Coronavirus است که در سال 2020 آکسفورد کودکان کلمه از سال

کلمه coronavirus به نظر می رسد برای اولین بار در 500 کلمه داستان در سال 2020 است.نویسندگان جوان از آن استفاده

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399
  • کلمه coronavirus به نظر می رسد برای اولین بار در 500 کلمه داستان در سال 2020 است.
  • نویسندگان جوان از آن استفاده می شود 459 بار با ووهان و Covid-19 همچنین این برنامه شامل در میان مجموع 134,709 مطالب به رقابت.
  • رقابت بسته شده در فوریه 27 قبل از بریتانیا برای اولین بار ثبت coronavirus مورد و قبل از مستند در انگلستان نشان میدهد که چگونه درگیر بسیاری از کودکان با این بیماری همه گیر در حال ظهور.
  • کودکان باید در پاسخ به در حال توسعه تهدید جهانی بهداشت با تبدیل شدن به حل مشکل و پیدا کردن یک درمان برای این بیماری است.
  • بوش استرالیا آتش سوزی و تاثیر آنها بر حیوانات وحشی به خصوص کانگوروها و koalas, از ویژگی های به شدت در داستان است. آگاهی از فعالیت های زیست محیطی نیز افزایش یافته است با اشاره گرتا Thunberg تا 1,755 درصد در سال گذشته است.
  • تکنولوژی نیز از ویژگی های به طور گسترده ای با یوتیوب اغلب اشاره پلت فرم. اشاره Instagram به مراتب پشت سر نیست اما افزایش 99 درصد در سال 2020 است.
  • 'به عنوان سرد به عنوان یک خرچنگ با عینک آفتابی در" فقط یک نمونه از توانایی های کودکان به اختراع سرگرم کننده تشبيهات و استفاده از زبان inventively.

آکسفورد کودکان کلام سال اعلام شده است پیش از 500 کلمات نهایی. نهایی خواهد شد پخش زنده رادیو بی بی سی 2 schlag صبحانه نشان می دهد در جمعه 12 ژوئن 2020 با برنده داستان های خوانده شده توسط مشاهیر از جمله David Walliams, دعای Lipa جوانا Lumley, Jodie Whittaker و Mwaka Mudenda.

همراه با برندگان مسابقه ویژه مهمانان شامل 500 کلمه قضات Frank Cottrell-بویس Malorie Blackman, Francesca سیمون و چارلی Higson و افتخاری قاضی او رویال حضرت دوشس کورنوال.

وجود دارد یک آخرالزمانی احساس به بسیاری از مطالب در این سال BBC Radio 2 صبحانه نشان می دهد 500 کلمه داستان نوشتن رقابت است که در اجرا با همکاری انتشارات دانشگاه آکسفورد.

تاثیر مخرب coronavirus وحشتناک بوش آتش سوزی در استرالیا و در حال انجام ترس از اثرات تغییرات آب و هوایی نشان می دهد که بریتانیا کودکان بسیار زیادی را در ارتباط با مهم ترین مسائل زمان ما و پاسخ به آنها را با حساسیت و محبت و میل به پیدا کردن مثبت و راه حل های عملی.

از 134,709 نوشته, تجزیه و تحلیل فرهنگنويسان در انتشارات دانشگاه آکسفورد نشان داده است جذاب داده ها و اکتشافات در مورد چگونه کودکان با استفاده از زبان برای بیان خود.

این سالگرد 10 از 500 کلمه است. رقابت در اصل ایجاد شده توسط Chris Evans برای رادیو 2 صبحانه نشان می دهد در سال 2011 و در حال حاضر دریافت بیش از یک میلیون مدخل تولید بیش از 440 میلیون کلمه است.

Schlag, رادیو, 2 صبحانه نشان می دهد مجری می گوید: "OUP تحلیل بسیار جذاب است. آشکار به هیچ تعجب است که بچه ها آنقدر آگاه از همه چیز که در جریان است در جهان اطراف آنها را و پس از آن قادر به تبدیل آن به درخشان ترین و جذاب و تخیلی داستان!"

چرا coronavirus?

قبلی کودکان را کلمه سال شامل Brexit (2019) پلاستیک (2018) تهمت (2017) و پناهندگان (2016) نشان می دهد تاثیر امور جهانی بر خلاقیت کودکان. ایستاده در این سال برای اولین بار بود ظاهر از کلمه coronavirus و همراه نام و یا کلمات مانند Covid-19 و ووهان.

Coronavirus استفاده شد 459 بار در سال 2020 با کلمات مرتبط با این بیماری همه گیر نیز در فرکانس افزایش می یابد از جمله بیمه خدمات درمانی, ویروس, آنتی بادی های اپیدمی و مستند. دختران و پسران نوشت: تقریبا به همان اندازه در موضوع; اما این موضوع اتفاق می افتند coronavirus همه گیر شد و بیشتر به طور گسترده ای پوشش داده شده در کودکان بزرگتر نوشتن (10-13 سال).

در بسیاری از داستان های کلمه است که به طور خاص در ارتباط با چین است. با توجه به اینکه تاریخ بسته شدن از 500 کلمه رقابت بود 27 فوریه سال 2020 (اتفاقا روز قبل از اولین مورد انتقال در انگلستان ثبت شد) این می تواند به درک و بر اساس آن اخبار شده بود گزارش به سرعت در حال ظهور بحران در شهر ووهان و بعد از آن در سراسر چین است.

بسیاری از روایات موجود واقعی فیزیولوژیکی و پزشکی جزئیات مرتبط با کروناویروس:

"پرستاران آمد در حال اجرا. من احساس درد در گردن من شروع کردم به نفس نفس زدن برای هوا. بدن من شروع به تکان دادن و من نمی توانستم خودم را کنترل کنم. چشم من نورد به پشت سر من یک ماسک تحت پوشش دهان من ضربان قلب من کاهش یافته است, دمای من مطرح شده و من کورونا ویروس." (سابق, دختر 13)

از سوی دیگر از نویسندگان جوان نیز نشان می دهد ترکیبی لذت بخش از شوخ طبعی و خلاقیت به عنوان آنها در مورد جستجو برای درمان و شیرجه رفتن به داستان های علمی تخیلی. یک پسر بچه 10 می نویسد: در مورد گرفتن یک آبی معجون سحر و جادو از Smurfs در حالی که یک دختر هشت می نویسد: "آن شب من تا به حال رویای جالب یک جادویی درخشان اسب شاخدار آمد و زمزمه به من مواد تشکیل دهنده مخفی از درمان Coronavirus." (جادویی درمان).

در ميکروبی جنون (از 12) سالمونلا آنفولانزا و Legionnaire بیماری پیوستن به نیروهای علیه coronavirus; در حالی که ما باید پیروز خاطرات ورود پیدا کرد که درمان در روز 2,370:

"درمان موفقیت آمیز بود و ما آن را انجام داد. ما در حال قرار دادن هر پنی از بودجه ما به توزیع درمان است. ما با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای اسپری قطرات مایع نسخه از درمان است. خوب, من حدس می زنم من هیچ وقت بیشتری برای نوشتن من یک سیاره برای درمان!" (داخل زندگی یک Coronavirus دکتر - پسر 11)

تغییر آب و هوا, امور جاری و فعالیت

کودکان نگرانی برای محیط زیست شده است در حال رشد پس از پلاستیک بود کودکان را کلمه سال در سال 2018 است. در واقع ذکر این کلمه افزایش یافته است و 32 درصد در سال در سال (2019 - 20) در حالی که عباراتی مانند گرم شدن کره زمین, نجات کره زمین و تغییر آب و هوا شروع به پریدن کرد در استفاده از; با 126 درصد 156 درصد و متناوب 839 درصد بود.

در نور از این آن است که شاید تعجب آور است که گرتا Thunberg دیده است ظاهر او در داستان افزایش 1,755 درصد در سال گذشته است. در یکی از فوق العاده فمینیستی mash-up - قابل توجه نوشته شده توسط 11 ساله - او در حال کار با سه نفر دیگر از یاد زنان را در مورد سیاسی و اجتماعی را تغییر دهید:

"P. O. W (عزم) تیپ داشتن یک جلسه در راز خود را انبار در زیر با شکوه کاخ باکینگهام. سر از تیم Emmeline Pankhurst بود که منجر به نشست... 'در حال حاضر به کسب و کار. رزا پارک گرتا Thunberg و ماری کوری - من می خواهم شما سه تا نگاهی به این یکی: یک مرد در امریکا باور ندارد که جهان با مشکلات و نابرابری جنسیتی است و اتفاق می افتد.'" (P. O. W تیپ)

های جوان فعال اضطراب در سراسر طیف وسیعی از مسائل بسیاری از داستان های مجموعه ای در آینده تصور زمین فاجعه بار رنج می برند آسیب های زیست محیطی به عنوان یک نتیجه از تغییر آب و هوا: "زمین شبیه یک کوچک سوزاندن ذره شعله های آتش قرمز قابل رویت حتی از اینجا. او sobs شد غیر قابل کنترل. زمین به پایان رسید, تغییر آب و هوا تا به حال دیده می شود که. او خانه و خانواده و دوستان برای همیشه رفته بودند. بیش از همه وقت. پایان." (پایان دختر 12)

در سراسر ماه دسامبر 2019 و ژانویه سال 2020 رسانه ها پر شده بود با heartrending داستان در مورد استرالیا بوش آتش. در پاسخ به این کودکان مورد نوشت: تهدید به استرالیا حیات وحش, مهمترین, koalas و کانگوروها. در این داستان راوی اغلب تلاش می کند برای نجات حیوانات به دام افتاده توسط این آتش سوزی با بسیاری از نشان دادن همدلی با حیوانات در معرض خطر, در حالی که دیگران روایت داستان از طریق چشم از این موجودات در خطر: "چه گرفتار چشم خود بود فقیر کانگورو در مقابل آنها گریه به دنبال در آتش به سرعت در حال حرکت به سمت او جوی." (تنظیم شعله ور دختر 12)

تعدادی از داستان ها نیز برجسته این سری از طوفان که جاروب در سراسر بریتانیا در زمستان سال گذشته به خصوص Ciara و دنیس: "آن شب از طوفان Ciara باد سوت کشید از رعد و برق بود و به عنوان با صدای بلند به عنوان هفت خودرو در حال سقوط از آسمان نرده منفجر بیش از, که باد بسیار قدرتمند و قوی است. من در رختخواب من گذاشته با چشم های بسته به عنوان به عنوان امکان پذیر است. من می توانم شنیدن مخازن trampolines و همه نوع از چیزهایی که در حال سقوط است." (این Silhouetted شکل دختر 10)

فن آوری و رسانه های اجتماعی

تکنولوژی و بازی یک بار دیگر برجسته به شدت در ارسالی برای سال 2020 رقابت و همانطور که در سال 2019 ایکس باکس پیشرو کنسول بازی ذکر شده است. اما سیستم عامل های دیگر دیده می شود بزرگ افزایش می یابد در گنجاندن آنها در داستان که عمدتا نوشته شده توسط پسران.

بازی Minecraft, Fortnite, Roblox, Call Of Duty و فقط رقص, تجربه کرده, افزایش, اشاره, به طور متوسط 75 درصد است. البته که Fortnite در حالی که باقی مانده دوم بیشتر شامل بازی در داستان های مربوط به شاهد کاهش در استفاده از آن 33 درصد است.

در یک آشکار بینش است که بسیاری از والدین را تشخیص یکی جوانی نوشت وضوح در مورد دسترسی به مورد علاقه خود را tech: "تام بود یک پسر 13 ساله. او هرگز هر کار که او بیش از حد شلوغ بازی در نینتندو, تماشای تلویزیون یا بازی بر روی iPad خود را.... او در مورد گرفتن خود نینتندو زمانی که او متوجه شد که از آن وجود ندارد. بنابراین او رفت و برای پیدا کردن کنترل از راه دور تلویزیون اما که وجود ندارد یا.... 'من است که در آن تکنولوژی پرسید: تام. 'من آن را گرفته و دور تا زمانی که شما انجام برخی از علوم' پاسخ مادر." (زندگی بدون تکنولوژی, پسر بچه 9)

یوتیوب همچنان به دور ترین-ذکر پلت فرم اگر چه Instagram شروع به رقیب آن - افزایش 99 درصد در سال 2020 است. دختران نوشتن در مورد رسانه های اجتماعی به مراتب بیشتر از پسران به خصوص دختران مسن تر نیز به نظر می رسد رهبری ظهور Infinite.

با تقریبا سرد حدت جعلی با هویت و catfishing نیز درخشان مشاهده: "من نام تیلی. من نسبتا تاریک اما در insta آن خواهد بود کلاغ سیاه. من چشم قهوه ای, اما به زودی آنها را درخشش مانند زمرد." (بد Instagram دختر 10)

بازتاب استفاده از Insta به عنوان بخشی از ایجاد یک جدید portmanteau کلمه و ترویج یک پیام در مورد داشتن اعتماد به نفس, ترشی, خوک داستان چیزی است که از روز دوم اخلاق داستان: "او به عقب نگاه کرد و در گوشی و متوجه شدم که او ارسال شده زشت عکس از خودش در Instasnort چند ثانیه پیش. اما آن را تا به حال دریافت یک میلیون لایک و بسیاری از نظرات نوع از همه نوع. از آن روز تا به حال ترشی قابل درک است که شما باید خودتان چیزی نیست که کسی به دیگری گفت: شما باید."(دختر 11)

نام های بزرگ از سال 2020

افراد مشهور واقعی یا فرضی در ادامه به ویژگی های به شدت در بسیاری از داستان ها به عنوان اسطوره و شخصیت های داستانی. یک بار دیگر سانتا در صدر لیست با 2,293 اشاره با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به ارائه یک منبع غنی از مواد در مقام دوم به طور کلی و به عنوان لیست واقعی مردم است. بوریس جانسون وارد لیست برای اولین بار با 278 بازدید. بالا 25 'معروف مردم (از جمله داستانی و شخصیت های اساطیری) عبارتند از:

1) سانتا - بدون تغییر
2) دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن - ↑ 3
3) Zeus - بدون تغییر
4) آدولف هیتلر - ↑ 4
5) سیندرلا -↑ 6
6) کریستیانو رونالدو - ↓ 2
7) لیونل مسی - مطلب جدید
8) هری پاتر -↓ 2
9) سفید برفی - ↑ 6
10) David Walliams - ↑ 12
11) پری دندان - ↓ 4
12) کلئوپاترا - مطلب جدید
13) ملکه ویکتوریا - مطلب جدید
14) Pegasus - ↓5
15) مرد شیرینی زنجفیلی - ↑ 4
16) کمی هود سواری قرمز-مطلب جدید
17) هنری هشتم - مطلب جدید
18) James Bond - مطلب جدید
19) بوریس جانسون - مطلب جدید
20) آلبرت انیشتین - مطلب جدید
21) شرلوک هولمز - مطلب جدید
22) Mo صلاح - مطلب جدید
23) نیل آرمسترانگ - مطلب جدید
24) عید پاک اسم حیوان دست اموز - ↑ 1
25) Usain Bolt - مطلب جدید

بالا 10 'مردم' هستند:

1) دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن
2) آدولف هیتلر
3) کریستیانو رونالدو
4) لیونل مسی
5) David Walliams
6) کلئوپاترا
7) ملکه ویکتوریا
8) هنری هشتم
9) بوریس جانسون
10) آلبرت انیشتین

و در حال حاضر برای چیزی کاملا متفاوت

در سال جاری 500 کلمه بار دیگر نشان داد که کودکان لذت در غیر معمول است. آن است که آیا ایجاد یک کلمه اختراع سرگرم کننده تشبيهات و یا دراماتیک و شوخ داستان افتتاحیه شده است وجود دارد یکی دیگر از جشن های خلاقیت برای قضات به شادی کردن در.

در نوزده حرف های Transligualiminator واقعی بود چشم گیر: "سرانجام پس از دو هفته آماده سازی جدید زندگی در حال تغییر دستگاه آماده برای فروش. Timmy Rykon آن را به نام Transligualiminator. این می تواند یک تلفن مایکروویو و یا آن را می تواند توزیع هر چیزی از جمله nachos در آتش توپ و یا جوراب." (این Transligualiminator پسر 11).

می تواند جذاب تشبيه به عنوان سرد به عنوان یک خرچنگ با عینک آفتابی در (دختر 9) تنظیم شود به جای معمول تر و موقر خیار? بسیاری از قطعا باید احساس به اشتباه به عنوان یک نابینا ماهی قرمز (پسر 9) و یا آن لحظه بی دست و پا در یک مکالمه زمانی که همه چیز سقوط به عنوان سکوت به عنوان یک سالن امتحان (دختر 9)?

هلن توماس, رئیس, رادیو, 2 محتوا راه اندازی می گوید: "من می خواهم برای تشکر از OUP به صورت باور نکردنی خود را به کار تجزیه و تحلیل این سال 134,709 داستان ها و ساختمان های منحصر به فرد مجموعه ای از کلمات از مطالب به 500 کلمه است. من همچنین می خواهم برای تشکر از همه کودکان با استعداد که وارد در این رقابت ها 10 سال و همچنین معلمان و قضات که در ابتدا در نظر گرفته نوشته - ما نمی تواند آن را انجام داده اند بدون شما!"

هلن Freeman, مدیر آکسفورد کودکان لغت و زبان داده ها در انتشارات دانشگاه آکسفورد می گوید: "یک بار دیگر تحلیل و کودکان را به نوشتن نشان داد چگونه کوک در افراد جوان به رویدادهای جهانی و چه در دنیای واقعی وقایع می تواند الهام بخش مانند انواع داستان و سبک نوشتن از آخرالزمانی داستان های علمی تخیلی به افسانه ها و شوخ طبعی. این قابل توجه است که بسیاری از کودکان در حال انتخاب برای کشف این تم ها و ایده های خود را در نوشتن و از آن لذت کامل را برای ما به عنوان خوانده شده داستان خود را در این ویژه سالگرد 10 سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب