تمام الکتریکی فورد موستانگ Mach-E می شود به روز رسانی اسب بخار و گشتاور به آمریکا سفارش بانک ها باز

همه برقی Mustang Mach-E ندارد, موستانگ به نام تنها – و ما به شما اجازه این اسب را به صحبت کردن. سفارش بانک ها

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

همه برقی Mustang Mach-E ندارد, موستانگ به نام تنها – و ما به شما اجازه این اسب را به صحبت کردن.

سفارش بانک ها در حال حاضر باز در آمریکا و دارندگان رزرو در حال حاضر دعوت به تبدیل خود را رزرو به دستور رسمی برای آخرین علاوه بر موستانگ پایدار است.

فورد نیز تایید به روز رسانی عملکرد مشخصات زیر اخیر شارژ و راننده کمک تکنولوژی اخبار – اضافه کردن تا راحت و بدون استرس ماخ-E مالکیت تجربه با نشاط رود از موستانگ است. به طور خاص:

  • تمدید دامنه all-wheel-drive ماخ-E ارائه خواهد شد 346 اسب بخار/258 کیلووات و 428 lb.-ft. از گشتاور بالاتر از برآورد قبلی از 332 اسب بخار/240 کیلووات و 417 lb.-ft., از سمت راست دروازه – با هدف 0-60 مایل در ساعت در اواسط 5-دوم محدوده*
  • تمدید دامنه rear-wheel-drive مدل قادر به تولید 290 اسب بخار/216 کیلووات و 317 lb.-ft., تا از 282 اسب بخار/210 کیلووات و 306 lb.-ft.*
  • استاندارد-محدوده all-wheel-drive مدل پمپ کردن 266 اسب بخار/198 کیلووات و 428 lb.-ft., تا از 255 اسب بخار/190 کیلووات و 417 lb.-ft.*
  • استاندارد-محدوده rear-wheel-drive مدل ارائه خواهد شد 266 اسب بخار/198 کیلووات و 317 lb.-ft., تا از 255 اسب بخار/190 کیلووات و 306 lb.-ft.*

"ما باقی می ماند اختصاص داده شده به ارائه در وعده موستانگ, نام," گفت: Ron Heiser, موستانگ Mach-E ارشد برنامه مهندس. "این بهتر از برآورد عملکرد ارقام نشان می دهد که تیم ما این است که فشردن هر تاریخ و زمان آخرین بیت از عملکرد این خودرو به طوری که آن را نه تنها ارائه موستانگ سبک اما موستانگ روح نیز هست."

موستانگ سبک و عملکرد چیزی است که جلب و جذب دیترویت تاجر کیت سیمونز به قبل از سفارش یک ماخ-E. با دو Porsches در گاراژ سیمونز دوست دارد, براق, شیک مجلل – با سالم پانچ از قدرت است. وجود دارد چیزی در مورد تمام برقی Mustang Mach-E GT در سایه سیاه که به نام او.

"من شده فکر کردن در مورد رفتن برق در حالی که گفت:" سیمونز. "من دوست دارم که برای اولین بار در بلوک برای به دست آوردن چیزی جدید. ماخ-E تا مرا متقاعد به رفتن به تمام الکتریکی; من تو را دیدم یک اطلاعیه که از آن بیرون می آید و به خصوص دوست داشت یک ظاهر طراحی شده, بنابراین من ساخته شده یک سپرده برای خرید یکی و نمی توانید صبر کنید برای گرفتن دست من در آن است."

مهندسان فورد باید با استفاده از 3D شبیه سازی – همان ابزار فورد عملکرد با استفاده از به منظور توسعه اتومبیل های مسابقه – برای اطمینان از ماخ-E دارای کیفیت سواری و رانندگی دینامیک انتظار می رود از یک موستانگ. در بالای مجازی داغ دور مهندسین قرار داده Mustang Mach-E all-wheel-drive سیستم به آزمون در بسیار سرد و شرایط خطرناک در Smithers زمستان مرکز آزمون در شمال میشیگان.

محل سفارش خود را برای همه جدید موستانگ Mach-E در اینجا. همه برقی موستانگ شروع به ضربه زدن در خیابان در ایالات متحده نزدیک به پایان سال است.

*محاسبه از طریق اوج عملکرد موتور الکتریکی(ع) در اوج قدرت باتری. مصرف کننده نتایج ممکن است متفاوت باشد.

در مورد شرکت فورد موتور

شرکت فورد موتور است که یک شرکت جهانی مستقر در دیربورن میشیگان. شرکت طرح و تولید کننده انواع بازارها و خدمات یک خط کامل از فورد اتومبیل و کامیون ها و Suv ها, هیجانی, وسایل نقلیه و لینکلن خودروهای لوکس فراهم می کند خدمات مالی از طریق فورد موتور شرکت اعتبار است و به دنبال موقعیت های رهبری در برق; mobility solutions, از جمله خود رانندگی خدمات و سرویسهای مرتبط. فورد استخدام حدود 188,000 مردم در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فورد محصولات خود و فورد موتور اعتباری شرکت مراجعه کنید www.corporate.ford.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن