Coronavirus: فوتبال آفریقا 'باید صبر کنید' CAF رئیس جمهور می گوید

فوتبال آفریقا در امان نمی شد از coronavirus بیماری همه گیر. در حالی که برخی از لیگ های اروپایی مجموعه, رزومه,

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

فوتبال آفریقا در امان نمی شد از coronavirus بیماری همه گیر. در حالی که برخی از لیگ های اروپایی مجموعه, رزومه, CAF رئیس جمهور احمد گفت: DW او می خواهد که شیوع بیماری تحت کنترل برای اولین بار قبل از مسابقات بازگشت.

بسیار شبیه به همتایان خود در سراسر جهان کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) به طور رسمی به حالت تعلیق بازی در ماه مارس است. وضعیت در این قاره است پیچیده و متفاوت شدید از واقعیت در اروپا است.

آفریقا در حال حاضر با تجربه شیوع مانند شیوع بیماری ابولا در ماه مارس 2014 مرگبارترین قسمت از این بیماری پس از آن برای اولین بار تشخیص در سال 1976. در طول شیوع CAF تصمیم به تعلیق فوتبال است. بازی در کشورهایی که شیوع شکست منتقل شدند برای جلوگیری از این تهدید منطقه ای.

ادامه مطلب: بوندسلیگا, مجموعه بازگشت به تاریخ مارس 16

گذشته شیوع معنی آفریقا است نه تجربه coronavirus همه گیر مانند قاره های دیگر. به عنوان از آوریل 11, آفریقا ثبت شده بود فقط بیش از 64,500 موارد COVID-19 و در حدود 2000 مرگ و میر با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز — اعداد است که در مقایسه با رنگ پریده به آلودگی نرخ در اروپا است.

با وجود پیش بینی های نگران کننده در مورد اثرات بالقوه از بحران بهداشت و درمان این سوال که آیا فوتبال آفریقا می تواند در بهبود شده است.

هیچ سرگیری قریب الوقوع

در مصاحبه با دویچه وله CAF رئیس جمهور احمد برجسته تفاوت در متن اشاره کرد که از آن آسان است برای نتیجه گیری در زمانی که پس از چند آزمون انجام شده است.

"همانطور که ما را نسبت به تست هایی که انجام شده است در این کشورها آن است که همیشه نگران کننده است زیرا ما فاقد دید در مدیریت این بیماری همه گیر" او گفت:.

CAF President Ahmad Ahmad (picture-alliance/empics/R. Wilkisky)

CAF رئیس جمهور احمد گفت: DW که فوتبال باید صبر کنید تا همه گیر تحت کنترل است

به عنوان یک نتیجه, CAF محتاط باقی می ماند. احمد روشن شده است و در آینده احتمال از سرگیری فوتبال است. برای او چیزی است که وجود دارد مهم تر برای مردم آفریقا در حال حاضر.

"وجود نداشتن دید. ما باید صبر کنید. به عنوان رئیس جمهور دعوت می کنم هر کس باید بسیار مراقب باشید و صبر کنید تا وضعیت را به حالت عادی. اما فراتر از آن است که من نمی خواهم فوتبال را به عنوان یک منبع بی ثباتی برای اقدامات احتیاطی گرفته شده توسط دولت های مختلف برای مقابله با این بیماری همه گیر" او گفت:.

اکثر دولت های آفریقایی به طور جدی به تشویق شستن دست و اجتماعی فاصله اما هستند تا در برابر یک مجموعه منحصر به فرد از چالش است. "تمام جهان با آن مواجه است بسیار مهم سلامت در بحران, و هر کشور در قاره آفریقا است راه خود را از برخورد با آن است."

"ما باید برای متوقف کردن فعالیت های فوتبال در دسترس نباشد. اولویت ما این است که اولین و مهمترین سلامت, حمایت از بازیکنان و حفاظت از مقامات و حفاظت از مردم است."

CAF وام کمک به دست

احمد به تایید DW که این قاره را در مسابقات نخواهد رزومه در حالی که COVID-19 وضعیت در آفریقا است و نه تحت کنترل است. لیگ ها و مسابقات تا به حال تا زمانی که ممکن است 5 تا بگویید حاکم بر بدن چگونه آنها را ادامه دهید.

تصمیم گیری شد بیسار متنوع است. بسیاری از کشورها خود را لغو مسابقات قهرمانی بدون برندگان سقوط و یا ارتقاء. موریتانی به تعویق انداخته است آن قهرمانی تا سپتامبر سال 2020 است. تانزانیا در حال برنامه ریزی برای از سرگیری پشت درهای بسته در حالی که بوروندی راه اندازی مجدد خواهد شد در تاریخ 1 ژوئن.

ادامه مطلب: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

برای باشگاه است که خود را در پیدا کردن مشکل CAF در حال جستجو برای راه حل ها و روش های ارائه پشتیبانی در رابطه با مقامات هر کشور با توجه به Ahmad. کنفدراسیون در ضمن عرضه کرده است کمک های مالی به باشگاه در مسابقات قاره توسط "انتشار پول جایزه خود را بسیار به سرعت و بدون انتظار تا پایان فصل است."

CAF Champions League game between Egypt's Zamaleka and Tunisia's Esperance (picture-alliance/NurPhoto/I. Safwat)

تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی قاره ای نمی نوبه خود سود تا مراحل بعد

مالی اثرات برای فوتبال آفریقا

همانطور که برای کوتاه مدت مالی پیامدهای آفریقایی باشگاه اغلب متعلق به کاربران که سرمایه گذاری شخصی خود را از بودجه و در نتیجه لازم نیست که همان تعهدات به عنوان همتایان اروپایی خود را.

در حالی که بحران خواهد تلفات در سطح ملی به طور کلی باشگاه لزوما نیاز به راه اندازی مجدد خود را در لیگ به صرفه جویی در خود را از نظر مالی که وجود دارد نه به عنوان مقدار نقدینگی در این ورزش است.

قاره ای مسابقات باشگاه مانند آفریقایی لیگ قهرمانان و جام کنفدراسیون ها ایجاد نمی به عنوان مقدار پول به عنوان کسانی که در اروپا. تلویزیون حقوق معاملات برای مسابقات نسبتا پایین باقی می ماند و بسیاری از باشگاه ها تنها سود اگر آنها رسیدن به نیمه نهایی رسید.

مقدماتی جایزه برای مرحله گروهی از لیگ قهرمانان اروپا بین سال 2017 و 2020 شد $550,000 (€507,705). در ضمن برنده اخیرا در 2019 تونس اسپرنک Sportive de Tunis, سوراخ مبلغ 2.5 میلیون دلار.

که فقط تحت یک و نیم میلیون کمتر از تیم های اروپایی برای جمع آوری یک گروه از مرحله پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا. در ضمن ES تونس' همتایان لیورپول گزارش به جیب یک ترکیب €74.35 میلیون دلار خود را به عنوان برنده اجرا در سال 2019.

همبستگی در برابر COVID-19

احمد نیز برجسته خود به خود همبستگی نشان داده شده توسط کنفدراسیون فوتبال آفریقا ، سابق فوتبالیست مانند ساموئل اتوئو و دیدیه دروگبا به عنوان به خوبی به عنوان فعلی ستاره مانند Sadio یال و محمد صلاح را به طور قابل توجهی کمک مالی برای مبارزه با این بیماری همه گیر در این قاره و شرکت در چندین کمپین آگاهی در اقدامات پیشگیرانه مانند دست شستن و استفاده از ماسک است.

تا زمانی که راهی برای خروج از COVID-19 بحران یافت, فوتبال نخواهد بود اولویت قاره آفریقا است. برای احمد "اولویت بهداشت و درمان است. اگر این بحران همچنان ادامه دارد, آن است که مانند هر پدیده ای از زندگی انسان است. ما نمی توانیم جوانان ما به کشتارگاه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن