بارش باران های سیل کشتن نمرات در رواندا

تعداد زیادی از مردم پس از بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل و رانش زمین از بین بردن خانه ها در شمال رواندا. مق

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

تعداد زیادی از مردم پس از بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل و رانش زمین از بین بردن خانه ها در شمال رواندا. مقامات انتظار می رود شمار تلفات افزایش یابد.

حداقل 65 نفر در رواندا کشته در سیل و رانش زمین ناشی از بارش شبانه باران گزارش خود را مدیریت اضطراری وزارت در روز پنج شنبه.

این Gakenke منطقه در این کشور استان های شمالی شد, سخت ترین ضربه منطقه 22, مرگ و میر, وزارت توییتی.

حداقل 91 خانه و همچنین به عنوان بسیاری از پل ها و جاده ها نابود شدند.

شرق کشور آفریقایی در حال حاضر در آن فصل بارانی. در هفته های اخیر در این کشور تجربه کرده است و عمده بارندگی که باعث رانش زمین و منجر به مرگ بیش از 100 نفر است.

تغییر آب و هوا است که تصور می شود تأثیر این کشور با سازمان ملل متحد گفت: آن آب و هوا در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر غیر قابل پیش بینی." در گذشته دولت رواندا خواست مردم را به حرکت به کمتر فاجعه مناطق مستعد.

شمار تلفات می رود به افزایش

باران شروع شد و در عصر روز چهارشنبه و در ادامه به پنج شنبه. عملیات جستجو بودند در جریان است و برای نجات آن به خاک سپرده شد در خانه خود و یا توسط گويند با توجه به بیانیه منتشر شده توسط مدیریت اضطراری وزارت.

Nyabihu منطقه در رواندا غربی استان گزارش بعدی-بیشترین مرگ و میر از این بارش پس از Gakenke با مجموع 18 مرگ و میر.

"ما انتظار می رود شمار تلفات افزایش یابد زیرا ما هنوز در حال جستجو برای مردم" گفت: Deogratius Nzamwita شهردار Gakenke منطقه.

دولت ارزیابی خسارت به منظور کمک به قربانیان و تعمیر زیرساخت ها است. این خواست مردم را به ترک "مناطق با خطر" به عنوان هواشناسان در رواندا پیش بینی است که سنگین تر از حد معمول باران ادامه خواهد داد.

ادامه مطلب: رواندا: روستای سبز کمک می کند تا کشاورزان انطباق با جاری شدن سیل

ناشی از تغییر آب و هوا ؟

سابق کشور-وزیر محیط زیست وینسنت Biruta هشدار داد در کشور سوم ملی شهری فروم در سال 2019 که تغییرات آب و هوایی را افزایش می دهد وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل و رانش زمین.

رواندا است که نه تنها کشور در منطقه به شدت تحت تاثیر باران های فصلی. در کشور همسایه کنیا, سیل و رانش زمین منجر به کشته شدن نزدیک به 200 نفر و آواره 100,000 آن دولت در روز چهارشنبه گفت:.

سیل باران می افزاید اضافی سختی برای رواندا به عنوان آن را در میدان جنگ در جنگهای رمان coronavirus بیماری همه گیر.

kmm/اس ام اس (AP ساعت و dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب