Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

در تلاش برای جلب سرمایه گذاری و تقویت صنعت پس از coronavirus همه گیر برخی از کشورهای هند را به حالت تعلیق در ا

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

در تلاش برای جلب سرمایه گذاری و تقویت صنعت پس از coronavirus همه گیر برخی از کشورهای هند را به حالت تعلیق در اکثر قوانین کار. بسیاری از ترس است که این حرکت ممکن است منجر به شرایط برده در محل کار.

Yogesh Chauhan 35 ساله و کارگر انبار در پایتخت هند شهر پرداخت نشده است حقوق و دستمزد خود را برای دو ماه گذشته — این مدت که این کشور تحت یک مستند برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. Yogesh تنها درآمد از اعضای خانواده اش از چهار تلاش کرده است به پایان می رسد دیدار در طول این دوره در نظر گرفته و از ترک دهلی نو برای زادگاه خود.

"ما مجبور به ایستادن در صف های طولانی با این وعده های غذایی روزانه او گفت:" از طریق تلفن. "ما در حال گرفتن پرداخت می شود. مدیر پرسید: ما به دنبال کار در جای دیگر در حالی که انبار بسته است."

اما حتی به عنوان هند آغاز می شود به راه اندازی مجدد اقتصاد آن Yogesh و میلیون ها نفر از کارگران مانند او چهره های آینده.

این بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده است در حال حاضر لکنت اقتصاد هند در قتلگاه. طولانی اقامت در خانه سفارشات — یکی از سخت ترین در جهان — ممکن است آهسته گسترش ویروس اما آنها نیز باعث گسترده اختلال در کسب و کار.اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

چندین دولت باید در پاسخ به این بحران بی سابقه ای توسط تعلیق بسیاری از قوانین کار در یک پیشنهاد برای کمک به صنعت بازیابی و خار سرمایه گذاری خصوصی. آنها همچنین از افزایش ساعات کار روزانه را از هشت به 12.

اساسا میلیون ها نفر از سرخپوستان از جمله بسیاری از کارگران مهاجر که بازگشت به صفحه اصلی متحده روبرو خواهد شد دیگر کاری و دستمزد پایین تر.

سه ایالت اوتار پرادش Madhya Pradesh و گجرات که با هم حساب برای بیش از یک چهارم از جمعیت این کشور — را رها فدرال و ایالتی قوانین کار که محافظت از حقوق کارگران به حداقل دستمزد و شرایط کاری ایمن در میان دیگر حمایت.

هندی, قوانین کار تنها محافظت از کسانی که در "رسمی" بخش از اقتصاد که حساب برای کمتر از 10 درصد از این کشور 450 میلیون نیروی کار قوی.

کارشناسان معتقدند تعلیق قوانین کار را برای باز کردن درب به بهره کشی از کارگران در حالی که به افزایش رشد در تولید. "اصلاحات استفاده COVID-19 به عنوان بهانه ای برای از بین بردن پایه حقوق کارگر (در بخش رسمی) که تا به حال ایجاد شده است بیش از یک قرن پیش" Aditya Bhattacharjea استاد اقتصاد در دهلی نو مدرسه اقتصاد گفت: DW.

"رشد و سرمایه گذاری در هند را در بخش تولید بوده است کم کردن سرعت برای دو سال قبل از COVID-19 بحران به دلایلی که هیچ ربطی به کار ستیزه جویی یا محدود قوانین کار. اخیر اصلاحات را کم و یا هیچ چیز برای رسیدگی به این مشکلات اساسی است و می تواند آنها را بدتر در رابطه با بخش مالی و کاهش تقاضای داخلی" Bhattacharjea گفت.

بیشتر بخوانید: "را در هند به دنبال را در چین با تکنولوژی صنعت

رقابت با چین

یکی از اعلام دلایل رقیق کردن قوانین کار جذب کسب و کارهای ترک و چین و جایگزینی آن به عنوان کارخانه از جهان است. دولت در ایالت غربی گجرات به عنوان مثال گفت: این اقدامات با هدف به هدف "تعداد زیادی از صنایع و MNCs (شرکت های چند ملیتی) از ژاپن و ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی و دیگر کشورهای اروپایی (که) در حال حاضر به تغییر تولید خود را از چین به کشورهای دیگر است."

کارشناسان ابراز شک و تردید با توجه به این که کارخانه ها که چپ چین در گذشته به جای آن تصمیم گرفتند برای کشورهایی مثل ویتنام یا بنگلادش.

"این حتی مطمئن نیست که صنعت در حال رفتن به حرکت در خارج از چین است. کسب و کار در حال رفتن به احساساتی و سرزنش چین برای این بحران است. صنعت ادامه خواهد داد سرمایه گذاری خود را در هر کجا که پیدا کردن محیط کسب و کار مناسب تر" Bhattacharjea گفت.

"و در چین مزیت در این رابطه تغییر نکرده است. آنها منعکس بازگشت. اگر هر چیزی راه آنها منعکس نشان می دهد که دولت چین دستگاه بسیار کارآمد تر در دست زدن به بحران است."

Millions of Indians, including many migrant workers who have returned to their home states, will be facing longer workdays and lower wages

میلیون ها نفر از سرخپوستان از جمله بسیاری از کارگران مهاجر که بازگشت به صفحه اصلی متحده روبرو خواهد شد دیگر کاری و دستمزد پایین تر

از لحاظ فیزیکی دور تظاهرات

هزاران نفر از کارگران و رهبران اتحادیه های کارگری به خیابانها در روز جمعه خواستار عقبگرد از این اقدامات آورده اجرایی سفارشات. روز اعتصاب غذا در پایتخت دهلی نو در نقض مستند صورت گرفت "در حالی که حفظ هنجارهای فاصله فیزیکی و همچنین حفظ همبستگی اجتماعی," هندی اتحادیه های کارگری گفت: در یک بیانیه مشترک.

"این سخت گیرانه اقدامات نه تنها به تسهیل (a) بیشتر وحشیانه و بی رحمانه استثمار کارگران ... اما همچنین به پرتاب آنها را به شرایط برده داری در منافع بیشتر احتکار با وجود ادامه رشد اقتصادی" اتحادیه گفت.

Bharatiya Mazdoor Sangh یک اتحادیه صنفی مرتبط با نخست وزیر نارندرا Bharatiya Janata Party (BJP) نیز مخالف قانون کار تغییر میکند. آن برگزار شد در اعتراض به چهارشنبه گذشته است و حتی قول داد که به دنبال آن با یک چالش قانونی.

"آموختنی است که بسیاری از کشورهای دیگر در حال آماده به دنبال روند. این بی سابقه در تاریخ و نادر است و حتی در بسیاری از غیر دموکراتیک کشورهای" اتحادیه دبیر Virjesh Upadhyay در بیانیه ای گفت.

ادامه مطلب: چگونه crowdfunding است کمک به هند فقیر در سن COVID-19

این سازمان بین المللی کار همچنین قرار دادن یک بیانیه اصرار کشورهای هند به مشورت کارگران قبل از ایجاد تغییرات به قوانین کار.

"این اصلاحات باید نشأت گرفته از سه جانبه مشاوره مربوط به دولت کارگران و کارفرمایان سازمان و مطابق با استانداردهای بین المللی کار" این سازمان در بیانیه ای گفت. "قوانین کار محافظت از (این) خوب بودن هر دو کارفرمایان و کارگران است. آنها یک وسیله مهم برای پیشبرد عدالت اجتماعی و ترویج کار مناسب و معقول برای همه" سازمان ملل متحد و آژانس گفت.

میلیاردر دفاع از کارگران

علت از کار حفاظت از حقوق پیدا کرده است یک متحد در یک میلیاردر هندی. Azim Premji یکی از 10 ثروتمند هندی به نام برای منافع کارگران به دفاع در زمان بحران.

"این تکان دهنده بود به شنیدن این که دولت های مختلف دولت تشویق کسب و کار با توجه به (و یا در حال حاضر انجام می شود) تعلیق بسیاری از قوانین کار که محافظت از کارگران" Premji نوشت: در این زمان اقتصادی روزنامه است.

"رقیق کردن این سهل انگاری در حال حاضر قوانین نمی خواهد افزایش فعالیت های اقتصادی آن تنها به تشدید شرایط کم دستمزد بگیران و فقیر," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن