باب و مک Woodruff در کشتی سوار در سفر در سراسر جهان در دیزنی+ سری اصلی "Rogue سفر"

مصرف بینندگان در globetrotting ماجراجویی با ABC News خبرنگار باب وودراف و پسرش ماک دیزنی+ سری اصلی "Rogue سفر"

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

مصرف بینندگان در globetrotting ماجراجویی با ABC News خبرنگار باب وودراف و پسرش ماک دیزنی+ سری اصلی "Rogue سفر" برتر خواهد شد با تمام قسمت های موجود در پنج شنبه, جولای 24. شش قسمت از جغرافیای ملی زیر دو عنوان آنها در کشتی سوار در سفر حماسی برای برخی از جهان غیر منتظره ترین مکان رندانه ملل و مناطق عمدتا شناخته شده برای درگیری و خودشان پیاده روی rappelling پایین آبشار با سابق جنگجویان شورشی و غواصی و طناب چتربازی راه خود را از طریق برخی از زرق و برق دار ترین و مکان های شگفت انگیز در این سیاره است.

"Rogue سفر" است که یک داستان در مورد شانس دوم و لایزال پیوند بین پدر و پسر. به عنوان یک سابق خبرنگار جنگی بود که به شدت مجروح و توسط یک بمب کنار جاده ای در حالی که گزارش ها در عراق در سال 2006 باب وودراف نمی خواهید بچه های خود را به رشد ترس فقط به خاطر آنچه اتفاق افتاده است به او. در باب دیده می شود و زندگی می کردند از طریق بدترین چیزی که این مکان را برای پیشنهاد و در حال حاضر او و مک کاوش در آنها. در طول سفر بینندگان را به اشتراک بگذارید خام بزرگ-دل لحظاتی که 'رفتن سرکش' را با هم تغییر Woodruffs' چشم انداز – و نه فقط در افراد دیگر و مکان اما در خود رابطه است.

"من نمی تواند بیشتر هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن این سری با بینندگان در سراسر جهان گفت:" باب وودراف. "این یک ماجراجویی از طول عمر می شود با مک کشف با هم چگونه هر مکان بر روی این سیاره است که قدرت را به تعجب, تعجب و الهام بخش با وجود آن گذشته است."

در طول شش قسمت باب و مک خواهد شد سرمایه گذاری در خارج-از-کتاب راهنمای تور در بازدیدکننده داشته است خود را به کلمبیا, پاپوآ گینه نو, اتیوپی و پاکستان و لبنان و اوکراین است.

قسمت شرح زیر است:

کلمبیا
کلمبیا جنگ داخلی به پایان رسیده است, باز کردن ردیف هایی از جنگل و دشت به مسافران است. باب وودراف و پسرش, ماک, تور کشور off-the-کتاب راهنما مقصد -- rappelling پایین آبشار با شورشیان سابق, روش سوارکاری دشت با پابرهنه کابوی ها و جشن گرفتن در grubs در اعماق جنگل های بارانی آمازون.

پاپوآ گینه نو
باب و مک شروع سفر خود را در اعماق قلب پاپوآ گینه نو همراه بانک توانا Sepik رودخانه جایی که آنها یاد بگیرند شکار و شفا و اسرار مرموز قبیله معروف به تمساح مردان است. سپس آنها را از رفتن به دریا به شیرجه رفتن با یک آرایه رنگارنگ از زندگی دریایی عجیب و غریب و مرموز را کشف جمجمه غارها در یک جزیره منزوی.

اتیوپی
اتیوپی یک کپسول زمان یک ملت و یک محل در باب همیشه می خواستم به بازدید. در سفر خود را از طریق دره ریفت باب و مک کشف سنت های قدیمی و جدید: غواصی به آتشفشانی و چشمه های آب گرم, آموزش با نخبگان marathoners متراکم در یک رگی دایره درام و آمدن چهره به چهره با یک کفتار گرسنه.

پاکستان
آخرین بار باب به پاکستان سفر کرده بود به گزارش جنگ در افغانستان. بیست سال بعد او را با پسر خود مک برای دیدن سمت های مختلف کشور است. شروع در Malala زادگاه آنها کشف که چرا ملکه الیزابت یک بار به نام سوات "سوئیس شرق" قبل از رفتن به سوی جاده ابریشم پادشاهی همراه جهان بالاترین جاده آسفالت برای دیدار با شاهزاده واقعی است.

لبنان
لبنان دیگ ذوب از جهان عرب یک کشور کوچک انفجار با فرهنگ. باب و مک کاوش باستان Roman ruins, جستجو برای یک زاهد گوشه نشین در نزدیکی منزوی مسیحی صومعه سفر از طریق حزب الله در خاک و بازدید های مرجانی مصنوعی در دریای مدیترانه ساخته شده با استفاده از تانک و جت های جنگنده.

اوکراین
برای پا نهایی "Rogue سفر" خسته باب و ماک در حال گرفتن مقدار مورد نیاز pick-me-up -- ماک خواهر کوچکتر Cathryn است پیوستن به این تیم است. Cathryn آماده به لرزش چیز به عنوان خانواده بازديد اوکراین یکی از اروپا به ندرت مورد بررسی سنگهای. این Woodruffs فراتر از عناوین و کشف اوکراین است و کشور است که به مراتب بیشتر از آن اتحاد جماهیر شوروی گذشته است.

در مورد دیزنی+

دیزنی+ اختصاص داده شده جریان صفحه اصلی فیلم را نشان می دهد و از دیزنی, پیکسار, تعجب, جنگ ستارگان, National Geographic, و بیشتر. به عنوان بخشی از دیزنی مستقیم به مصرف کننده و بین المللی (DTCI) بخش دیزنی+ در دسترس است بر روی اکثر دستگاه متصل به اینترنت ارائه می دهد و تجاری-رایگان برنامه نویسی با انواع اصلی از ویژگی های طول فیلم مستند زندگی و سری انیمیشن و کوتاه-فرم محتوا. در کنار دسترسی بی سابقه به دیزنی باور نکردنی کتابخانه از فیلم و تلویزیون سرگرمی, خدمات نیز منحصر به فرد جریان خانه برای آخرین نسخه از والت دیزنی استودیو. دیزنی+ در دسترس است به عنوان بخشی از یک بسته نرم افزاری ارائه می دهد که مشترکان دسترسی به دیزنی+ Hulu (ad-supported) و ای اس پی ان+. بازدید DisneyPlus.com برای عضویت و/یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس.

در مورد National Geographic Partners LLC

National Geographic Partners LLC (NGP) سرمایه گذاری مشترک بین شرکت والت دیزنی و انجمن جغرافیای ملی است که متعهد به آوردن جهان حق بیمه علم ماجراجویی و اکتشاف محتوا در سراسر بی نظیر مجموعه ای از دارایی های رسانه ای. NGP ترکیبی از جهانی National Geographic کانال های تلویزیونی (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) با National Geographic رسانه و مصرف گرا دارایی از جمله National Geographic مجلات; National Geographic studios; مربوط به دیجیتال و سیستم عامل رسانه های اجتماعی; کتاب; نقشه; کودکان رسانه ها و فعالیت های جانبی که شامل سفر تجارب جهانی و اخبار آرشیوی فروش مجوز و تجارت الکترونیکی و کسب و کار. گسترش دانش و درک ما از جهان شده است هدف اصلی از نشنال جئوگرافیک برای 132 سال و در حال حاضر ما در حال متعهد به رفتن عمیق تر هل دادن مرزهای رفتن بیشتر برای ما مصرف کنندگان ... و رسیدن به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در 172 کشور و 43 زبان هر ماه به عنوان ما آن را انجام دهد. NGP بازده 27% ما درآمد حاصل از غیر انتفاعی انجمن جغرافیای ملی به صندوق کار در زمینه علم اکتشاف حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش. برای اطلاعات بیشتر natgeotv.com یا nationalgeographic.com و یا پیدا کردن ما در Facebook, Twitter, Instagram, YouTube LinkedIn و پینترست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن