دم سرد قهوه بهترین نوع قهوه و اینجا است که چگونه برای دم کردن بهترین جام

برخی از مردم وجود دارد که می تواند نوشیدنی گرم قهوه در طول سال. من یکی از این افراد است. اگر هر چیزی من می توا

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

برخی از مردم وجود دارد که می تواند نوشیدنی گرم قهوه در طول سال. من یکی از این افراد است. اگر هر چیزی من می تواند نوشیدنی های سرد دم به زمستان بدون خیلی فکر کردم (هر چند من می خواهم برخی از به نظر می رسد از غریبه ها).

من صحبت در مورد آنچه که من در مورد دم سرد و چرا آن را نسبت به سایر روش دم کردن قهوه. اگر شما می خواهید آن را خودتان در خانه, شما باید گزینه های بسیاری. ما گرد کرده ام تا برخی از پرفروش سرد دم کردن قهوه در بازار است که سزاوار جای خود را در آشپزخانه و در قلب خود را.

Takeya لوکس دم سرد سرد قهوه ساز

من دوست دارم این دم سرد ساز به خاطر آن خیلی آسان است. شما فقط کمپرسی های مورد علاقه خود را قهوه را به مرکز محفظه پر از بقیه با آب و اجازه دهید آن نشسته است. تنها چیزی که شما واقعا نیاز به یک واقعا خوب دم سرد از این ساز علاوه بر قهوه و آب صبر است.

OXO دم دم سرد قهوه ساز

چه بزرگ در مورد این دم سرد ساز است که شما می توانید به طور مساوی توزیع آب با تشکر از "Rainmaker" بالا که چرخید آب در سراسر زمین. آن brews تا بالا و سپس سریع-انتشار دکمه خالی قهوه را به یک آماده-به-پارچ بریزید.

Toddy سیستم دم سرد

این ساز از Toddy می آید و آن را قابل استفاده مجدد فیلتر و توانایی خرید جداگانه کاغذ فیلتر به صورت سریع و آسان پاکسازی. تند قهوه خود را در بالا و سپس کشیدن لاستیک و خالی از آن به تنگ زیر. این پارچ خود را همراه با درب مهر و موم شده بنابراین شما می توانید به راحتی فروشگاه خود را به دم سرد بدون هیچ گونه نگرانی در مورد هر گونه طعم و تغییرات.

کشور خط آشپزخانه سرد دم کردن قهوه ساز

در حالی که این ممکن است نگاه کمی kitschy این mason jar آبجو است که همه کسب و کار. داخل فیلتر ساخته شده از فوق العاده قوی استنلس استیل و درب ویژگی های یک تلنگر بالای درب به نگه داشتن کافئین جریان آزادانه (این برای تلفن های موبایل مانند یک رویا بود شب گذشته). و نگاه mason jar-سبک ظرف فقط رفو ،

Bodum لوبیا سرد دم کردن قهوه ساز

من همیشه فراموش چقدر من لذت بردن از مطبوعات فرانسه قهوه و این ساز از Bodum جفت کلاسیک آن مطبوعات فرانسه با چند ساعته steeps. فقط با قرار دادن خود را در زمینه پر کردن با آب سرد و اجازه شیب دار. پس از آن انجام می شود را فشار دهید را مانند شما می توانید هر گونه مطبوعات فرانسه-سبک دم.

مهر و موم شده دم سرد سرد قهوه ساز

این دم سرد پارچ توابع مشابه به Takeya. آن را به یک لوله است که شما در داخل آن به اجازه دهید قهوه دم آب. آنچه که من در مورد این یکی است که آن را اندازه گیری خطوط که باعث می شود اندازه گیری مقدار آب شما نیاز به قرار دادن در بسیار آسان تر است. همچنین کمک می کند تا به صورت بصری ببینید که چگونه بسیاری از فنجان قهوه در سمت چپ.

Cuisinart خودکار دم سرد ساز

این ساز می دم کردن یک فنجان از دم سرد فقط در 25 دقیقه است که رعد و برق سریع نسبت به 24 ساعت زمان مقدار زیادی از دیگر دم سرد سازان را. فقط قرار دادن قهوه سبد و نسبت صحیح آب و دستگاه را برای شما کار می کنند. این شهر همچنین دارای قدرت انتخاب بنابراین شما می توانید تعیین کنید که چگونه کافئین دار شما خواهم بود.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن