Coronavirus: آن را خیلی زود به سهولت مستند محدودیت در هند ؟

با وجود افزایش در COVID-19 عفونت دولت هند قصد دارد برای بلند مستند اقدامات که تحمیل شده بود حاوی این ویروس گست

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

با وجود افزایش در COVID-19 عفونت دولت هند قصد دارد برای بلند مستند اقدامات که تحمیل شده بود حاوی این ویروس گسترش یافته است. کارشناسان بهداشت و درمان در حال شک و تردید در این حرکت است. Murali کریشنان ،

هند تا کنون ثبت بیش از 190,000 coronavirus موارد است. کشور ثبت شده که بالاترین تک روز شمارش روز یکشنبه با 8,380 جدید عفونت با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

با وجود یک رکورد بالا تعداد موارد شناسایی شده در سراسر کشور, نارندرا نخست وزیر دولت تنظیم شده است به بلند مستند اقدامات در برخی از مکان ها از تاریخ 8 ژوئن.

با این حال وزارت کشور گفت: این مستند می توان توسعه یافته در معرض خطر "مهار مناطق" تا 30 ژوئن.

شروع هفته آینده, رستوران ها, هتل ها, مراکز خرید و مکان های عبادت خواهد بود و مجاز به بازگشایی در بسیاری از نقاط کشور به دنبال از سرگیری مدارس و کالج ها در ماه جولای. سینما سالن های ورزشی و استخرهای شنا و پارک ها و سالن ها و مکان های مشابه بسته باقی خواهد ماند به طور نامحدود.

مقامات انتظار می رود برای اطمینان فیزیکی, فاصله, قوانین و مبهوت ساعت کسب و کار.

ادامه مطلب: هند ری استارت داخلی مسافرت هوایی پس از دو ماه فاصله میان هرج و مرج

در حالی که COVID-19 مورد مرگ و میر در هند است نسبتا پایین کارشناسان هشدار داده است که این بیماری همه گیر را در اوج بوده است نه به عنوان عفونت های جدید در حال افزایش است.

مستند اقدامات شده اند در محل پس از مارس اما این کشور سست برخی از محدودیت های این ماه است.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

بحران جلوگیری?

کارشناسان معتقدند از آن خواهد شد یک چالش برای دولت هند برای جلوگیری از coronavirus گسترش بار مستند اقدامات برداشته می شوند.

جنوب کشور آسیایی است که تا کنون ثبت بیش از 5,400 coronavirus مربوط به مرگ و میر و بیش از 90000 نفر گزارش بهبود از این بیماری است. پزشکان و کارشناسان بهداشت بر این باورند که اوایل مستند مانع بین 37,000 و 78,000 مرگ و میر و حداقل 1.4 میلیون COVID-19 موارد است.

"ما نمی توانیم بازگشت به روش های قدیمی ما; این امر می تواند یک دستور غذا برای فاجعه" V K پل, رئیس ملی نیروی کار در برابر COVID-19 گفت: DW. "ما موجود coronavirus گسترش و تعداد مرگ و میر مرتبط در هند," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: قانون تابعیت: هند با استفاده از COVID-19 اورژانس به دستگیری معترضان ...

پل را تکذیب کرد دولت با استفاده از "گله ایمنی" به عنوان یک استراتژی در برابر COVID-19. "میزان مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از گله ایمنی می تواند بیش از حد بالا است," او گفت:.

اکثریت فعال موارد در هند ثبت شده در پنج ایالت ماهاراشترا, Tamil Nadu, دهلی نو, گجرات و Madhya Pradesh — و در پنج شهرستانها از جمله بمبئی و دهلی احمدآباد با توجه به داده های رسمی.

"2.8% مرگ و میر بسیار پایین تر از جهانی 6 درصد. امید است که این شیوع در هند ممکن است به عنوان کشنده به عنوان آن شده است در برخی از کشورهای دیگر به لطف دستاوردهای اولیه از سراسر کشور مستند" Randeep Guleria مدیر هند موسسه علوم پزشکی گفت: DW.

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) این کشور بالا پزشکی بدن معتقد است coronavirus وضعیت در هند است نه قبر.

"ما نگران coronavirus مرگ و میر. ما موفق به حفظ اعداد پایین. ما در حال حاضر تا سطح شیب دار, تست" گفت: ICMR مدیر کل Balram Bhargava.

ادامه مطلب: جشن عید افزایش coronavirus افزایش نگرانی در آسیای جنوبی

روستایی چالش

نخست وزیر مودی گفت که هند بود در مسیر به پیروزی در نبرد خود را در برابر این ویروس در نامه سرگشاده ای در روز شنبه به مناسبت اولین سال از دولت او در دوره دوم.

در حالی که مودی اذعان کرد که کارگران مهاجر و کارگران به "العاده ای دستخوش درد و رنج" با توجه به مستند محدودیت های او خواسته ملت برای نشان دادن "شرکت حل و فصل است."

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

دولت واکنش سریع تیم (RRT) توصیه شده است محلی مقامات بهداشتی به توجه به افزایش ممکن است از coronavirus موارد در مناطق روستایی به حدود 20-25 میلیون کارگران مهاجر در حال ساخت راه خود را بازگشت به روستاهای خود را.

افزایش موارد در روستاها و شهرهای کوچک می تواند به اثبات می شود یک چالش فوق العاده ای برای مقامات این کشور را در مناطق روستایی در حال بیمار مجهز برای مقابله با این بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: Coronavirus: هند مستند تبدیل به بحران انسانی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن