هنکل می پیوندد عمده جهانی آب و هوا وکالت تلاش

هنکل در میان 155 شرکت های بزرگ جهانی از 34 بخش که باید امضا بیانیه اصرار دولتها در سراسر دنیا به خود را به چین

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

هنکل در میان 155 شرکت های بزرگ جهانی از 34 بخش که باید امضا بیانیه اصرار دولتها در سراسر دنیا به خود را به چین COVID-19 کمک های اقتصادی و بهبود تلاش با آخرین آب و هوا علم است.

شرکت هایی که همه بخشی از علم بر اساس اهداف طرح (SBTi) هستند خواستار سیاست هایی که خواهد ساخت انعطاف پذیری در برابر شوک آینده با حمایت از تلاش ها برای برگزاری, جهانی, افزایش درجه حرارت به عرض 1.5°C بالاتر از pre-صنعتی در سطح, در راستای رسیدن به خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای و قبل از سال 2050.

"در حال حاضر ما نیاز به سرمایه گذاری در نوآوری مقیاس کردن راه حل های ما در حال حاضر و کار با همکاران ما در امتداد زنجیره ارزش نسبت به آب و هوا-بی طرفی. برای رسیدن به این ما باید خودمان مجموعه جاه طلبانه و مبتنی بر علم با اهداف" گفت: مدیر عامل شرکت هنکل کارستن Knobel.

کسب و کار صدای برگزار علم بر اساس اهداف طرح و کسب و کار خود جاه طلبی برای 1.5°C کمپین همکاران سازمان ملل متحد در جهانی فشرده و منظور ما از کسب و کار ائتلاف. این SBTi است که یک همکاری بین CDP (که قبلا کربن افشای پروژه) سازمان ملل متحد در جهانی فشرده موسسه منابع جهانی و WWF به طور مستقل ارزیابی و تایید شرکت آب و هوای اهداف در برابر آخرین آب و هوا علم است.

155 شرکت در حال حاضر مجموعه ای و یا متعهد به تنظیم و مبتنی بر علم با تولید گازهای گلخانه ای کاهش – هنکل این اهداف بودند و به تازگی تایید شده توسط علم بر اساس اهداف طرح است. با امضای بیانیه این شرکت با تائید این که خود را در تصمیمات و اقدامات مبتنی باقی می ماند در علم, در حالی که خواستار دولت به "اولویت بندی سریع تر و عادلانه تر انتقال از خاکستری به یک اقتصاد سبز است."

بیانیه مشترک می آید که دولت ها در سراسر جهان در حال آماده سازی بسته های مشوق برای کمک به اقتصاد بهبود یافتن از اثرات این بیماری همه گیر کوروناویروس و آنها به عنوان آماده سازی برای ارسال پیشرفته ملی آب و هوا برنامه های تحت توافق پاریس.

"دولت باید نقش اساسی و هماهنگی با سیاست ها و برنامه های بازیابی با آخرین آب و هوا, علم, اما آنها نمی توانند رانندگی سیستمیک اجتماعی و تحول اقتصادی به تنهایی. به آدرس ارتباط تنگاتنگ با بحران مواجه هستیم, ما باید با هم کار کنند به عنوان یک جامعه بین المللی به ارائه اهداف توسعه پایدار و توافق پاریس گفت:" لیلا Karbassi, رئیس برنامه در فشرده جهانی سازمان ملل متحد و علم بر اساس اهداف ابتکار عضو هیئت مدیره. "به عنوان بزرگترین تا کنون سازمان ملل متحد-حمایت مدیر عامل-led آب و هوا وکالت تلاش این شرکت پیشرو در رانندگی جاه طلبانه و مبتنی بر علم با عمل و حمایت برای کمک به کاهش آسیب پذیری برای آینده شوک و بلایای طبیعی است."

هنکل تعهد به حفاظت از آب و هوا

هنکل می خواهد به یک سهم مثبت برای حفاظت از آب و هوا و به طور کامل پشتیبانی از تعهد سازمان ملل متحد توافق پاریس در تغییر آب و هوا. توسط 2040 Henkel می خواهد برای تبدیل شدن به یک آب و هوا-مثبت شرکت می باشد.

بر اساس آن اهداف بلند مدت این شرکت حاصل خاص اهداف کاهش انتشار آن شد و تایید شده توسط علم بر اساس اهداف طرح به عنوان سازگار با سطح مورد نیاز برای دیدار با اهداف از توافق پاریس برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5°C.

برای کسب اطلاعات بیشتر در هنکل تعهد و اهداف برای حفاظت از آب و هوا, بازدید www.henkel.com/sustainability/climate-positive.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب