Coronavirus بحران یک فرصت جدید برای اروپا می گوید لهستان معاون PM

لهستانی معاون نخست وزیر Jadwiga Emilewicz می گوید کشور او است به خوبی موقعیت آب و بحران اقتصادی ناشی از COVID-

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

لهستانی معاون نخست وزیر Jadwiga Emilewicz می گوید کشور او است به خوبی موقعیت آب و بحران اقتصادی ناشی از COVID-19. او به دویچه وله در مورد این بیماری همه گیر و آنچه در آن به معنی برای اتحادیه اروپا است.

DW: با توجه به برخی از پیش بینی لهستان را از طریق coronavirus بحران بهتر از سایر اعضای اتحادیه اروپا. آنچه که برداشت خود را?

Jadwiga Emilewicz: هیچ مالی یا ابزارهای مالی به کار خواهد کرد اگر کل دولت یا بخش اقتصادی شده است در زیر قرار داده شده شده است. اما داده های اولیه در مورد اینکه آیا اقتصاد لهستان را از طریق این بحران نگاه امیدوار کننده است. پس از هفته اول اقتصادی یخ ما انتظار می رود نرخ بیکاری اعداد به افزایش بسیار بیشتر است. Coronavirus وضعیت سقوط ما را به شدید عدم قطعیت است. اما لهستانی اقتصاد است که ساخته شده است در کوچک و متوسط شرکت های داخلی و تقاضا ثابت کرده است مقاوم در این بحران است.

ادامه مطلب: Coronavirus: یک تست استرس برای دموکراسی

می گفت: یک بار لهستان می تواند به نفع از این بحران است. آیا شما هنوز هم احساس می کنید که راه ؟

تا زمانی که به تازگی ضد جهانی شدن فعال بودند حاشیه های جنبش است. در حال حاضر ما شاهد واقعی deglobalization. کمیسیون اروپا طرح بهبود می خواهد به تعریف دوباره مفهوم ما از امنیت. امنیت شامل بیش از قدرت نظامی و منابع مانند نفت و گاز است. ما در حال حاضر متوجه است که امنیت نیز در مورد ماسک صورت, شخصی, تجهیزات حفاظتی و ضد عفونی کننده. در دهه های گذشته ما به تدریج خود را برون سپاری تولید از اروپا فراتر از مرزهای. بازسازی محلی تولید زنجیر را تعریف دهه آینده حداقل. این جایی است که ما باید تخصص ویژه ای. لهستان و بسیاری از شرکت هایی که تولید قطعات آلمان و صنعت مبلمان و ما آن را کارشناسان کار برای بسیاری از بازارهای مختلف.

منظورتون از deglobalization? اتکای کمتر بر چین و یا همچنین آلمان ؟

زمانی که این بیماری همه گیر شروع شد ترس ما را ببینید کمبود مواد غذایی در لهستان. اما ما یکی از اتحادیه اروپا بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی — 85 درصد از مواد غذایی در لهستان تولید شده در داخل کشور است. ما دریافت تماس از پرتغال که واردات بسیاری از مواد غذایی خود را درخواست ما چقدر ما خواهد بود قادر به صادرات است.

ما می توانید ببینید از اظهارات [رئیس جمهور فرانسه امانوئل] پاکسازی, [صدر اعظم آلمان آنجلا] مرکل و همکار من [وزیر اقتصاد آلمان پیتر] Altmaier که آنها می خواهند برای دیدن بخش های خاصی از بازگشت به اروپا به عنوان به خوبی. معنا و هدف اتحادیه اروپا در حال تغییر است امروز.

بیشتر بخوانید: کارگران اوکراین در تلاش برای رسیدن به اتحادیه اروپا در میان coronavirus محدودیت

لهستان تا حد زیادی مهر و موم شده از مرزهای خود. چقدر است که آسیب اقتصاد خود را?

بسیاری از لهستانی هایی که زندگی در نزدیکی مرز و کار در آلمان, جمهوری چک و یا لیتوانی را از دست داده اند شغل خود را و تماس با ما در وزارت کشور برای کمک به. و زمان برای کارگران فصلی به تازگی آغاز شده است. بسته مرزها به خصوص مشکل جدی برای کشورهایی که در صنعت گردشگری است که ستون اقتصاد است. ما با توجه به بازگشایی این کشور در ژوئن 15, اما ما باید بسیار مراقب باشید و تمرین فیزیکی فاصله و به همه اطمینان می پوشد ماسک و یا انجام آزمون.

دولت گفت: "دولت ملت می تواند به طور موثر حفاظت از شهروندان خود را. آیا شما بر این باورند اروپا شکست خورده است و در همه گیر?

کشور ایالات متحده بودند سریعترین به پاسخ زمانی که این بحران آغاز شد. کمیسیون اروپا به کندی عمل می کنند. اروپای جنوبی بسیار مهم از موسسات اروپایی زیرا آنها احساس چپ به دستگاه های خود را.

ادامه مطلب: Coronavirus و اتحادیه اروپا: ملت در مقابل اتحادیه ؟

اما بحران نیز نشان دهنده یک فرصت جدید برای جامعه اروپا است. پس از همان ابتدا شهروندان از اعضای متحده بر این باور اند در وعده پیشرفت است. کل نسل از مردم متقاعد شدند با این ایده که یک روز آنها خواهد بود بهتر از پدر و مادر خود را' نسل. اما این قول رفته نشده و حتی قبل از این بیماری همه گیر. این آشکار است از جلیقه های زرد جنبش در فرانسه و اخیر نتایج در دولت آلمان در انتخابات است.

ما نیاز به فکر کردن در اروپا به عنوان یک انحصاری اقتصادی پروژه است. اگر این تنها چیزی است که ما فکر می کنم از شهروندان را به نوبه خود پشت خود را در طول یک بحران اقتصادی است. آنها می گویند آنها نمی خواهند این بلوک به دلیل آن را تضمین نمی کند ثبات اقتصادی. و لهستان می بیند اتحادیه اروپا به عنوان بسیار بیشتر از بانک سرمایه گذاری اروپا و چه در بلوک می افزاید: به تولید ناخالص داخلی.

ادامه مطلب: قطب اعتراض سختگیرانه قوانین سقط جنین در میان coronavirus مستند

جالب است به شما بگویم این است. در آلمان وجود دارد این باور گسترده که در لهستان است که تنها علاقه مند به بودجه اتحادیه اروپا.

که کلیشه کاملا غلط است. اما آن را نیز نتیجه مستقیم از کمیسیون اروپا نگرش است. فقط در این شرایط است که هر سرمایه گذاری اتحادیه اروپا باید مشخص شده و به عنوان چنین. اتحادیه اروپا شده است کاهش می یابد به "بودجه توسط اتحادیه اروپا" برچسب.

نظرسنجی در روزهای اولیه پس از کمونیسم نشان داد بسیاری از لهستانی ها در نظر گرفته ما به عنوان نزدیک ترین متحد. این تغییر برای نسل جوان. و ما نمی مشاهده اتحادیه اروپا به عنوان به طور انحصاری در مورد پول است.

Jadwiga Emilewicz نامگذاری شد, معاون نخست وزیر در, نخست وزیر, Mateusz Morawiecki دوم کابینه در ماه آوریل است. او به عنوان وزیر توسعه پس از سال 2019 و قبلا وزیر کارآفرینی و فن آوری از سال 2018 2019. او همچنین معاون رئیس حزب لیبرال-محافظه کار Porozumienie یا توافق حزب ائتلافی شریک به حاکم ملی-محافظه کار PiS.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب