اقتصادی چین از دست دادن می تواند مراکش به دست آوردن

مراکش می ایستد به نفع اروپایی و شرکت های صدمه دیده توسط COVID-19 نگاه کنید به کوتاه شدن زنجیره تامین خود را. ا

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

مراکش می ایستد به نفع اروپایی و شرکت های صدمه دیده توسط COVID-19 نگاه کنید به کوتاه شدن زنجیره تامین خود را. اما سود می تواند محدود داده می شود کسب و کار اروپا' میل شدید برای بهره وری و هزینه های پایین است که چین ارائه می دهد.

Coronavirus همه گیر است در معرض overreliance از شرکت های اروپایی و دولت — در حال حاضر وضعیتی وخیم از آمریکا و چین تجارت تنش در چین برای فقط در مورد همه چیز را از اتومبیل به دارو.

این باعث شده است تا کمیسیون اروپا به تماس برای "استقلال استراتژیک" در بخش های کلیدی مانند داروسازی و ساختمان قابل اعتماد تر و متنوع زنجیره تامین به عنوان بخشی از یک پیشنهاد €750 میلیارد دلار ($858 میلیارد دلار) coronavirus بازیابی بسته است.

آلمان — که بستگی به کنندگان جهانی برای 17 درصد از تولید خود را با توجه به مونیخ بر اساس موسسه Ifo — همچنین در حال کار بر روی یک استراتژی برای تقویت محلی عرضه زنجیر و به حداقل رساندن آینده انجام دهند. استراتژی جدید است که انتظار می رود به دنبال تنگ تر قوانین حقوق بشر و حفاظت از محیط زیست در کالاهای وارداتی یک حرکت است که کارشناسان می گویند افزایش تولید کنندگان محلی.

"اگر شما نگاه کنید در مراکش وجود دارد شرایط مطلوب تر وجود دارد به صورت خاص در مناطق خاص در رابطه با انرژی های تجدید پذیر و زیست محیطی مرتبط با بخش مراکش کاملا یک حزب سوسیالیست و اتحادیه اروپا تلاش می کند به تراشه که" گیوم Van Der Loo از بروکسل مستقر در اتاق فکر مرکز مطالعات اروپایی گفت: DW. "ایده این است که کمیسیون اروپا در حال حاضر بیان در مورد تنوع زنجیره تامین می تواند مفید باشد برای مراکش و است که می تواند سرعت بخشیدن به مذاکرات جدید توافقنامه تجارت."

مراکش مشتاق برای به دست گرفتن فرصت های

"درهم اقتصاد را تجربه مشکلات و تغییرات در ترکیب آن است. اما نیز وجود دارد که فرصت های زیادی به دست گرفت" درهم وزیر صنعت مولای Hafid Elalamy گفت: نمایندگان مجلس در جلسه آنها را در اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

"فرصت هایی که در حال باز کردن در حال حاضر برای مراکش نمی شد ممکن است در طول 50 سال گذشته" او گفت:.

Elalamy بود به سادگی انعکاس آنچه که بسیاری از کارشناسان شده است گفت: در طول چند ماه گذشته به عنوان شرکت های اروپایی, ضربه سخت عظیم زنجیره تامین اختلالات ناشی از COVID-19 شیوع تلاش خود را به زنجیره ارزش بیشتر انعطاف پذیر به آینده شوک از جمله با کاهش overreliance در چین و آوردن تولید خود را نزدیک به خانه.

پایدار محیط زیست

مراکش واحه ای از ثبات سیاسی در اتحادیه اروپا را آشفته جنوب محله و قابل اعتماد شریک تجاری بلوک می تواند یک انتخاب واضح برای شرکت به دنبال کوتاه کردن زنجیره تامین خود را کارشناسان می گویند.

"مراکش بسیار خوبی به دلیل نزدیکی آن به دلیل آن را بخشی از اتحادیه اروپا موافقت نامه های تجاری منطقه ای قواعد آن از منبع نوع یکپارچه با کسانی که از اتحادیه اروپا" UNCTAD را الساندرو Nicita گفت: DW.

آفریقای شمالی کشور تبلیغ توسط بسیاری به عنوان یک دروازه برای سرمایه گذاری های غربی در آفریقا یکی از معدود کشورهایی در جهان است که باید رایگان-معاملات تجاری با اروپا و آمریکا که هر دو در حال حاضر در مذاکرات برای حتی عمیق تر و جامع تر در معاملات تجاری.

آن رو به رشد اقتصادی و تجاری لینک به ویژه با اتحادیه اروپا, عظیم سرمایه گذاری در زیرساخت ها و مشوق هایی مانند معافیت های مالیاتی و رایگان قطعه زمین را دیده اند آن را به عنوان ظهور یک رهبر در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در آفریقا با فرانسه پیشرو ترین سرمایه گذاری در سال 2018 است.

اتحادیه اروپا که یک قابل توجهی درهم مهاجر در اسپانیا و فرانسه است مراکش بزرگترین شریک اقتصادی, حسابداری برای بیش از نیمی از آن تجارت و سرمایه گذاری است. تجارت بین دو تحت سلطه توسط ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل است که حدود 40 درصد از هر دو واردات و صادرات است.

قوی بخش خودرو

در هیچ بخش دیگر را از دستاوردهای مورد انتظار تعمیرات اساسی در زنجیره تامین برای مراکش بود بیشتر قابل مشاهده بخش خودرو. این کشور پدید آمده است به عنوان یک مرکز برای خودروسازان با هدف قرار دادن بازار در آفریقا و اروپا در چند سال گذشته تقویت شده توسط عظیم سرمایه گذاری از بخش خودرو سازان. مراکش به شرکتهای بزرگ فرانسوی خودروسازی رنو و پژو صاحب PSA.

"مراکش خواهد بود یک مدعی قوی برای بهره مندی از رنو و PSA را بازسازی کشور را خودرو صنعت تولید توسط این دو oem ها [تولید کنندگان تجهیزات اصلی] و زنجیره تامین خود را در حال حاضر به خوبی توسعه یافته در کشور" تحلیلگران از Fitch راه حل گفت.

Coronavirus همه گیر است برخورد یک ضربه عمده به جهانی خودروسازان از جمله مارک های اروپایی را وادار کارخانه را تعطیل و باعث زنجیره تامین اختلالات و فروش به نازل شدن. بحران است و انتظار می رود به موقع برخی از خودروسازان برای خروج از بازار که در آن آنها مبارزه و تمرکز اصلی خود را در بازار.

"مراکش می تواند افزایش سرمایه گذاری به رنو محلی زنجیره تامین به عنوان OEM به نظر می رسد به بازسازی عملیات خود را به تمرکز بر روی هسته آن بازارها (مانند اروپا و آفریقا و خاور میانه) است که مکان مراکش صنعت خودرو در یک موقعیت قوی برای سرمایه گذاری در این طرح تغییر ساختار با توجه به نزدیکی و روابط تجاری با اروپا, آفریقا و شرق میانه" که به گفته تحلیلگران.

این کشور بزرگتر و ارزان تر نیروی کار است که انتظار می رود آن را به یک لبه بیش از مرکزی و شرقی اروپا (CEE) کشور که همچنین می تواند به طور بالقوه بهره مندی از خودروسازان' بازسازی برنامه های. مهاجرت کارگران از کشورهای CEE به غرب اروپا در جستجوی فرصت های بهتر و بالاتر پرداخت کرده است ناشی از کمبود نیروی کار و هدایت می شود تا هزینه ها در این کشورها.

اما تحلیلگران انتظار ندارند هر فوری دستاوردهای مراکش و می گویند این کشور خواهد تنها شروع به بهره گیری از این بازسازی تلاش از سال 2021 به بعد به عنوان "خودروسازان علاقه مند خواهد بود برای کاهش هزینه های خود را به عنوان آنجا که ممکن است در سال 2020 با توجه به ضعف تقاضا برای وسایل نقلیه و هزینه های تولید اختلالات ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر."

فریب کم هزینه و اقتصاد

در حالی که مراکش به تصویب رسید چندین اصلاحات اقتصادی در دو دهه گذشته با چالش های باقی مانده از جمله کنترل سرمایه و کمبود کارگران ماهر بالا. این کشور در سیستم آموزش و پرورش بود که بازرسی و نگهداری در سال 1980 موفق به بالا بردن سطح مهارت در میان کشور جوانان آنها را به خصوص نامناسب برای مدیریت میانی نقش.

مراکش دستاوردهای بالقوه از nearshoring توسط شرکت های اروپایی می تواند محدود داده شده اروپا, Inc.'s میل شدید برای بهره وری و هزینه های پایین است که چین ارائه می دهد. کارشناسان حکومت در مقیاس بزرگ خارج از چین با وجود خطرات در معرض این بیماری همه گیر و افزایش تنش بین ما و اقتصادی نیروگاه. آنها اشاره می کنند که اقتصادهای دیگر ممکن است این ظرفیت را دارند که از نظر نیروی کار ماهر زیرساخت ها و مواد خام برای دیدار با خواسته های شرکت ها به دنبال جایگزین برای چین است.

شمال کشور آفریقایی نیز انتظار می رود به صورت رقابت سختی از کشورها در داخل اتحادیه اروپا از جمله پرتغال و لهستان و رومانی که نسبتا پایین دستمزد و ایجاد لینک کلیک کنید برای عمده شرکت های اروپایی است. ورشو در تلاش برای جذب سرمایه گذاری با ارائه مالیات بر چشم پوشی برای شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری مجدد سود خود در کشور است. رومانی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی طرح برای تشویق گرینفیلد سرمایه گذاری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن