NIKE, Inc. بیانیه ای بر تعهد به جامعه سیاه

امروز NIKE, Inc. اعلام $40 میلیون تعهد بیش از چهار سال آینده برای حمایت از جامعه سیاه پوستان در آمریکا از طرف

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

امروز NIKE, Inc. اعلام $40 میلیون تعهد بیش از چهار سال آینده برای حمایت از جامعه سیاه پوستان در آمریکا از طرف نایک اردن و صحبت مارک های دسته جمعی. این تعهد خواهد بود متمرکز بر سرمایه گذاری و حمایت از سازمان ها قرار داده است که عدالت اجتماعی آموزش و پرورش و پرداختن به نابرابری نژادی در امریکا در این مرکز کار خود را.

"نژادپرستی نظاممند و حوادث است که باید گشوده در سراسر آمریکا بیش از گذشته چند هفته در خدمت به عنوان یک فوری یادآوری ادامه داد: تغییر مورد نیاز در جامعه ما است. ما می دانیم که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ما باید خودمان آموزش عمیق تر به مسائل مواجه سیاه جوامع و درک زیادی رنج می برند و بی معنی تراژدی تعصب نژادی ایجاد می کند گفت:" جان Donahoe, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت NIKE, Inc. "این NIKE, Inc. خانواده همیشه می توانید بیشتر انجام دهید اما هرگز متوقف خواهد شد تلاش برای, نقش, چگونه مدل متنوع شرکت عمل می کند. ما ادامه خواهد داد تمرکز ما در حال نماینده بیشتر از ما مصرف کنندگان در حالی که انجام بخشی از ما در جوامع ما در خدمت است."

ما معتقدیم در یک سطح میدان بازی برای همه و اعمال نفوذ قدرت ورزش و مارک های ما به حرکت جهان رو به جلو است. این بیشتر از 40 میلیون دلار ایجاد شده بر NIKE, Inc. خانواده سابقه ای طولانی در حمایت از جوامع که در آن آنها در عمل. ما عمیقا متعهد به رانندگی تمرکز و تاثیر از طریق تیم ما مارک و شرکای اجتماعی.

در طول سال گذشته ما به شدت تلاش ما و اقدامات پاسخگویی در زمینه تنوع شمول و متعلق به پرورش یک محیط جامع و جذب بیشتر نیروی کار متنوع. ما رانده شده توسط یک تعهد به شفافیت و پاسخگویی و تاثیر و به اشتراک گذاری پیشرفت ما در این مناطق در سال از طریق نایک تاثیر گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن