Coronavirus آخرین: که پاکستان برای قفل کردن

سازمان بهداشت جهانی است اصرار پاکستان برای تحمیل یک دو هفته متناوب مستند به بنیادی سنبله در موارد جدید. در بری

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

سازمان بهداشت جهانی است اصرار پاکستان برای تحمیل یک دو هفته متناوب مستند به بنیادی سنبله در موارد جدید. در بریتانیا تعداد به احتمال زیاد COVID-19 مرگ و میر را تصویب کرده است 50,100. دنبال DW برای آخرین.

  • که توصیه می کند که پاکستان reimpose
    "متناوب مستندات," بیان کرد این کشور را برآورده نمی کند هر شرایط برای لغو محدودیت
  • انگلستان مرگ و میر می رسد 50,107 به گزارش دفتر ملی آمار
  • دولت آلمان تورینگن است که به رفع تمام اجتماعی فاصله محدودیت در ژوئن 13, با وجود توصیه های فدرال
  • در سراسر جهان وجود دارد که بیش از 7.2 میلیون مورد تأیید و بیش از 410,000 مرگ و میر

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

08:30 اقتصاد جهانی می تواند قرارداد 6.0% در این سال, سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) است و پیش بینی در آخرین چشم انداز.

پیش آگهی است که بر اساس اگر همه گیر بودن تحت کنترل نگه داشته. این سناریو را ببینید اقتصاد تندرست با 5.2 درصد رشد در سال 2021.

در زیر یکی دیگر از سناریو مقاطعه در موج دوم از سرایت این سال — که بین دولتی سازمان گفت: به همان اندازه احتمال دارد — اقتصاد جهانی می تواند قرارداد 7.6% قبل از رشد تنها 2.8 درصد در سال آینده.

"تا پایان سال 2021 از دست دادن درآمد بیش از هر رکود قبلی بیش از 100 سال گذشته در خارج از زمان جنگ با وخیم و طولانی مدت عواقب آن برای مردم و شرکت ها و دولت ها" OECD اقتصاددان ارشد لورنس بون نوشت: در مقدمه به تجدید چشم انداز با عنوان "اقتصاد جهان در Tightrope."

در گزارش قبلی در ماه مارس زمانی که شیوع برخورد کرده بود چین اما هنوز جهان بزرگ دیگر اقتصاد OECD کاهش رشد جهانی پیش بینی نیم درصد به 2.4% — این شده اند که بدترین عملکرد از سال 2008 بحران مالی است.

07:58 مجارستان و کرواسی را لغو محدودیت مرزی سفر از روز جمعه به عنوان رمان coronavirus همه گیر فروکش کرده است و همچنان تحت کنترل در هر دو کشور مجارستان وزیر امور خارجه پیتر Szijjarto روز چهارشنبه گفت:.

قبلی مرز دهانه با اتریش اسلواکی و صربستان اسلوونی و جمهوری چک به حال باعث افزایش موارد جدید گفت: Szijjarto در Facebook تصویری.

آخرین آمار و ارقام نشان می دهد کرواسی است 2,247 تایید عفونت و متوسط مرگ و میر 106. مجارستان دارای 4,017 موارد و 551 مرگ و میر.

07:50 سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفته است که پاکستان برای اجرای "متناوب" مستندات برای جلوگیری از افزایش coronavirus عفونت به عنوان کشور آسانسور محدودیت گفت: این کشور در افغانستان ،

"از امروز پاکستان را برآورده نمی کند هر یک از پیش شرط شرایط را برای باز کردن قفل" را که گفت: در نامه ای تایید شده توسط مقامات پاکستان روز سه شنبه.

پس از شروع پاکستان شیوع در ماه مارس نخست وزیر عمران خان مخالف در سراسر کشور مستند از این نوع دیده می شود در جای دیگر استدلال در کشور خود می تواند آن را ندارند. به جای پاکستان چهار استان دستور داد یک درهم آمیخته از تعطیلی اما هفته گذشته خان گفت: بسیاری از این محدودیت ها را برداشته بود.

توصیه از کسی که می آید به پاکستان مقامات بهداشتی اعلام کرد یک رکورد تعداد موارد جدید در 24 ساعت گذشته. این کشور در حال حاضر را تایید کرد و در مجموع بیش از 113,000 موارد و 2,200 مرگ و میر — هر چند با تست هنوز محدود نرخ های واقعی تصور می شود بسیار بالاتر است.

سلامت بدن اضافه شده نتایج آزمون نشان می دهد سطح بالایی از عفونت در جامعه و بسیاری از مردم نه به تصویب تغییرات رفتاری از قبیل اجتماعی فاصله و مکرر دست شستن. آن توصیه می شود متناوب مستند چرخه از دو هفته دو هفته.

ظفر میرزا نخست وزیر ویژه مشاور سلامت در پاسخ به این نامه گفت: "ما باید به سیاست های سخت انتخاب به اعتصاب تعادل بین زندگی و معیشت."

07:15 مدارس در آلمان تنظیم شده برای بازگشت به حالت عادی پس از تعطیلات تابستانی گفت: Stefanie Hubig رئیس جمهور در کنفرانس وزرای آموزش و پرورش و امور فرهنگی (KMK). وزرای آموزش و پرورش هستند در توافق بر این و نگه دارید بحث هفته آینده در چه سال تحصیلی آینده می تواند مانند نگاه گفت: Hubig در نظرات به German عمومی شرکت پخش ARD را Morgenmagazin صبحانه نشان می دهد.

Hubig گفت که او به خوبی می تواند درک که پدر و مادر با قبل از مدرسه و سن مدرسه کودکان رسیده بود محدودیت های خود را در هفته های اخیر. مدرسه وضعیت در آلمان 16 متحده بود و در حال حاضر متفاوت است اما همه آنها در همان جهت به عنوان گفت: Hubig و اضافه کرد که آن را خوب است که برخی از کودکان در حال حاضر قادر به بازگشت به مدرسه.

هفته گذشته دولت وزرای آموزش و پرورش اعلام کرد بازگشت به مدرسه به طور منظم ، با توجه به کرونا بیماری همه گیر و مدارس بسته شده بود در سراسر کشور از اواسط ماه مارس. پس از آغاز ممکن است برخی از کلاس ها از سر گرفته اند اما به میزان بسیار محدود. بسیاری از کودکان رفتن به مدرسه تنها در یک صورت روزانه یا هفتگی.

06:55 ژاپن مجلس در تصویب یک بودجه اضطراری به ارزش 31.91 تریلیون ین ($297 میلیارد €261 میلیارد دلار) برای تقویت اقتصاد — جهان سوم-بزرگترین — پس از coronavirus نوک آن را به رکود است. بودجه ارسال خواهد شد به مجلس و به طور گسترده ای انتظار می رود به تصویب رسید به عنوان اوایل به عنوان جمعه.

06:25 مالزی بازگشایی تقریبا تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی پس از نزدیک به سه ماه از مستند. مالزی هم اکنون می توانید سفر داخلی برای تعطیلات خود را قطع مو و بازدید از بازارهای خیابانی. مدارس و فعالیت های مذهبی خود را به تدریج از سر گرفت.

دولت می گوید: "بازیابی" فاز گذشته از طریق اوت با برخی ممنوعیت ها هنوز هم در جای خود. شب باشگاه بارها کارائوکه پارک و بازتاب مراکز بسته خواهد ماند. تماس های ورزشی و یا کسانی که با تماشاگران و فعالیت با گروه های بزرگ هنوز هم ممنوع است.

مالزی تا به حال 8,336 عفونت و 117 مرگ و میر. روزانه موارد باید کاهش یافته و به تنها هفت هر روز از دوشنبه تا پایین ترین نقطه از مستند آغاز مارس 18.

A barber cuts a man's hair in Kuala Lumpur

مالزی بازگشایی تقریبا تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی پس از نزدیک به سه ماه از مستند با موفقیت پایین آورده عفونت ویروس.

06:20 Coronavirus موارد در هند به حدود 10 ، 000 در 24 ساعت گذشته به روز شنبه پس از آن وزارت بهداشت گزارش 9,985 موارد و 274 مرگ و میر. تعداد کل عفونت در هند در حال حاضر در 276,583 — پنجم بالاترین در جهان است — اما این کشور نگه داشته است مرگ و میر نسبتا پایین در 7,745.

سنبله می آید asthe دولت حرکت رو به جلو با بازگشایی, رستوران ها, مراکز خرید و اماکن مذهبی در بسیاری از کشورهای پس از بیش از دو ماه است در مستند. دولت در حال حاضر بخشی از بازسازی قطار خدمات و پرواز های داخلی و مجاز و مغازه های تولید برای بازگشایی شده است. مترو, هتل ها و مدارس و کالج ها باقی مانده توقیف در سراسر کشور.

ماهاراشترا تامیل نادو و دهلی نو در حال بدترین ضربه متحده با 90,787, 34,914 و 31,309 موارد مثبت بود.

05:55 امارات یکی از بزرگترین مسافت های طولانی هواپیمایی را بخدمت بیشتر خلبانان و خدمه کابین در چه خواهد بود دوم بعد از افزونگی گزارش رویترز با استناد به منابع. این شرح دبی شرکت هواپیمایی دولتی تخمگذار کردن صدها نفر از خلبانان و هزاران نفر از خدمه کابین در روز سه شنبه در تلاش برای دفع بحران نقدی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

خطوط هوایی در اطراف جهان شده است ضربه سخت با این بیماری همه گیر به عنوان مرز بسته شده و پروازهای زمین به توقف بسیاری از, مجبور به کاهش کارکنان.

05:30 مکزیک تایید اضافی 4,199 coronavirus موارد در روز سه شنبه و 596 جدید مرگ و میر نشان می دهد برنامه ریزی شده بازگشایی گسترده تر فعالیت های اقتصادی هنوز هم ممکن است دور. تایید مرگ رسیده بود اوج تقریبا 1,100 در هر روز, هفته گذشته اما در مجموع روزانه به حال کاهش یافته است برای چند روز قبل از روز سه شنبه دوباره بجای اول برگشتن.

آخرین آمار و ارقام برای مکزیک نشان می دهد بیش از 124,000 موارد و 14,649 مرگ و میر. حدود یک پنجم از مکزیک موارد در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی. مقامات همچنین اذعان کرد که با توجه مکزیک نرخ پایین تست اعداد حقیقی هستند و احتمالا چند بار بالاتر است.

رئيس جمهور کشور آندرس مانوئل لوپز Obrador پرده برداری از برنامه ای برای بازگشایی مکزیک تحت "جدید" در تاریخ 1 ژوئن آغاز با مناطق کشور حداقل تحت تاثیر این بیماری است.

مکزیک نیز تحت فشار آمریکا به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را به این دلیل که ما متکی بر آن کوچکتر همسایه برای ساخت و تولید. در ماه مه, ما, ماشین, بخش تحت فشار قرار دادند برای گیاهان است که در خدمت بازار ایالات متحده به سر کار. بسیاری از ما گیاهان بستگی دارد بخش هایی از مکزیک که اغلب تولید شده در کارخانه های مرزی است. صدها نفر از جمله کارخانه های واقع در سیوداد خوارز در شمال مکزیک است.

04:40 Coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان در حال خونتان در بخش هایی از آمریکا و غرب باعث ایالت آریزونا به فعال سازی مجدد آن طرح اضطراری برای تجهیزات پزشکی. این چشم انداز مثبت می آید به عنوان ما شروع به بازگشایی اقتصاد آن است که ویران شده توسط shelter-در-صفحه اصلی قوانین.

در روز سه شنبه, 21 ایالت آمریکا گزارش هفتگی افزایش موارد جدید COVID-19. موارد در آریزونا — یکی از اولین متحده به بازگشایی در اواسط ماه مه — افزایش 115% پس از آن. یک دولت سابق بهداشت هشدار داد رئیس جدید اقامت در خانه سفارش و یا بیمارستان ممکن است مورد نیاز است.

یوتا و نیومکزیکو تمام شده افزایش می یابد از 40 درصد و یا بالاتر برای هفته منتهی به پنج شنبه در مقایسه با قبل از هفت روز, با توجه به رویترز تجزیه و تحلیل.

ما غیر انتفاعی, سلامت, سیستم, بنر, بهداشت توییتی که این روند بود "در مورد."

کالیفرنیا نیز دیده می شود یک چشم انداز مثبت در موارد و قرار داده است نه شهرستان در یک لیست سازمان دیده بان به معنی شدیدتر coronavirus اقدامات می تواند دوباره. شهرستانهای این لیست شامل لس آنجلس سانتا کلارا و فرزنو — که در آن 18 میلیون کالیفرنیا 39 میلیون نفر زندگی می کنند, گزارش رویترز،.

"بسیاری از مواردی که در حال نشان دادن تا در بیمارستان ها مربوط به تجمعات که در حال وقوع در خانه — جشن تولد و مجالس ترحیم" گفت: اولیویا Kasirye بهداشت عمومی مدیر Sacramento County, نیز در لیست سازمان دیده بان.

تا کنون در سراسر ایالات متحده وجود داشته است بیش از 1.9 میلیون نفر و بیش از 112,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس تا کنون بیشترین مرگ و میر در سراسر جهان است.

04:07 تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش 318 به 184,861 روز چهارشنبه با توجه به رابرت کخ موسسه. این رقم نشانه افزایش از روز قبل که دیدم فقط 252 جدید موارد گزارش شده.

مرگ و میر نیز افزایش 18 تا 8,729.

01:14 پژوهش توسط دانشمندان در دانشگاه کمبریج و دانشگاه گرینویچ پیشنهاد شده است که استفاده گسترده از facemasks می تواند کمک به هل دادن پایین COVID-19 انتقال به کنترل سطح است. این می تواند کمک به در حاوی ملی شیوع بیشتر و جلوگیری از امواج از عفونت است.

ریچارد Stutt که co-چراغ مطالعه توصیه می شود که از ماسک صورت همراه با اجتماعی فاصله و برخی از مستند اقدامات می تواند "یک راه قابل قبول برای مدیریت این بیماری همه گیر و دوباره باز کردن فعالیت های اقتصادی است."

محققان در این مطالعه ارتباط پویایی گسترش بین مردم با مردم در سطح مدل به منظور ارزیابی اثر این بیماری را نرخ تولید مثل در حالات مختلف از ماسک پذیرش همراه با دوره مستند.

این است که توصیه می شود که دولت از همه به پوشیدن پارچه ماسک صورت در اماکن عمومی که در آن خطر گسترش ویروس بالاتر است.

00:03 تعداد مشکوک و تایید مرگ و میر ناشی از کروناویروس در انگلستان گذرانده 50,000, با توجه به آمار رسمی. دفتر آمار ملی (ONS) ارزیابی تمام مرگ و میر که در آن COVID-19 ذکر شد و یا مشکوک در گواهی فوت تا مارس 29.

رسما دولت تنها تعداد مرگ و میر از کسانی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 — شکل است که گل رز به 40,863 در روز سه شنبه. اما در مجموع تعداد از جمله موارد مشکوک است 50,107.

00:00 گرفتن در روز سه شنبه به روز رسانی در اینجا: Coronavirus آخرین: مسکو برطرف مستند محدودیت

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/aw (AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن