Coronavirus: هند موارد پیش افتادن از یک و نیم میلیون

دهلی نو در مسابقه برای مهار این بیماری همه گیر به عنوان پایتخت هند باقی مانده است سخت ترین ضربه شیوع این بیمار

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

دهلی نو در مسابقه برای مهار این بیماری همه گیر به عنوان پایتخت هند باقی مانده است سخت ترین ضربه شیوع این بیماری در کشور است. بیش از 500,000 نفر ثبت شده در سراسر کشور. دنبال DW برای آخرین.

  • هند COVID-19 موارد فراتر از 500.000
  • آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اخطار می دهد که این ویروس در معرض خطر است که هنوز هم بالا و با توجه به خوشه های منطقه ای
  • سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از عدم همبستگی جهانی در مبارزه با شیوع
  • بیش از 9.8 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند در حالی که تقریبا نیم میلیون نفر از COVID-19

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

23:25 کارگران در دیزنی لند توچال در کالیفرنیا اعتراض از اتومبیل های خود گفت: این شرکت موافقت نمی شود به آنها ارائه حفاظت کافی در برابر coronavirus زمانی که تسهیلات برنامه ای برای بازگشایی شده است.

شرکت والت دیزنی در حال برنامه ریزی برای بازگشایی دیزنی لند کالیفرنیا ماجراهای پارک در جولای 17, اما این هفته اعلام کرد آن را باز تاریخ پس از مسائل مربوط به دولت دستورالعمل.

حدود 200 خودرو صف خارج رفت و آمد مکرر در یک اعتراض در صحنه ائتلاف از رفت و آمد مکرر اتحادیه های کارگری یک گروه از 11 اتحادیه های کارگری که نمایندگی 17,000 دیزنی لند کارگران است.

این اتحادیه می خواهد این شرکت برای ارائه در سایت تست برای COVID-19 اما دیزنی نماینده های موجود در آزمون نیست, توصیه های ما به مقامات بهداشتی برای غربالگری.

"زمانی که دیزنی بازگشایی می کند ما می خواهیم آن را به عنوان امن که ممکن است برای اعضای بازیگران برای مهمانان و برای خانواده هایی که اعضای بازیگران را مجبور به بازگشت به" یک عضو اتحادیه که با حضور در این تجمع گفت.

22:05 برزیل گزارش کرده است 38,693 موارد جدید COVID-19 کشور وزارت بهداشت گفت: آوردن مجموع آن تعداد از عفونت به 1,313,667. کشور دوم-بدترین آمار در جهان ثبت 1,109 جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته. بیش از 57,000 مردم در حال حاضر از درگذشت coronavirus در برزیل.

21:48 Coronavirus موارد در صدر 2.5 میلیون, با توجه به آخرین آمار از دانشگاه جانز هاپکینز. آمریکا سخت ترین بازی جهان-آمار کشور در گیر با بیش از 125,000 مرگ و میر.

20:41 در زوریخ سوئیستقریبا 300 مهمانان و کارکنان در یک کلوپ شبانه دستور داده شده است به 10 روز قرنطینه پس از یک مرد که برای بازدید از باشگاه تست مثبت برای coronavirus.

بیانیه ای از این شهر اقتدار بهداشت گفت: پنج نفر دیگر که در باشگاه فلامینگو با مرد در 21 ژوئن را نیز پس از آزمایش مثبت است.

کاباره ها در سوئیس بودند مجاز به بازگشایی در ژوئن اما مهمانان به ثبت نام.

این کشور شاهد بوده است افزایش عفونت های جدید با شماره روزانه در حال افزایش از 18 روز دوشنبه به 69 روز شنبه با توجه به آمار و ارقام از وزارت بهداشت. وزارت گفت: 31,555 coronavirus عفونت و ثبت شده است و تا کنون با 1,682 مردم در حال مرگ است.

19:52 در Facebook صفحه Winfried Kretschmann دولت نخست وزیر ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان مورد حمله قرار گرفته توسط به اصطلاح "coronavirus شورشیان و نظریه پردازان توطئه," وادار کردن او به طور موقت تعطیل صفحه.

وزارت او گفت: کاربران "ارسال شده متعدد اظهارات نادرست, توطئه, تهدید, توهین, و, دیگر با عنوان جرم جنایی مطالب مرتبط:" پس از Kretschmann ارسال شده آخرین قسمت از پادکست شب جمعه.

وجود بیش از 4000 نظرات به صفحه در کمتر از 20 ساعت است. وزارت امور خارجه گفت: هیچ یک از نظر علاقه مند بودند در یک واقعی بحث است.

در حالی که Kretschmann صفحه پایین گرفته شده است دولت گفت: هنوز هم می تواند رسیده از طریق سایر کانال های موجود.

19:16 جامعه انتقال coronavirus در غرب شهر از Gütersloh که در آن یک خوشه مرتبط شده است محلی برای پردازش گوشت گیاه, است "قابل ملاحظه" افزایش در انتخابات گفت: در روز شنبه.

منطقه اجرا توده تست این هفته و ثبت در مجموع 75 موارد نامربوط به کشتارگاه توسط جمعه تا 28 از روز قبل.

مقامات می گویند این افزایش به گسترده تر تست انجام شده در پی کشف بیش از 1500 مورد تأیید در Tönnies گوشت پردازش کارخانه.

کشتارگاه متعلق به FC Schalke 04 رئیس کلمنس Tönnies.

ساکنان محلی باقی می ماند در مستند تا پایان ماه ژوئن است. کسانی که تعطیلات تابستان برنامه های گفته شده برای سفر به چند آلمانی متحده است.

18:35 جهانی جمع آوری کمک مالی در جلسه مطرح و بیش از €6 میلیارد دلار (بیش از $6.7 میلیارد دلار) برای coronavirus پژوهش است.

کمیسیون اروپا همراه با بانک سرمایه گذاری اروپا متعهد €4.9 میلیارد دلار ($5.5 میلیارد دلار). ایالات متحده به $545 میلیون, آلمان وعده داده €383 میلیون دلار کانادا به $219 میلیون و قطر گفت: این امر اهدای 10 میلیون دلار به این علت است.

کنفرانس جهانی به نام هدف: آمریکا برای ما آینده – اجلاس بود که با حضور بیش از چهل جهانی دولت ها است. این نشست بخشی از یک ابتکار مشترک توسط اتحادیه اروپا اجرایی و گروه حمایت از شهروند جهانی.

آن را نیز شامل یک تلویزیونی در سطح جهانی و جریان کنسرت از جمله جاستین بیبر, مایلی سایرس و شکیرا آغاز شد که در 1800 UTC/GMT.

17:31 ارتدوکس راهب در اتیوپی است جان سالم به در تقلا COVID-19 در گزارش سن 114به گفته آسوشیتد پرس.

Tilahun Woldemichael تحت درمان در بیمارستان با اکسیژن و دگزامتازون یک استروئید است که محققان در انگلستان می گویند می تواند در کاهش مرگ و میر در به شدت بیمار بیماران تا یک سوم. او مرخص شد بعد از تقریبا سه هفته است.

نوه اش Biniam Leulseged گفت: AP که او تا به حال هیچ گواهی تولد خود را به اثبات پدربزرگ سن اما نشان داد یک عکس از او گرفته شود او تولد 100. "من بسیار خوشحال هستم چرا که ما با هم دوباره" Biniam Leulseged گفت.

این کشور دارای بیش از 5,200 تایید موارد عفونت با کوروناویروس.

16:43 بایرن مونیخ اعطا شده است خود هشتم-راست بوندسلیگا را به عنوان کاپیتان مانوئل نویر برداشته جایزه در خالی ورزشگاه.

"ما قهرمانیم" تکرار اطراف ولفسبورگ را خالی ورزشگاه پس از مونیخ به اتمام مبارزات انتخاباتی با یک 4-0 برنده وجود دارد, و وجود دارد هیچ آشنا دوش آبجو به عنوان بازیکن و مقامات جشن در پایین کلید به شیوه ای.

"این یک لحظه خاص و همچنین یکی از عجیب و غریب. وجود دارد هیچ هواداران, هیچ, جشن, بدون سوت" آلمانی لیگ فوتبال رئیس مسیحی Seifert گفت: در کوتاه بیان.

بوندسلیگا بود اول لیگ برتر به راه اندازی مجدد در اواسط ماه مه پس از Covid-19 تا به حال متوقف بازی برای دو ماه — با نهایی دور نه بازی پشت درهای بسته و با مفهوم بهداشت که همچنین کمک به سایر لیگ های راه اندازی مجدد در مراحل بعد.

Seifert صحبت از یک "دستاورد فوق العاده ای" همه درگیر قبل از فاصله گرفتن قوانین اجازه نمی دهد او را به دست این جایزه به کاپیتان نویر گفت: به جای "بایرن مونیخ, مانوئل, در اینجا صفحه گرامافون خود را."

ادامه مطلب: بوندسلیگا روز آخر: آن را به عنوان اتفاق افتاده است

16:20 ایالت آمریکا از فلوریدا و آریزونا را ثبت روزانه اوج برای موارد COVID-19برجسته بدتر شدن گسترش ویروس در چندین جنوبی و کشورهای غربی که برخی از آنها در حال گام برداشتن به عقب خود را
بازگشایی برنامه های.

فلوریدا در صبح روز شنبه گزارش داد 9,585 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته یک رکورد برای یک ثانیه بعد در حالی که آریزونا ثبت 3,591 موارد جدید COVID-19 مطابق آن قبل از رکورد در ژوئن 23.

آمریکا تایید کرد بیش از 45 ، 000 مورد جدید از COVID-19 روز جمعه بزرگترین واحد در روز افزایش این بیماری همه گیر. بیش از 2.5 میلیون آمریکایی در حال حاضر آزمایش مثبت است.

خروش شده ترین تلفظ در جنوب و کشورهای غربی مانند فلوریدا و تگزاس که در حال حاضر به برداشتن گام برای بازگرداندن محدودیت در کسب و کار, تهدید یک امید برای بهبود اقتصادی و شغل.

در برگشت از اوایل حرکت به استراحت محدودیت تگزاس فرماندار گرگ ابوت روز جمعه دستور میله در سراسر کشور به نزدیک و مورد نیاز رستوران ها برای محدود کردن داخلی صندلی ظرفیت به 50 درصد است.

فلوریدا یکی دیگر دولت است که بازگشایی اقتصاد خود را نسبتا به سرعت گفت: صاحبان نوار در دولت بلافاصله به توقف خدمت به الکل در محل خود.

15:43 استاندار بیت لحم اعلام کرده است که بسته شدن موقت فلسطینی شهرستان پس از یک افزایش شدید عفونت در کرانه. 48 ساعت بسته خواهد شد و شروع شنبه از 6:00.m (0300 UTC/GMT) فرماندار کمیل Hmeid در بیانیه ای گفت.

این تصمیم پس از کرانه شهرهای الخلیل و نابلس را بسته بودند در هفته گذشته به مدت پنج روز و 48 ساعت بود. این دو شهر در کنار بیت لحم را ثبت عمده افزایش موارد جدید.

بیت لحم که در آن مسیحیان معتقدند که مسیح متولد شد و در ابتدا قرار داده و به مستند در ماه مارس است. مدارس تعطیل و غیر ضروری سفر و فعالیت های ممنوع شد, به عنوان بخشی از تلاش ها برای مقابله با ویروس است.

فلسطین وزارت بهداشت اعلام کرد: 67 نفر از COVID-19 بیماری تنفسی در روز شنبه که 33 نفر در بیت اللحم. وزارت ثبت کرده است و در مجموع 1,552 ویروس موارد در بانک غرب از جمله دو مرگ.

مانند کرانه اسرائیل نیز ثبت شده اخیر افزایش coronavirus موارد است. در ضمن در نوار غزه و فلسطینی تحت محاصره در محاصره توسط اسرائیل 72 نفر تست مثبت با یک مرگ.

14:49 برزیل می گوید آن را امضا $127 میلیون (€113 میلیون) توافق برای شروع تولید به صورت محلی یک واکسن آزمایشی طراحی و توسعه توسط AstraZeneca نشان داده است که وعده برای مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

انگلیسی-سوئد شرکت واکسن در نظر گرفته شده است جهان نامزد پیشرو و پیشرفته ترین در شرایط توسعه به دست آوردن پروانه و تبدیل به رسمی واکسن علیه این بیماری با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

این شرکت داروسازی در حال حاضر در حال انجام در مقیاس بزرگ اواسط مرحله آزمایش های انسانی این واکسن که توسعه یافته توسط محققان در دانشگاه آکسفورد.

Elcio Franco, برزیل شماره 2 بهداشت عمومی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه که این کشور را در ابتدا با تولید 30 میلیون دوز از این واکسن در نیمه ماه دسامبر و نیم در ماه ژانویه سال آینده است.

فرانکو گفت: برزیل برای پرداخت واکسن است اما آگاهی از این خطر در مورد واکسن عبور نمی کند همه لازم و اخذ مجوز مورد نیاز و یا واکسن دیگری بدست می آوریم تصویب سریع تر است.

واکسن تولید خواهد شد توسط برزیل Fundação اوسوالدو کروز همچنین به عنوان شناخته شده Fiocruz کشور پیشرو در بهداشت عمومی سازمان فرانکو گفت.

برزیل دوم در جهان قرار دارد بیشتر تحت تاثیر قرار کشور با این بیماری همه گیر کوروناویروس با بیش از 1.2 میلیون موارد تایید شده به عنوان جمعه و بیش از 55 ، 000 مرگ و میر.

14:26 ناظران از دو نفر در جریان تظاهرات در برلین - Black Lives Matter (پل) و ضد همجنسگرا ستیزی تجمع - گزارش خوب پایبندی به اجتماعی فاصله اقدامات.

پل تظاهرکنندگان در برلین پیروزی ستون تقاطع در شهر عظیم Tiergarten پارک با یک پیام برای این کشور 83 میلیون نفر جمعیت است که مردم در مواجهه با نژادپرستی تقریبا به صورت روزمره.

پلیس به خبرنگاران گفت که شرکت کنندگان تا به حال رفتار در یک نمونه به شیوه ای.

همچنین در روز شنبه, برلین میزبان در مقیاس بزرگ ضد همجنسگرا ستیزی تظاهرات در خیابان کریستوفر روز پس از سنتی غرور رژه لغو شد با توجه به همه گیر.

حدود 3500 تن از Nollendorfplatz به الکساندر در اعتراض به تبعیض تجربه کسانی که در همجنسگرایان+ جوامع است.

پلیس گفت که آنها بیش از حد تا حد زیادی مشاهده coronavirus محدودیت.

ادامه مطلب: Coronavirus: آنگلا مرکل هشدار در برابر رفتار بی پروا

14:00 به آلمان همچنان coronavirus بازگشایی دلیل افزایش درجه حرارت گردشگران گفته شده برای سفر به دریای بالتیک شهرهای سچربوتز و Haffkrugدر ایالت شلسویگ هولشتاین.

روز شنبه, شهردار, Bettina Schäfer اعمال ترمز اضطراری اعلام کرد که هر دو به ظرفیت پر شده با ده ها هزار نفر روز گردشگر پر پارکینگ و سواحل در شهرهای ساحلی.

تنها ساکنان و کسانی که در حمل تأیید برای تعطیلات خانواده های کانادایی خواهد بود و اجازه ورود به هر شهر دیگر تمام خواهد شد دستور به نوبه خود در اطراف و یا در ادامه به مقاصد مختلف اما مجاز به توقف.

بیشتر بخوانید: آلمان نقشه از coronavirus مقررات داخلی سفر

13:32 تونس است و بازگشایی آن در هوا و دریا و زمین مرزها پس از بیش از سه ماه از بسته شدن. این حرکت پس از نخست وزیر Elyes Fakhfakh گفت: دو هفته پیش که تونس به حال برنده نبرد در برابر coronavirus پس از
آن را به تازگی ثبت شده و تقریبا هیچ مورد جدید.

پروازهای بین المللی و از تونس از سر گرفته شد روز شنبه Tunis-Carthage فرودگاه بین المللی پس از دریافت تعدادی از پروازها از جمله از پاریس. پروازهای دیگر برای فرانکفورت رم و پاریس در حال برنامه ریزی برای ترک.

تونس به دنبال احیای آن بخش گردشگری است که به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

13:06 صربستان وزیر دفاع Aleksandar Vulin دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. وزارت دفاع در بیانیه ای گفت: در روز شنبه که Vulin هیچ نشانه ای از ویروس و احساس خوب است.

Vulin شناخته شده برای خود را به شدت طرفدار روسیه موضع بخشی از صربستان هیئت رهبری توسط رئیس جمهور Aleksandar Vucic که با حضور در رژه روز پیروزی در این هفته در مسکو. Vucic ملاقات چهره به چهره با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بود اما روشن نیست که آیا Vulin بنابراین به عنوان به خوبی.

Maja Gojkovic رئیس پارلمان صربستان همچنین آزمایش مثبت با توجه به دولت Tanjug آژانس خبری روز شنبه.

صربستان دیده می شود سنبله در coronavirus موارد پس از بلند کردن اجسام سخت مستند اقدامات ممکن است اجازه می دهد اجتماعات بزرگ بدون واجب اجتماعی فاصله و یا ماسک. Vucic اعلام کرده است او را معرفی دشوار اقدامات اگر سنبله همچنان ادامه دارد.

11:24 رهبر ایران آیت الله علی خامنه ای هشدار داده است که مشکلات اقتصادی کشور را بدتر کند اگر رمان coronavirus گسترش بدون کنترلو گفت: شتاب اولیه شامل آن بود و پس از "مشکلاتی روبرو شد."

امت اسلام تلاش کرده است برای جلوگیری از COVID-19 شیوع پس از آن گزارش اولین موارد در شیعه شهر مقدس قم در ماه فوریه است. آن را تعطیل غیر ضروری کسب و کار بسته مدارس و لغو رویدادهای عمومی در مارس اما دولت به تدریج لغو محدودیت های اعمال شده از آوریل به تلاش برای بازگشایی این کشور مساله اقتصاد است.

"این درست است که می گویند این چیزی است که باید انجام شود برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی ناشی از کروناویروس گفت:" خامنه ای ، ریال ایران به سقوط به پایین ترین نرخ های جدید در برابر دلار در روزهای اخیر با توجه به موقت خاموش شدن مرز تعطیلی و توقف در صادرات غیر نفتی با توجه به تحلیلگران.

10:40 اندونزی گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در COVID-19 عفونت با 1,385 جدید, موارد مصرف کل به 52,812 با توجه به وزارت بهداشت.

بیش از 2,700 های مردمی در این کشور از ویروس.

09:52 صدراعظم آلمان در روز شنبه هشدار داد مردم در برابر رفتار بی پرواو گفت که همه گیر نیست و بیش از coronavirus وضعیت در این کشور همچنان جدی است. "خطر ناشی از ویروس است که هنوز هم جدی است," مرکل گفت: در هفته پیام تصویری. "این آسان برای فراموش کردن چون آلمان شده است به خوبی انجام می دهند از طریق بحران اما این بدان معنا نیست که خطر برطرف شده است," مرکل گفت: با اشاره به ظهور منطقه ای شیوع بیماری در روزهای اخیر. "آن را به طور جدی به این دلیل که وضعیت جدی است" او تکرار کرد.

سیاستمداران به تنهایی قادر نخواهد بود برای پایان دادن به گسترش ویروس مرکل گفت که نیاز به آن هر کس به عمل مسئولانه است. "ما باید تمام مشخصات آن را به عنوان مشترک ما تعهد و درک کنند که با پیروی از قوانین در حداقل فاصله فیزیکی صورت پوشش و بهداشت دست هر یک از ما منجر به سرنوشت مشترک ما," او گفت:.

08:51 لس آنجلس دادگاه دستور داده است تا ما خانواده بازداشت مهاجرت مراکز باید در انتشار بیش از 100 کودک بیش از coronavirus نگرانی. با وجود چنین بازداشتگاه در تگزاس و پنسیلوانیا دو که تا به حال تایید شیوع بیماری. قاضی منطقه دالی Gee گفت: امکانات در خطر تبدیل شدن به یک بحران بهداشتی با وجود مهاجرت و گمرک (ICE) آژانس کار برای کاهش تعداد مهاجران پشت میله های زندان.

"این (خانواده مراکز اقامتی) که "در آتش" است و هیچ زمان بیشتری را برای نیمی از اقدامات" هی نوشت, سفارش که 124 کودکان در بازداشت بود منتشر شده جولای 17.

آسیب دیده در مراکز جداگانه از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و امکانات است که در حال برگزاری حدود 1000 نفر از کودکان بی سرپرست.

05:56 ایالت ویکتوریا استرالیا ثبت 41 جدید تایید موارد coronavirus در روز شنبه با دو نرخ روزانه دیده می شود یک هفته پیش در تلاش برای به دست آوردن کنترل بیش از همه گیر به بقیه کشور, در ادامه کاهش های اجتماعی فاصله محدودیت. ویکتوریا کشور دوم-پر جمعیت ترین ایالت در حال حاضر دیده می شود 11 روز مستقیم از دو رقمی موارد جدید بیشتر مربوط به شیوع بیماری شناخته شده در ملبورن حومه, سلامت, مقامات گفت.

ویکتوریا در حال حاضر 204 استرالیا در مجموع حدود 270 فعال موارد است. "ما بسیار نگران" دولت معاون بهداشت و درمان افسر Annaliese ون دیمن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

یکی از موارد جدید بود بازگشت مسافر. استرالیا نیاز به تمام مردم محلی که بازگشت به قرنطینه در هتل ها به مدت دو هفته. اما حدود 30 درصد از مردم در ویکتوریا کاهش یافته است یک COVID-19 آزمون قبل از خروج از قرنطینه سلامت, مقامات گفت.

New South Wales, استرالیا است پرجمعیت ترین ایالت ثبت شش مورد جدید در روز شنبه و مقامات گفت که بازگشت مسافران که کاهش یافته است به آزمایش می شود را مجبور به اقامت اجباری قرنطینه 10 روز دیگر. با وجود افزایش موارد در ویکتوریا استرالیا عفونت شماره از اطراف 7,600 و 104 مرگ و میر باقی مانده اند و کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر.

05:27 فدرال آلمان و دولت باید توافق در یک مقررات یکنواخت برای سفر در داخل آلمان. همانطور که در ایران مردم سفر از یک منطقه با بروز عفونت کروناویروس تنها ممکن است جایگزین در یک هتل اگر یک گواهی پزشکی تایید آنها آلوده نیست. به گواهی پزشکی باید بر اساس بیولوژیکی مولکولی آزمون انجام شده بعد از 48 ساعت قبل از ورود با توجه به توافق.

این بحث باعث شده گسترده شیوع کروناویروس در گوشت پردازش گیاه در Gütersloh منطقه.

بیش از 1500 نفر از کارگران در کارخانه — اداره توسط آلمان بزرگترین تولید گوشت Tönnies — آزمایش مثبت برای این ویروس باعث این مقامات در غرب ایالت نوردراین-وستفالن قرار داده Gütersloh و همسایه وارندورف منطقه تحت مستند.

04:22 هند در حال حاضر بیش از 500,000 تایید coronavirus مواردبا توجه به آمار دولت شنبه منتشر شد که نشان داد یک رکورد روزانه پرش از 18,500 عفونت های جدید.

مقامات گفت: 15,685 مردم اند و تا کنون پس از دیگری 385 مرگ و میر اضافه شد به تلفات در 24 ساعت. این بیماری همه گیر است و انتظار نمی رود به اوج در هند برای چندین هفته و کارشناسان می گویند تعداد موارد می تواند عبور از 1 میلیون قبل از پایان ماه ژوئیه.

هند دارای چهارمین-بزرگترین شیوع این ویروس است که باعث COVID-19 زیر تنها ایالات متحده آمریکا و برزیل و روسیه در تایید عفونت. کارشناسان مشاوره به دولت فدرال می گویند که مقامات در حال حاضر باید اولویت بندی کاهش مرگ و میر بیش حاوی گسترش ویروس.

03:38 طرفداران لیورپول گردهمایی در مرکز شهرستان برای دومین شب از جشن های پس از تیم خود را در لیگ برتر موفقیت شده اند خواست به بازگشت به خانه بیش از ترس از گسترش coronavirus.

لیورپول را 30 سال منتظر یک عنوان قهرمانی به پایان رسید در روز پنج شنبه و هزاران نفر از طرفداران تبدیل شده تا در این باشگاه ورزشگاه آنفیلد به حمام افتاب گرفتن در شکوه.

Merseyside پلیس صادر پراکندگی سفارش اواخر روز جمعه پس از بیشتر جمعیت جمع آوری شده برای دومین شب متوالی در نزدیکی Mersey فری ترمینال.
پلیس گفت در توییتر که منظور خواهد در نیروی باقی می ماند تا روز یکشنبه.

در همین حال شهردار Joe Anderson خواست هواداران به بازگشت به خانه. "من واقعا نگران صحنه در اسکله سر امشب او گفت:" در توییتر. "من درک LFC طرفداران می خواهید به جشن می گیرند اما لطفا برای ایمنی خود و دیگران به خانه و جشن در خانه."

"COVID-19 است که هنوز هم یک خطر عمده و شهرستان ما در حال حاضر از دست بیش از حد بسیاری از مردم به این بیماری است."

"مردم در حال پرسیدن که چرا ما در حال حرکت طرفداران و یا اقدام به جلوگیری از آنها را از جمع آوری. شوراها به سادگی نمی باید از این قدرت برای انجام این کار. اگر شما می دانید کسی که وجود دارد لطفا پیام آنها و از آنها بخواهید به خانه می آیند."

انگلستان ثبت کرده است سوم-بیشترین تعداد مرگ و میر در جهان با 43,500 مردم تسلیم شدن به ویروس.

03:03 تعداد موارد تایید شده در آلمان افزایش یافته است 687با توجه به آخرین داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی. تعداد کل عفونت های رخ داده در آلمان در حال حاضر در 193,243.

گزارش مرگ و میر افزایش یافته است و شش معنا در مجموع 8,954 مردم از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به COVID-19.

دیروز آلمان وارد 477 موارد جدید و 21 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: آلمان تبدیل شدن به اروپا بزرگ بعدی نقطه داغ?

01:55 چین گزارش کرده است بیشتر از 21 عفونت های جدید در به روز رسانی روزانه به عنوان آخرین شیوع در پکن نشان می دهد هیچ نشانه ای از کاهش.

تمام 17 از محلی منتقل موارد جدید ثبت شد در پایتخت با توجه به آخرین آمار و ارقام از ملی, مقامات بهداشت و درمان در حالی که چهار وارداتی موارد در Guangdong, Gansu و شانگهای.

قیام در موارد جدید در پکن به معنی مجموع 299 عفونت های ثبت شده پس از یک خوشه ترسیم شد به Xinfadi بازار عمده فروشی در ژوئن 11.

پکن پس از آن اجرا شده اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام تست توده بسته شدن مدارس و قرار دادن در محله مستند و ممنوعیت تمام سفر غیر ضروری.

روز جمعه چینی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت که این آخرین گونه از coronavirus همان است که به عنوان یک کشف شده در اولیه کانون همه گیر ووهان در اواخر سال گذشته.

01:31 آلمان است و نزدیک شدن به معرفی یک رفاه حیوانات لویبه گفته وزیر کشاورزی جولیا Klöckner پس از بحث بیش از تمیز کردن گوشت صنعت است که در زیر میکروسکوپ زیر تعدادی از شیوع بیماری در کشتارگاه در سراسر کشور است.

جدید ترین خوشه ای ثبت شد در یک کارخانه گوشت پردازش نزدیکی Gütersloh و منجر به بیش از 600 ، 000 شهروندان بازگشت به مستند, در حالی که همچنین باعث بحث در مورد استانداردهای کار در صنعت.

Klöcker گفت: گوشت نباید یک "روزمره مواد غذایی آشغال" و "تلاش شده به فریب مصرف کنندگان با آزادسازی قیمت" گوشت.

"همین دلیل است که ما معتقدیم یک رفاه حیوانات لوی لازم است," او گفت: بعد از جلسه نمایندگان گوشت خرده فروشی و مصرف کننده بخش است.

"ما آمده اند بیشتر از همیشه قبل از," او گفت: تلاش برای رسیدن به یک توافق است. این مالیات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود شرایط زندگی حیوانات.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا صنعت گوشت است coronavirus نقطه داغ

00:00 تگزاس و فلوریدادو ایالت آمریکا که به تازگی منتشر شده یک افزایش در موارد سخت تر مستند محدودیت یک بار دیگر با بسته شدن میله و محکم از مقررات چگونه رستوران کار گیرند.

فرماندار تگزاس گرگ ابوت دستور میله در سراسر کشور به اواسط روز و رستوران ها باید محدود داخلی صندلی ظرفیت به 50 درصد است.

وی به عنوان یک شگفتی به تعدادی از صاحبان نوار که گفت ابوت به آنها داده بود تنها چهار ساعته.

در فلوریدا مقامات وزارت امور خارجه گفت: بارها برای جلوگیری از خدمت به الکل با اثر فوری.

فلوریدا ثبت شده تقریبا 9,000 موارد جدید در روز جمعه یک رکورد روزانه رقم برای دولت است.

گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

سری جی/mm (AP, AFP ساعت و dpa)

آخرین مطالب