جورج فلوید کشتار: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به تماس در ارتش به عنوان شهرهای آمریکا بریس برای بیشتر ناآرامی

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او مایل به استفاده نظامی اگر رهبران دولت نمی کنید "سخت تر" بر ضد خشونت پلیس تظاهر

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او مایل به استفاده نظامی اگر رهبران دولت نمی کنید "سخت تر" بر ضد خشونت پلیس تظاهرات. ناآرامی ها آغاز شد و پس از جورج فلوید را کشته و در مینیاپولیس است و پس از گسترش در سراسر ایالات متحده است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه گفت که دولت فدرال بود که با توجه به استفاده از ارتش را به دخالت در اعتراضات قتل جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس.

"ما نظامی آماده, مایل و قادر" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: قبل از عزيمت به فلوریدا. "ما می توانیم نظامی ما وجود دارد بسیار به سرعت."

در توییتر تهمت نوشت: دولت فدرال با استفاده از "قدرت نامحدود نظامی ما" و همچنین انجام بازداشت.

پنتاگون گفت که آماده ارائه کمک نظامی برای مهار ناآرامی در مینیاپولیس, این شهر که در آن فلوید کشته شد. تا کنون فرماندار مینه سوتا به درخواست نیست در آن.

اگر او تا به نیروهای فدرال به احتمال زیاد در درجه اول شامل پلیس نظامی برای ارائه پشتیبانی لجستیکی اما نمی خواهد به طور مستقیم درگیر مقامات وزارت دفاع گفته آسوشیتد پرس.

گارد ملی به نام

ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده از جمله آتلانتا و واشنگتن, DC, محکم, برای تظاهرات در روز شنبه پس از برخی از ضد خشونت پلیس و ضد نژادپرستی تظاهرات خشونت تبدیل شد.

در یک تظاهرات در تالاهاسی فلوریدا یک مظنون سوار یک وانت از طریق جمعیت از معترضان جمع شده بودند در یک تقاطع هدف قرار دادن برخی از آنها. راننده آن دستگیر و هیچ کس به طور جدی مجروح مقامات محلی گفت.

مینه سوتا فرماندار Tim Walz نقل مکان کرد و به طور کامل بسیج دولت گارد ملی روز شنبه با توقف یک نمایش قدرت برای خاموش کردن ناآرامی است که دیده می شود وسایل نقلیه و ساختمان نابود شده است.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان بیشتر موجب خشم او پس از تهدید کرد که اگر معترضان نقض کاخ سفید به دلایل آنها "شده اند که با استقبال ترین سگ باطل و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند."

Washington, DC شهردار موریل Bowser خود گفت: اظهارات "در حال حمله به انسان حمله سیاه امریکا و آنها را در شهر کمتر امن است."

اعتراض در برلین

این تظاهرات نیز گسترش در سطح بین المللی با هزاران نفر از مردم به خیابان در پایتخت آلمان در اعتراض به Floyd مرگ و علیه نژادپرستی.

معترضان با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در برلین با پوشیدن ماسک و شعار "سیاه زندگی ماده" ان بی سی کارل Nasman گزارش

خشم بیش از کشتن جورج فلوید

جورج فلوید بود که یک آفریقایی-آمریکایی مردی که کشته شد در بازداشت پلیس در مینیاپولیس پس از فیلم جدیدی از او در دستبند شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او. درک چوین یکی از چهار افسر پلیس دستگیر شد و متهم به قتل صبح روز جمعه پس از سه روز تظاهرات بود.

تظاهرات آغاز شد و در مینیاپولیس پس از فیلم فلوید را به قتل پدید آمده در اوایل این هفته. تظاهرات بعد از گسترش به دیگر شهرستانها در سراسر کشور.

فلوید مرگ یکی از آخرین پرونده قتل گزارشی فرد توسط پلیس شنود گذاشته اند به خوبی از خشم بیش از درمان از جامعه و مردم دیگر از رنگ در ایالات متحده است.

این تظاهرات نیز در آینده در میان coronavirus همه گیر است که دیده می شود ده ها میلیون نفر از مردم در ایالات متحده از دست دادن شغل خود و است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم سیاه و سفید برجسته اختلاف در مراقبت های بهداشتی درمانی.

rs/nm (AP dpa رویترز)
هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن