هتل رادیسون گروه خود را اعلام رادیسون ایمنی پروتکل تعهد جهانی به پاکیزگی و بهداشت در همکاری با SGS

هتل رادیسون گروه خود را اعلام رادیسون هتل ایمنی پروتکل یک برنامه جدید در عمق نظافت و ضد عفونی روش در همکاری با

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

هتل رادیسون گروه خود را اعلام رادیسون هتل ایمنی پروتکل یک برنامه جدید در عمق نظافت و ضد عفونی روش در همکاری با SGS جهان پیشرو بازرسی تایید تست و صدور گواهینامه شرکت.

یکی از هتل رادیسون گروه بالاترین اولویت است ادامه داد: سلامت و امنیت از مهمانان خود اعضای تیم و شرکای کسب و کار. این شرکت با انجام یک بررسی کامل از تمام بهداشتی موجود و فرآیندهای ایمنی و کار با یک تیم از کارشناسان به منظور توسعه و اعتبار اضافی پروتکل های. این افزایش پروتکل های عملیاتی و راهنمایی جامع سلامت و ایمنی روش های تایید شده توسط SGS خواهد بود اقتباس بر اساس شرایط محلی و توصیه هایی برای اطمینان از مهمانان ایمنی و صلح از ذهن از چک به چک کردن. رادیسون هتل پروتکل ایمنی را تقویت رادیسون گروه هتل موجود دقیق و بهداشت و نظافت و ضد عفونی دستورالعمل در هتل ها در سراسر جهان.

این دستورالعمل شامل دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در تمام ورودی های استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و محافظ صفحه نمایش افزایش یافته و ثبت شده برای تمیز کردن و ضد عفونی فرکانس اجتماعی فاصله در همه زمینه ها از آن هتل ها از جمله در ملاقات و رویداد, امکانات آموزشی در محلی به مراکز کنترل بیماری و یا سازمان بهداشت جهانی توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های تکرار و ایمنی مواد غذایی استاندارد و جامع آموزش کارکنان ، هتل رادیسون گروه پیشرفته برای تمیز کردن و ضد عفونی دستورالعمل توسعه یافته اند با همکاری جهانی بهداشت ارائه دهنده راه حل Diversey با متحد کردن بهترین در کلاس نظافت و بهداشت راه حل های تقویت شده با پروتکل ها و تکنولوژی انحصاری طراحی شده برای بهداشت و درمان.

هتل رادیسون گروه خواهد بود معرفی رسمی برچسب های نظافت و ضد عفونی صادر شده توسط SGS برای اطمینان از بالاترین پاکیزگی و بهداشت و ایمنی و استانداردهای تایید شده توسط SGS از طریق متمرکز فرایند اعتبار سنجی. تحت این برنامه منحصر به فرد هتل ها می توانید دریافت تایید برچسب پس از اتمام جامع محلی حسابرسی از جمله در سایت تست با استفاده از آخرین فن آوری است.

"در هتل رادیسون گروه ما متعهد به ارائه یک محیط تمیز و امن برای مهمانان ما و اعضای تیم. جهان بوده است و اساسا تغییر COVID-19 پس از آن کلیدی است که ما در تلاش برای محافظت از همه کسانی که کار اقامت و همکاری با ما به عنوان ما دوباره باز کردن درب به یک دوره جدید از سفر. برای این کار ما باید به طور کامل بررسی تمام مناطق این هتل تجربه و ما مفتخر به همکاری با SGS برای ما ایجاد رادیسون هتل ایمنی پروتکل برنامه است. می گوید:" فدریکو J. González مدیر عامل شرکت رادیسون مهمان نوازی AB و رئیس هتل رادیسون گروه جهانی کمیته راهبری.

فرانکی Ng, مدیر عامل شرکت SGS می افزاید که: "SGS' رهبری جهانی در مسافرت و بخش مهمان نوازی را فعال کرده ما شبکه بهداشت و ایمنی کارشناسان به توسعه جامع و ساده پروتکل به بررسی روش های مدیریت و ضد عفونی وضعیت هتل ها. هدف ما این است که به اطمینان حاصل شود که حداکثر استانداردهای بهداشت در حال ملاقات برای محافظت از مهمانان و همچنین هتل رادیسون گروه اعضای تیم است."

هتل رادیسون گروه به زودی اعلام یک فرمت به آن نام تجاری تعهد که شامل 20 مرحله و اضافی 10-گام پروتکل برای جلسات و رویدادها. این شرکت انتظار دارد که برای تکمیل همه لازم عملیاتی جزئیات این برنامه بیش از چند هفته آینده. اصول مورد نظر عبارتند از:

  • افزایش تمیز کردن و ضد عفونی فرکانس تمام هتل مناطق توجه ویژه به بالا لمسی موارد
  • ایستگاه های نصب شده با الکل بر اساس ضد عفونی کننده دست و دستکش در مقابل ورودی هتل و مناطق عمومی
  • تمام اتاق کلید ضد عفونی و ارائه شده با خیال راحت پس از بررسی در
  • اکسپرس چک کردن روند موجود برای مهمانان به حداقل رساندن تماس با ما
  • نقدی-رایگان روشهای پرداخت موجود و تشویق
  • درب چوب لباسی ها نمایش داده می شود با تمیز کردن و ضد عفونی روش در هر اتاق
  • جامع بهداشت و پیشگیری برنامه های آموزشی برای اعضای تیم
  • اعضای تیم ارائه شده با تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش

برای به روز رسانی منظم در هتل رادیسون ایمنی پروتکلمراجعه کنید:
https://www.radissonhotels.com/en-us/social-responsibility/health-safety

در مورد هتل رادیسون گروه

هتل رادیسون گروه یکی از بزرگترین گروه هتل با هفت متمایز هتل علامت های تجاری و بیش از 1,400 هتل ها در عمل و در حال توسعه در 120 کشور جهان است. امضای آن خدمات فلسفه است هر لحظه مهم است.

هتل رادیسون گروه نمونه شامل رادیسون مجموعه رادیسون بلو هتل رادیسون رادیسون قرمز پارک پلازا fürst و کشور Inn & Suites by Radisson به ارمغان آورد با هم زیر یک تجاری نام تجاری چتر رادیسون هتل ها.

رادیسون پاداش ما است جهانی برنامه پاداش ارائه می شود که منحصر به فرد و شخصی راه برای ایجاد لحظات به یاد ماندنی است که موضوع را به مهمانان ما. رادیسون پاداش استثنایی را ارائه می دهد مزایای وفاداری برای ما مهمانان جلسه برنامه ریزان سفر عوامل و شرکای کسب و کار.

رادیسون جلسات اماکن مهمانان خود و نیازهای خود را در قلب آن ارائه و رفتار هر جلسه یا رویداد به بیش از فقط یک تاریخ در تقویم. رادیسون جلسات است ساخته شده در اطراف سه سرویس قوی تعهدات شخصی و حرفه ای و به یاد ماندنی در حالی که ارائه در درخشان مبانی و ما امضا بله من می توانم! خدمات روح و منحصر به فرد 100% کربن خنثی است.

بیش از 100 ، 000 اعضای تیم در هتل رادیسون گروه و در هتل ها مجاز به فعالیت در آن سیستم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید:
https://www.radissonhotels.com/corporate
و یا تماس با ما در:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/
Instagram: https://www.instagram.com/radissonhotels/
توییتر: https://twitter.com/radissonhotels
Facebook: https://www.facebook.com/radissonhotels
یوتیوب: https://www.youtube.com/radissonhotelgroup

در مورد SGS

SGS پیشرو جهان در زمینه های بازرسی تایید تست و صدور گواهینامه شرکت به رسمیت شناخته شده به عنوان معیار جهانی برای کیفیت و یکپارچگی است. با بیش از 94,000 کارکنان SGS در عمل یک شبکه ای از بیش از 2600 دفاتر و آزمایشگاه های سراسر جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.sgs.com
و یا تماس با ما در:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sgs/
Instagram: https://www.instagram.com/sgsglobal/
توییتر: https://twitter.com/SGS_SA
Facebook: https://www.facebook.com/SGS
یوتیوب: https://www.youtube.com/sgseditor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن