و کار. "این کنترل های جدید وفق دهند به راحتی به طیف گسترده ای از کاربردهای تهویه مطبوع خود را یکپارچه I/O نقطه و گسترش قابلیت های, در حالی که همچنین حمایت از مسیریابی ادغام و اتصال آسان به ما من Vu سیستم اتوماسیون ساختمان."

آخرین MPC کنترل نیز شامل جدید گزینه های اتصال برای حامل های هوشمند در زمینه دستگاه های. ComfortVu™ اپراتور واسط در حال حاضر می تواند متصل به آی پی پورت و من Vu هوشمند سوپاپ می تواند متصل به یک عمل خالص پورت.

MPC کنترل کننده های BACnet آزمایشگاه های تست (BTL)-خبره به پروتکل BACnet نسخه 14 و مطابق با BACnet ساختمان کنترل (B-BC), BACnet روتر (B-RTR) و BACnet BBMD (B-BBMD) دستگاه پروفیل.

جدید TruVu MPC کنترل در حال حاضر در دسترس از طریق حامل دفاتر فروش در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدید MPC, کنترل, لطفا carrier.com.

در مورد حامل
تاسیس شده توسط مخترع مدرن تهویه مطبوع, حامل یک رهبر جهان در فن آوری بالا گرمایش و تهویه مطبوع و تبرید راه حل. حامل کارشناسان ارائه راه حل های پایدار یکپارچه سازی انرژی-کارآمد محصولات ساختمان کنترل انرژی و خدمات مسکونی و تجاری و خرده فروشی حمل و نقل و مواد غذایی خدمات به مشتریان. حامل بخشی از حامل های جهانی شرکت جهانی پیشرو در ارائه دهنده سیستم های نوین تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری. برای اطلاعات بیشتر www.carrier.com یا follow @حامل در توییتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب