هنگ کنگ است که "سرقت از حق و حقوق خود را'

ویلسون لئونگ یک دلار هنگ کنگ وکیل مدافع گفت: DW که معترضان ترس تحت تعقیب قرار پکن پیشنهاد 'امنیت ملی قانون' اض

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

ویلسون لئونگ یک دلار هنگ کنگ وکیل مدافع گفت: DW که معترضان ترس تحت تعقیب قرار پکن پیشنهاد 'امنیت ملی قانون' اضافه کرد که آینده آزادی بیان بسیار نامشخص است.

ملی در پکن تایید قطعنامه پنج شنبه, اجازه می دهد کمیته دائمی برای ایجاد یک امنیت ملی قانون' طراحی شده برای هنگ کنگ منع اعمال از تجزیه طلبی, براندازی, تروریسم و یا توطئه خارجی با نفوذ در نیمه خودمختار سرزمین است.

هنگ کنگ و دولت نیز ملزم به اجازه می دهد سازمان های مستقر در سرزمین اصلی چین به فعالیت در این شهرستان است.

هنگ کنگ یک سطح از آزادی های مدنی و استقلال دیده نمی شود در جای دیگر در چین تحت یک مینی قانون اساسی به نام "قانون اساسی." مخالفان این قانون پیشنهادی از پکن می گویند این نشان دهنده فرسایش قابل توجهی از این حقوق به خصوص آزادی بیان.

فعالان می گویند آنها از ترس پکن به زودی قادر خواهد بود اعمال خودسرانه بازداشت و سرکوب آزادی بیان و مخالفت مانند در سرزمین اصلی چین است.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

DW صحبت با یک دلار هنگ کنگ مبتنی بر وکیل مدافع Wilson, لئونگ, در مورد قانون چه معنی برای آینده حقوق مدنی در هنگ کنگ است. او نگران است که قانون جدید می تواند تنظیم شود تا برای دور زدن هنگ کنگ نظام حقوقی.

DW: آنچه نگرانی هنگ Kongers بیشتر در مورد این پیشنهاد امنیت ملی ،

ویلسون لئونگ: ترس است که پکن را با استفاده از قانون جدید برای سرکوب مقاومت صلح آمیز مخالفت و فعالیت در راه همان مقامات در حال حاضر در سرزمین اصلی چین سرکوب مخالفان.

به اصطلاح براندازی یکی از جرائم کیفری ذکر شده تحت قانون. موارد قابل ذکر در سرزمین اصلی چین تحت تعقیب قرار این اتهام شامل اواخر مدنی فعال حقوق Liu Xiaobo پاستور وانگ یی و وکیل حقوق بشر وانگ Quanzhang.

در حال حاضر بسیاری از فعالان در هنگ کنگ بسیار می ترسم که آنها را می توان به طور مشابه تحت پیگرد قانونی قرار.

ادامه مطلب: Liu Xiaobo چین مخالف 'بدون دشمنان'

در حال مقامات در پکن در حال حاضر در حال حرکت در این مسیر ؟

به نظر می رسد آنها هستند. یک گزارش در حزب کمونیست وابسته به جهانی بار به تازگی گفت که مهم توییتهایی طرفدار دموکراسی تاجر جیمی لای می تواند در نظر گرفته به عنوان شواهدی از تلاش برای تضعیف قدرت دولت است.

و سابق هنگ کنگ اجرایی CY لئونگ گفت که سالانه 4 ژوئن کشتار تیان آن من شب زنده داری در هنگ کنگ می تواند ممنوع تحت قانون جدید است.

چه چیزی شما را از این ادعا از پکن که این قانون لازم است برای مبارزه با تروریسم است ؟

ادامه مطلب: هنگ کنگ, قانون تامین 'مورد نیاز برای مقابله با تروریسم'

من فکر می کنم که دیکتاتوری در سراسر جهان از جمله چین حزب کمونیست مبالغه تهدید تروریسم به سرکوب حقوق میلیون ها نفر از مردم

گزارشگران ویژه سازمان ملل در حقوق بشر بارها و بارها گفت که پکن در مورد خطر بیش از حد گسترش هنگ کنگ موجود برای مبارزه با تروریسم.

با وجود موجود اقدامات قانونی در حال حاضر در محل در هنگ کنگ برای مبارزه با تروریسم رهبری در پکن و هنگ کنگ اجرایی فکر می کنم لازم است برای عبور از این محدودیت های امنیتی قانون با توجیه یک قرار تروریستی تهدید. از آن آسان است برای دیدن که این فقط یک نمای.

ادامه مطلب: ما تجدید همه پرسی درباره هنگ کنگ ویژه, درمان چین به دنبال تحریم

وجود دارد هر گونه شواهدی از حملات تروریستی برنامه ریزی شده توسط معترضان?

مدارک و شواهد از فعالیت های تروریستی و یا برنامه های در هنگ کنگ بسیار نازک است. شده اند وجود دارد یک زن و شوهر از دستگیری تحت شرایطی مشکوک به بمب که گفته می شود کشف شده است.

البته در این موارد وجود دارد عمدتا بدون اتصال به معترضان طرفدار دموکراسی جریان اصلی جنبش است.

آنچه که ما در حال دیدن در اینجا این است که به خوبی شناخته شده instrumentalization از وزوز کلماتی مانند "تروریسم" و "امنیت ملی" برای سرکوب حقوق مدنی است.

و در نور پکن اقدامات علیه اویغوری اقلیت در سین کیانگ استان تحت این نظارت پیدا کنم در این مورد.

آیا شما واقعا بر این باورند که اقدامات انجام شده توسط رهبری چین در سین کیانگ می تواند تکرار شود در هنگ کنگ ؟

قطعا نه در حدی از میزان افرادی که قرار داده شده است به اردوگاه. اما underlaying رویکرد همان است: شما یک تعداد بسیار محدودی از حوادث خشونت آمیز و مبالغه حد به منظور غارت بسیاری از مردم از حقوق خود است.

ادامه مطلب: نظر: هنگ کنگ از دست داده است

آیا راهی برای جلوگیری از سوء استفاده از قانون ؟

آن را بسیار دشوار خواهد بود از نظر قانونی. اول از همه, آن را بسیار بعید است که قانون جدید خواهد بود وابسته به هنگ کنگ منشور حقوق که تضمین آزادی بیان در میان چیزهای دیگر. علاوه بر این, هنگ کنگ, منشور حقوق محلی است در حالی که قانون جدید قانون امنیت ملی است.

مهم است به یاد داشته باشید که قدرت نهایی به تفسیر هنگ کنگ قانون اساسی توسط کمیته های ملی. بنابراین پکن می گویند که جدید قانون تامین نمی توان مهار توسط منشور حقوق.

با چنین تفسیر این قانون جدید به طور خودکار می تواند نسبت به این لایحه از حقوق.

دیگر چه تهدید امنیتی جدید قانون برخواهد داشت به هنگ کنگ?

بزرگ ترس در هنگ کنگ است که قانون جدید را نمی توان وابسته به مکانیزم حفاظت از حقوق بشر مندرج در هنگ کنگ در حال حاضر نظام حقوقی.

همچنین مشخص نیست که آیا شکایت بیش از سوء استفاده از این قانون تامین خواهد شد مجاز به شنیده می شود در هنگ کنگ دادگاه.

پس از همه مقامات از سرزمین اصلی چین قرار است به مسئول برنامه جدید امنیتی قانون است. می شود آنها را دستگیر و بازجویی توسط هنگ کنگ مقامات اگر کسی شکایت? من فکر می کنم که بسیار بعید است.

سوال بزرگ این است که آیا امنیتی جدید قانون خواهد بود به طور کامل تصویب خارج از صلاحیت این دادگاه ها از هنگ کنگ قانونی موجود در سیستم. اگر کمیته دائمی در پکن می گوید آن است که پس از آن هنگ کنگ دادگاه خواهد شد و دیگر قادر به مداخله.

ادامه مطلب: هنگ کنگ بحران: آنچه شما باید بدانید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن