چین: توافق هسته ای 'اجتناب ناپذیر' به عنوان تایوان Tsai و شروع دوره دوم در دفتر

تایوانی جمهور Tsai و نشستند ون برنده انتخاب مجدد در یک زمین لغزش با استفاده از شدت طرفدار استقلال پلت فرم. در

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

تایوانی جمهور Tsai و نشستند ون برنده انتخاب مجدد در یک زمین لغزش با استفاده از شدت طرفدار استقلال پلت فرم. در واکنش پکن به شدت آن لفاظی های نظامی و فعالیت است.

به عنوان تایوان جمهور Tsai و نشستند ون گرفت برای دوره دوم روز چهارشنبه در پکن با استفاده از فرصت به محجبه تهدیدات علیه آن جزیره همسایه که آن را در نظر به خاک چینی.

"الحاق یک ناگزیری تاریخی بزرگ جوانسازی چینی کشور" چین تایوان دفتر امور در بیانیه ای گفت. "ما باید این شرکت را کامل اعتماد به نفس و توانایی کافی برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی."

چین خواهد "را ترک نمی هر گونه فضا برای تایوان استقلال طلبان فعالیت" بیانیه ای گفت:.

این بیانیه به احتمال زیاد در پاسخ به Tsai را در مراسم تحلیف که در آن او اظهار داشت که تایوان هرگز قبول بودن حکومت پکن حتی تحت اصطلاح "یک کشور دو سیستم" سیاست این استخدام به هنگ کنگ اندکی از استقلال است.

"هر دو طرف باید یک وظیفه برای پیدا کردن یک راه برای همزیستی دراز مدت و جلوگیری از تشدید تضاد و تفاوت" او گفت:, گفته, او به گفت و گو با سرزمین اصلی ارائه شده آنها در دیدار برابر.

Tsai و حزب دموکراتیک مترقی موفق به کسب یک پیروزی در انتخابات در ماه ژانویه و پس از او زد و بر روی پلت فرم ایستاده تا به چین است.

ادامه مطلب: خواهد Tsai و نشستند ون را پیروزی نیروی پکن به تجدید نظر در رویکرد خود به تایوان است ؟

جدا از سرزمین اصلی توسط یک تنگه باریک و تایوان و اظهار داشت: آن تنها مشروعیت به عنوان دولت چین تا کنون از حزب کمونیست به قدرت رسید در پکن در 1940s و رسما به تماس خود را به جمهوری چین است. پکن آن را می بیند به عنوان یک جدایی طلب قلمرو دیگر حق عمل به عنوان یک کشور جداگانه و قطع رسمی کانال های دیپلماتیک با این جزیره پس از Tsai شد و اولین انتخاب در سال 2016.

به تازگی به عنوان Tsai و حزب او گرفته اند تندرو موضع در برابر جاه طلبی های رئیس جمهور چین سرزمین اصلی بوده است تهاجمی تر در مورد آن باور است که تایوان آورده شود باید تحت کنترل آن — با توسل به زور در صورت لزوم. به این منظور چین به شدت تمرینات نظامی در نزدیکی این جزیره در ساحل تنگه تایوان.

نادر باز پیام حمایت از ما

در حالی که پی در پی ما دولت را تلویحا حمایت تایوان در مخالفت پکن بدون به رسمیت شناختن آن به عنوان یک دولت مستقل دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است در آینده بیشتر در حمایت Tsai.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo ارسال تبریک خود را به Tsai سه شنبه شب در ستایش شجاعت و چشم انداز پیشرو در تایوان پر جنب و جوش دموکراسی" در یک اتفاق نادر در سطح بالا و پیام به طور مستقیم از واشنگتن به تایوانی دولت است.

es/aw ("رویترز" dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب