'پررنگ' ستاره Aisha Dee تماس را نشان می دهد عدم وجود تنوع در پشت دوربین

پررنگ ستاره Aisha Dee به نام در هر دو سری و خود شبکه واحد برای انجام بهتر زمانی که آن را می آید به تنوع در پشت

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

پررنگ ستاره Aisha Dee به نام در هر دو سری و خود شبکه واحد برای انجام بهتر زمانی که آن را می آید به تنوع در پشت دوربین و ابراز ناامیدی با یکی از این فصل بحث برانگیز ترین داستان.

دی ابراز نگرانی خود را در یک پست طولانی در Instagram که او شروع شد و با توجه به اثر مثبت این سری تا به حال در زندگی خود و زندگی حرفه ای. با این سری او نوشت: "من به بازی یک شخصیت بود که محور در خود روایت است. او فقط سفید شخصیت '،' او قدرت و اعتماد به نفس او نزدیک اکتشاف او عجیب و غریب هویت با قلب باز و ملاقات با چیزی جز عشق و پذیرش از دوستان او."

"من همیشه سعی کنید برای مطرح کردن نگرانی های من در مثبت و سازنده در راه آگاه از این واقعیت است که با تنها بودن زن از رنگ در اتاق" دی اضافه شده است. "من هرگز می خواستم برای آمدن در سراسر به عنوان ناسپاس منفی و یا دشوار است. ثابت موشکافی خودم به عنوان یک فرد به عنوان به خوبی به عنوان شخصیت من بازی ساخته شده من احساس می کنم نگران به ارمغان می آورد تا هر گونه نگرانی در خارج از محل کار."

با اینحال دی اشاره کرد: "در آن زمان دو فصل به یک BIPOC نویسنده اتاق برای پررنگ. و حتی پس از آن مسئولیت به صحبت می کنند به کل سیاه و تجربه نمی تواند و نباید در یک فرد... در چهار فصل (48 قسمت) ما تا به حال یک زن سیاه و سفید مستقیم دو قسمت است."

دی گذاشته جزئیات در این راه نشان می دهد بر روی صفحه نمایش ارزش به نظر نمی رسد مربوط به آن است که چگونه اجرا در پشت صحنه. اگر چه این مجموعه شامل یک داستان عشق بین یک زن و یک زن مسلمان به عنوان مثال دی گفت که این مجموعه هرگز به کار عجیب و غریب سیاه و سفید و یا مسلمان نویسنده است. با وجود این واقعیت است که در فصل 2 شخصیت او کت می شود اولین بار, سیاه, سر گروه در داخل نشان می دهد داستانی, مجله, Scarlet, دی اشاره کرد که این سری تا به حال هرگز سیاه و سفید زن مدیر گروه. ("با این حال من خیلی الهام می دانم که رئیس جمهور Universal TV, Pearlena Igbokwe و واحد زمان رئیس جمهور جدید تارا دانکن, سیاه و سفید, زنان," او اضافه شده است.)

"نشان می دهد که اغلب با استفاده از کلماتی مانند تقاطع شمول گفتمان و مختلف ism رامن تعجب می کنم که چگونه داستان آن ممکن است بالا بود و آنها گفته شده از طریق لنز از مردم با متنوع تر زندگی تجربه" دی نوشت.

و مسائل متوقف نمی شود با نشان می دهد نوشتن و جهت. دی اشاره کرد که آن را در زمان سه فصل قبل سری شاغل یک متخصص مد مو که می دانست که چگونه به کار با بافت مو. "من می خواهم به مطمئن شوید که هیچ کس دیگری تا به حال به راه رفتن بر روی یک مجموعه و احساس به عنوان اینکه موهای خود را یک بار" دی نوشت. "آن نیست."

یک منبع می گوید روزانه جانور که از نوع درشت's فصل 4 اتاق نویسندگان شامل سه نویسندگان که شناسایی به عنوان تجاوز+ پنج تن از آنها نیز نویسندگان از رنگ.

دی نیز گرفت و موضوع را با او شخصیت قوس داستان این فصل که ثابت کرده بحث: کت وارد یک رابطه عاشقانه با یک محافظه کار سفید کاری که پشتیبانی از تبدیل درمانی است. دی به نام حرکت "گیج کننده و از شخصیت."

"با وجود احساسات شخصی در مورد انتخاب من سعی کردم بهترین من برای داستان با صداقت حتی اگر کت من می دانید و عشق هرگز این انتخاب" دی نوشت. "دلخراش بود به تماشای کت's داستان تبدیل به یک داستان رستگاری برای کسی که دیگری کسی است که همدستی در سرکوب بسیاری از. کسی [که] سیاست به طور جدی مضر است به جوامع است."

"ما نمی تواند ویژگی و صداقت به تجارب ما در زندگی نیست," دی اضافه شده است. "و هنگامی که وجود دارد عدم وجود نمایندگی راه به حاشیه رانده شده شخصیت های در حال درمان است و حتی مهم تر است چرا که آنها باید از این پتانسیل برای توانمند سازی و یا تداوم کلیشه های مخرب است که باید یک اثر ماندگار در واقعی مردم است."

دی نیز اشاره کرد که این تجربه است که به دور از منحصر به فرد برای پررنگ. در سن 14 سالگی در اولین تجربه او در یک مجموعه دی به یاد می آورد که او ایستاده بود یک فرد سفید در brownface و یک کلاه گیس فرفری. آرایش هنرمندان که نمی دانم چگونه به انجام این کار او را سرزنش کرده اند او را برای عدم خود را از تجربه. عوامل و مدیران ریخته گری هشدار داده اند او را به ماندن در خارج از خورشید "از آنجا که اگر من بیش از حد تیره, من نمی تواند به عنوان" قابل عرضه در بازار.'"

دی نوشت که او در حال حاضر صحبت با نشان نویسندگان و تولید کنندگان و همچنین به عنوان واحد و جهانی تلویزیون مدیران. "من امیدوار هستم ما باید از این فرصت برای گفتن اصیل تر داستان های استخدام ترویج و گوش دادن به صداهای متنوع در سراسر کل تولید این نوع توپر و فراتر از آن," او نوشت. "این یک فرصت برای پیاده روی پیاده روی واقعا عمل چیز پررنگ می آموزد با اذعان به اشتباهات و تعهدات به بهتر در آینده... این است نه قضاوت. این یک تماس به عمل است. ما لیاقت دیدن داستان که برای ما با ما است."

دی شرکت ستاره Katie Stevens و مقان فهی هر دو به سرعت ابراز و حمایت خود را در Instagram به عنوان به خوبی.

های دی پست خود حساب Stevens نوشت: "لطفا به عنوان خوانده شده آنچه که من دختر می گویند. من فراتر از افتخار خواهر @aishtray. من موضع خود را از طریق ضخیم و نازک و بسیار مفتخرم از زن او است."

اضافه شده فهی, "V افتخار من است."

واحد جهانی تلویزیون و پررنگ اجرایی تولید کنندگان در پاسخ به دی پست با یک بیانیه گفت: "ما تحسین عایشه برای بالا بردن دست خود را و شروع مکالمات در اطراف این مسائل مهم است. ما مشتاقانه منتظر ادامه این گفت و گو و تصویب تغییر مثبت است. هدف ما در پررنگ است و همواره برای گفتن سرگرم کننده معتبر داستان است که نماینده ای از جهان که کت جین و ساتون در زندگی—ما فقط می توانید انجام دهید که اگر ما گوش دهید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب