Coronavirus آخرین: برزیل Bolsonaro مبارز در صورت همه گیر

رییس جمهوری برزیل انجام فشار یو پی اس و مطرح برای تصاویر با هواداران بی توجهی به توصیه های بهداشتی. مستند اقدا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

رییس جمهوری برزیل انجام فشار یو پی اس و مطرح برای تصاویر با هواداران بی توجهی به توصیه های بهداشتی. مستند اقدامات در ادامه به آسانسور در اروپا با رستوران مجموعه به بازگشایی در ایتالیا. دنبال DW برای آخرین.

  • تعداد جهانی COVID-19 مورد افزایش یافته است و به بیش از 4.7 میلیون در حالی که بیش از 314,000 مردم در سراسر جهان فوت کرده اند از ویروس
  • در آلمان ده ها تن از مردم آزمایش مثبت برای این ویروس در یک خانه پناهندگان
  • بیشتر مستند اقدامات در حال برداشته در اروپا در روز دوشنبه با بازگشایی رستوران در ایتالیا و بچه ها رفتن به مدرسه در بلژیک

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:00 ژاپن تضعیف شده به رکود اقتصادی برای نخستین بار پس از سال 2015 با توجه به داده های رسمی.

جهان سوم بزرگترین اقتصاد قرارداد با 0.9 درصد در سه ماه اول سال 2020 پس از 1.9% کاهش در سه ماهه چهارم سال 2019.

با این کشور به تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) انداختن برای دو دوره متوالی کاهش در دیدار ویژگی های تعریف رکود و ژاپن در مسیر برای بدترین حالت آن بعد از جنگ رکود اقتصادی.

وضعیت اقتصادی در ژاپن اعتقاد بر این است حتی بدتر از این سه ماه پس از نخست وزیر ژاپن اعلام کرد در سراسر کشور وضعیت اضطراری در ماه آوریل پس از یک افزایش در COVID-19 موارد است.

00:32 در کانادا یک هواپیمای جت در نظر گرفتن بخشی در یک "بیماری همه گیر نشان می دهد" برای تقویت روحیه در طول شیوع کروناویروس سقوط کرد و در مدت کوتاهی پس از برخاستن. یکی از اعضای خدمه کشته شد و دیگری به شدت مجروح شد.

"این است که با قلب سنگین است که ما اعلام کند که یکی از اعضای CF Snowbirds تیم مرده است و یک اتحاد پایدار صدمات جدی" نیروی هوایی سلطنتی کانادا گفت: در یک صدای جیر جیر. دیگر عضو خدمه را با عباراتی تهدید کننده زندگی صدمات آنها اضافه شده است.

تصادف صورت گرفت در کملوپس, British Columbia با جت گزارش هدف قرار دادن یک خانه مسکونی و جرقه آتش است. یک فیلم به ضرب گلوله توسط یک شاهد عینی نشان می دهد دو Snowbirds جت مصرف کردن با یکی تقریبا بلافاصله پرورش تا قبل از هاويه به زمین.

آمریکا و کانادا انجام شده است flyovers در خصوص سخت ضربه مناطق در تلاش برای بلند کردن ارواح در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

First responders transport an injured person on a stretcher at the scene of the crash (picture-alliance/AP Photo/Canadian Press)

اولین پاسخ دهندگان حمل و نقل یک فرد مصدوم روی برانکارد در صحنه تصادف

00:01 رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro مسخره اجتماعی فاصله دستورالعمل در روز یکشنبه به کشور خود چهره یکی از بدترین شیوع کروناویروس.

با پوشیدن یک ماسک Bolsonaro مطرح برای تصاویر با حامیان و انجام یک سری از فشار یو پی اس با چتربازان — که برخی از آنها کشیده حق خود دست و سوگند وفاداری به رئیس جمهور و خانواده اش.

"این یک خالص جلوه ای از دموکراسی است. من واقعا افتخار توسط این," او گفت: از جمعیت از هواداران که به مبارزه طلبیده stay-at-home سفارشات را در این تجمع است.

ادامه مطلب: برزیل سبقت اسپانیا و ایتالیا در COVID-19 موارد

این آخر هفته در برزیل تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته اسپانیا و ایتالیا — ساخت کشور جهان چهارم-بزرگترین شیوع. با برزیل تست به مراتب کمتر از کشورهای دیگر کارشناسان هشدار می دهند که تعداد واقعی موارد است که به احتمال زیاد بسیار بیشتر از رسمی شمارش بیش از 240,00.

Bolsonaro بارها عنوان به شدت از ویروس و تحت فشار قرار دادند به بازگشایی کسب و کار.

President Bolsonaro continues to downplay the virus and slammed lockdown measures (picture-alliance/dpa/A. Borges)

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: اسپانیا مرگ و میر کمتر از 100

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

tg,rs/rc (AP, AFP, dpa, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن