تعقیب باغ پزشکی در اتاق باز می شود در یوجین اورگان

قیصر Permanente تعقیب باغ پزشکی در اتاق را باز کرد. واقع در 360 S. باغ راه در یوجین جدید, state-of-the-art دفت

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

قیصر Permanente تعقیب باغ پزشکی در اتاق را باز کرد. واقع در 360 S. باغ راه در یوجین جدید, state-of-the-art دفتر پزشکی را فراهم می کند Kaiser Permanente غربی اعضا در شهرستان لین بیشتر دسترسی به مراقبت های اولیه و اضافی در محل خدمات است.

"ما اعضای ما در مرکز همه چیز کار می کنیم و هیجان زده به گسترش مراقبت از ما و گزینه های خدمات در شهرستان لین گفت:" شانون Surber ارشد مدیر برای Kaiser Permanente اواسط دره منطقه خدمات. "ما جدید دفتر پزشکی طراحی شده است برای رسیدگی به نیازهای بیماران در راحت ترین راه ممکن با بالاترین کیفیت مراقبت."

جدید 16,379 فوت مربع دفتر پزشکی فراهم می کند انواع خدمات همه زیر یک سقف.
Kaiser Permanente تعقیب باغ دفتر پزشکی ارائه می دهد مراقبت های اولیه از جمله خانواده, پزشکی داخلی, پزشکی و سلامت رفتاری پشتیبانی می کند. علاوه بر این اعضای دسترسی به یک پرستار جدید درمان منطقه جدید تصویربرداری, خدمات, در سایت, داروخانه و اضافی در محل آزمایشگاه خدمات.

تعقیب باغ پزشکی را طراحی و همچنین اهرم های پیشرفته پزشکی از راه دور فن آوری است.

Kaiser Permanente در ادامه به نگه داشتن اعضای ما و جوامع ما به عنوان امن که ممکن است در طول مبارزه با COVID-19. به عنوان ما همچنان به خدمت Lane County ما را تشویق اعضای ما به برنامه telehealth خدمات پس ما می توانیم ارزیابی فعلی خود را نیازهای بهداشتی قبل از مراجعه به دفتر. ما جدید دفتر پزشکی فراهم می کند فضای اضافی و امنیت ما به عنوان تیم مراقبت های بهداشتی همچنان به دیدن بیماران با مراقبت های بهداشتی نیاز دارد که فراتر از مجازی ارزیابی از جمله سلامتی بازديد و واکسن برای کودکان تا 26 سال سن داشتند. ما همچنین ارائه COVID-19 تست به اعضای که با معیارهای تست.

"در حالی که ما در حال ارائه به اعضای بیشتر, سایت, خدمات ما نیز افزایش دسترسی به telehealth بازديد بنابراین کاربران باید بیشتر مراقبت از گزینه های برای سالم ماندن" گفت: شیلا Jhansale, MD, داخلی, متخصص طب در Kaiser Permanente تعقیب باغ پزشکی ، "با تلفن و e-بازديد اعضای ما به راحتی می توانید با اتصال یک عضو از تیم مراقبت از خود را, قرص, و یا تلفن و صرفه جویی در زمان سفر و محیط زیست است."

بیماران همچنین می توانید لذت بردن از سهولت اکسپرس چک در که اجازه می دهد تا آنها را برای تایید خود را به قرار ملاقات خود را پرداخت copay و به روز رسانی اطلاعات شخصی خود را آنلاین تا قبل از آمدن به دفتر پزشکی.

Kaiser Permanente شده است متعهد به بهبود سلامت جوامع که در آن اعضا و کارکنان زندگی و کار است. این دفتر جدید همراه با ما در ادامه سرمایه گذاری در شهرستان لین مناطق بحرانی نیاز اجتماعی مانند مسکن, پیشرفت مأموریت ما بهبود سلامت جوامع ما در خدمت است. اطلاعات بیشتر در دسترس است kp.org.

Kaiser Permanente سابق مرکز شهر یوجین محل بسته است و خانه ها برای خوب آژانس مسکن و جابجایی را به فضا. همه Lane County خدمات پزشکی در حال حاضر در تعقیب باغ پزشکی ،

قیصر Permanente دره رودخانه مطب دندانپزشکی, واقع در 1011 دره رودخانه راه خود ادامه خواهد داد به ارائه مراقبت از دندان در محل فعلی خود.

در مورد قیصر Permanente

Kaiser Permanente متعهد به کمک به شکل دادن به آینده مراقبت های بهداشتی. ما به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از پیشرو ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و نه برای سود برنامه های بهداشتی. تاسیس در سال 1945 قیصر Permanente دارای یک ماموریت برای ارائه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه و خدمات مراقبت بهداشتی برای بهبود سلامت اعضای ما و جوامع ما در خدمت است. ما در حال حاضر در خدمت بیش از 12.4 میلیون عضو در هشت ایالت و ناحیه کلمبیا. برای مراقبت از اعضا و بیماران متمرکز شده است در مجموع سلامت و هدایت شخصی خود Permanente گروه پزشکی و پزشکان و متخصصان و تیم از مراقبان. ما متخصص و مراقبت های پزشکی تیم توانمند هستند و با حمایت صنعت پیشرو پیشرفت تکنولوژی و ابزار برای ارتقای سلامت, پیشگیری از بیماری, state-of-the-art مراقبت از تحویل و در سطح جهانی بیماری مزمن مدیریت. Kaiser Permanente اختصاص داده شده به مراقبت از نوآوری های تحقیقات بالینی, بهداشت, آموزش و پرورش و حمایت از سلامت جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن