Diageo اعلام کرد 20 میلیون دلار جامعه صندوق برای حمایت از عدالت اجتماعی در امریکا, کمک, سیاه جوامع و کسب و کار بازیابی از COVID-19

در ادامه تلاش های خود برای حمایت از نمایندگی گروه ها و جوامع به ویژه کسانی که در صنعت مهمان نوازی که به شدت تح

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

در ادامه تلاش های خود برای حمایت از نمایندگی گروه ها و جوامع به ویژه کسانی که در صنعت مهمان نوازی که به شدت تحت تاثیر COVID-19, Diageo امروز اعلام کرد ایجاد Diageo جامعه صندوق. با تعهد 20 میلیون دلار به صندوق کمک خواهد کرد که رسیدگی به نیازهای فوری از جوامع و کسب و کار که به طور نامتناسبی آسیب Covid-19.

جدید Diageo جامعه, صندوق را حمایت از کسب و کار و مصرف کنندگان و همکاران جدایی ناپذیر در صنعت مهمان نوازی در جوامع در سراسر ایالات متحده این شامل ترکیبی از هدفمند کمک های مالی حمایت از تلاش های حمایت به عنوان بخشی از بهبود اقتصادی از Covid-19 آموزش برای صاحبان کسب و کار و کارکنان امداد و کمک های اولیه و بیشتر.

"Diageo هیچ تحمل نژادپرستی و بی عدالتی و رفتار نابرابر. ما ایستاده همراه با جامعه سیاه و سفید در این لحظه تعیین" گفت: ایوان Menezes, مدیر اجرایی Diageo. "ما متعهد به در نظر گرفتن هر مرحله لازم است به قهرمان برابری در همه جا و در حالی که ما را ساخته اند پیشرفت وجود دارد خیلی بیشتر به انجام. این Diageo جامعه صندوق است تنها یکی از بسیاری از مراحل ما را در این سفر است."

Diageo اتحاد دیرینه مشارکت ملی شهری لیگ و NAACP صندوق دفاع حقوقی و در حال حاضر مبلغی بیش از 1 میلیون دلار به این سازمان و 100 Black Men of America, Inc., برای حمایت از کار خود را برای برابری نژادی و عدالت اجتماعی است. Diageo همچنین اعلام کرد به کارکنان خود در هفته گذشته آن را به دو موجود در آن مطابق با برنامه برای کمک های خیریه ساخته شده در ماه ژوئن کمک دو دلار برای هر دلار می باشد که توسط کارکنان.

Diageo آفریقایی میراث کارمند منابع گروه (A. H. E. A. D.) ادامه خواهد داد برای کمک به این شرکت تمرکز بر اولویت ها و اقدامات را که بیشترین تاثیر معنی دار را به جامعه سیاه و سفید هر دو در داخل و خارج از Diageo.

"واقعیت این است که نژادی و بی عدالتی در حال وقوع روزانه غم انگیز است. و باید آن را تغییر دهید. و این تغییر نیاز به شروع با هر یک از ما در خانواده های ما جوامع و کسب و کار" گفت: Deirdre Mahlan, رئیس جمهور, Diageo شمال امریکا "ما باید با استفاده از این درد از این لحظه به کوشش ما را حل کنیم."

Diageo برنامه های اعلام خاص سرمایه گذاری از صندوق در هفته های آینده.

در مورد Diageo

Diageo یک رهبر جهانی در نوشیدنی الکل با یک مجموعه فوق العاده از مارک های سراسر ارواح و آبجو و شراب دسته. این برندها عبارتند از: Johnnie Walker, تاج سلطنتی, J&B بیوکنن و ویندزور whiskeys, Smirnoff, Cîroc و Ketel One vodkas کاپیتان مورگان, Baileys دان خولیو DeLeon, Casamigos, Tanqueray و رکوردهای گینس.

Diageo جهانی شرکت و محصولات ما در بیش از 180 کشور در سراسر جهان است. این شرکت ذکر شده است در هر دو بازار بورس لندن (DGE) و بازار بورس نیویورک (DEO). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Diageo ما مردم مارک های ما و عملکرد ما در www.diageo.com. بازدید Diageo جهانی مسئول نوشیدن منابع www.DRINKiQ.com برای اطلاعات ابتکارات و راه برای به اشتراک گذاشتن بهترین عمل است.

جشن زندگی هر روز در همه جا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب