Coronavirus: کمتر از آلمانی ها مایل به دریافت واکسن بررسی نشان می دهد

بیش از 60 درصد از مردم در آلمان خواهد بود مایل به دریافت واکسن در برابر COVID-19 یک بررسی جدید نشان داده است.

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

بیش از 60 درصد از مردم در آلمان خواهد بود مایل به دریافت واکسن در برابر COVID-19 یک بررسی جدید نشان داده است. برای محققان مخالفان سرسخت نیست مشکل — آن را به تعداد فزاینده ای از مردم در حصار.

به عنوان محققان در سراسر جهان مسابقه به آمده تا با یک واکسن علیه این رمان coronavirus تمایل به دریافت واکسن کاهش یافته است و در سراسر اروپا یک بررسی جدید نشان داده است.

بررسی نظرسنجی از 7000 نفر در سراسر چندین کشور اروپایی در ماه های آوریل و ژوئن سال جاری در مورد نگرش آنها نسبت به واکسیناسیون, آلمانی, روزانه, Süddeutsche Zeitung روزنامه گزارش روز یکشنبه با استناد به یک کپی از این بررسی است.

محققان در دانشگاه هامبورگ در شمال آلمان هماهنگ با موسسات تحقیقاتی در سه کشور مختلف به انجام این نظرسنجی است.

در آوریل 74 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی در آلمان, انگلستان, دانمارک, هلند, ایتالیا, فرانسه و پرتغال گفت: آنها خواهد بود مایل به دریافت واکسن.

در ماه ژوئن که تعداد کاهش یافته و به 68% محققان دریافتند.

ادامه مطلب: آنچه علم در DNA و RNA واکسن?

کاهش چشمگیر در آلمان

کاهش ملموس در آلمان دیدم که واکسن تمایل قطره از 70 درصد به 61 درصد.

بخش بین شمال و جنوب آلمان بودند به خصوص تلفظ با 67 درصد از مردم در شمال ایالت نیدرزاکسن گفت: آنها را واکسینه کنید. در جنوب ایالت باواریا تنها 52 درصد گفت: آنها را به انجام همان.

در اوایل ماه ژوئن یک بررسی ملی انجام شده توسط YouGov در بر داشت تنها 50 ٪ از پاسخ دهندگان مایل به دریافت واکسن — در حالی که 20 درصد به شدت مخالف به گرفتن یک واکسن.

نتایج حاصل از این نظرسنجی باعث نگرانی از دانشمندان و سیاستمداران به طور یکسان به عنوان یک واکسن و بالاتر واکسیناسیون نرخ ها دیده می شود به عنوان محتمل ترین راه برای جلوگیری از این بیماری همه گیر و به طور کامل بازگشایی میشود.

اطمینان ديپلمات

جوناس Schreyögg سر از هامبورگ مرکز سلامت اقتصاد در دانشگاه هامبورگ گفت: در سال های اخیر خود را بررسی نشان داد که تعداد بسیار کمی از پاسخ دهندگان در واقع آشکار مخالف به واکسن.

"این افراد مشکل نیست," او گفت: Süddeutsche Zeitung.

آنچه که بیشتر نگران کننده در حال رشد تعداد پاسخ دهندگان به نظرسنجی که گفت: آنها نمی خواهید برای دریافت یک واکسن یا مطمئن نیستید در مورد آن به دلیل نگرانی در مورد پتانسیل عوارض و یا عدم اطمینان در مورد ایمنی این واکسن.

ادامه مطلب: آیا می توانم هند واقعا باید یک واکسن آماده اوت ؟

"در سمت مثبت این به این معنی که تمایل به دریافت واکسن می تواند به طور قابل توجهی افزایش یافته است اگر ما موفق به این افراد امنیت بیشتر شفاف در تست و فرایند تصویب واکسن و با آموزش عمومی کمپین" Schreyögg مقاله گفت.

محققان آلمانی به تازگی غافلگیر توسط تعداد زیادی از مردم که مایل به شرکت در کارآزمایی های بالینی برای coronavirus واکسن. برخی از 4000 نفر امضا برای شرکت در دادگاه در بیمارستان دانشگاه در جنوب غربی شهر توبینگن شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب