منابع مشترک از فرمالدئید در خانه و راه های جلوگیری از قرار گرفتن در معرض خطرات

National Toxicology Program (NTP) ذکر شده است فرمالدئید به عنوان شناخته شده برای انسان سرطان زا. موسسه ملی سرط

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

National Toxicology Program (NTP) ذکر شده است فرمالدئید به عنوان شناخته شده برای انسان سرطان زا. موسسه ملی سرطان در موسسه ملی بهداشت (NIH) گزارش می دهد که مطالعات از کارگران در معرض سطوح بالای فرمالدئید مانند کارگران صنعتی و embalmers پیدا کرده اند که فرمالدئید باعث لوسمی ميلوئيد و نادر سرطان ها از جمله سرطان سینوس حفره بینی و نازوفارنکس.
 
متاسفانه استفاده گسترده از فرمالدئید همچنین بدان معنی است که مردم ممکن است در معرض این ماده شیمیایی در خانه های خود به دلیل استفاده از آن در بسیاری از محصولات موجود در خانه معمولی است. به گزارش آژانس مواد سمی و بیماری های رجیستری (ATSDR) در حالی که وجود دارد مقدار کمی از فرمالدئید در تقریبا تمام خانه های سطح بالاتر هستند در:

  • خانه با افراد سیگاری است. دود تنباکو حاوی فرمالدئید است. اگر کسی در خانه سیگار دخانیات دود ممکن است بزرگترین منبع فرمالدئید در خانه است.
  • خانه با محصولات جدید و یا ساخت و ساز جدید. فرمالدئید سطوح بالاتر در انواع جدید تولید محصولات چوب.

محصولات جدید ذکر شده توسط ATSDR که اغلب حاوی سطوح بالایی از فرمالدئید عبارتند از:

  • برخی از تولید محصولات چوبی از قبیل کابینت, مبلمان تخته سه لا تخته خرده چوب و کف پوش لمینیت.
  • دائمی مطبوعات پارچه (مانند کسانی که مورد استفاده برای پرده و پرده یا مبلمان).
  • محصولات خانگی مانند چسب و رنگ و caulks آفت کش ها و آرایشی و بهداشتی و مواد شوینده است.

"این مهم است که به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض فرمالدئید و دیگر آلاینده ها در محیط داخلی" گفت: Christopher A. دنیس معاون رئیس جمهور در محیط زیست و کیفیت (IEQ) برای کلارک Seif کلارک. "علاوه بر این در دراز مدت خطر ابتلا به سرطان, سلامت, اثرات, از overexposure به فرمالدئید می تواند شامل بینی و گلو و سوزش چشم و همچنین زحمت کشیده تنفس و خس خس سینه. افراد حساس ممکن است خستگی و سردرد و یا حالت تهوع. فرمالدئید می تواند حتی باعث علائم آسم در برخی از افراد مبتلا به آسم. در CSC ما ارائه خدمات مشاوره و هوا برای تست کردن فرمالدئید-کشتار با گاز از محصولات و مواد, و یا از منابع دیگر. اگر یک موضوع یافت حرفه ای ما ارائه راهنمایی برای از بین بردن و یا کاهش این خطرات."
 
CSC نیز به تازگی با حمایت های آموزشی تصویری در مورد فرمالدئید در صفحه اصلی است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/auUTQWgKUFA
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و یا دیگر ساختمان, علم محیط زیست, بهداشت صنعتی در محیط داخلی با کیفیت بهداشت و ایمنی خدمات مراجعه کنید www.csceng.com ایمیل csc@csceng.com تماس بگیرید و یا (800) 807-1118.
 
در مورد کلارک کلارک Seif
CSC در سال 1989 تاسیس شد برای کمک به مشتریان در هر دو بخش دولتی و خصوصی آدرس کیفیت هوا در محیط داخلی شغلی و زیست محیطی و ایمنی و بهداشت (EH&S) مسائل. CSC پیشرو در ارائه دهنده این خدمات را با دفاتر متعدد در امتداد حاشیه غربی و جنوب غربی. این شرکت معتقد است که در علم مبتنی بر پروتکل ها و دارای یک پس زمینه قوی در مهندسی ساخت آنها ترجیح زیست محیطی مشاوران صنعتی, مشتریان, امکانات بهداشتی معماران مدارس و سازندگان و پیمانکاران توسعه دهندگان و حرفه ای املاک و مستغلات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن