Coronavirus مرتبط با بیماری های التهابی در کودکان

محققان در ایتالیا در ارتباط اند SARS-CoV-2 با یک "کاوازاکی-مانند" بیماری التهابی فکر به کشته شدن چندین کودکان

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

محققان در ایتالیا در ارتباط اند SARS-CoV-2 با یک "کاوازاکی-مانند" بیماری التهابی فکر به کشته شدن چندین کودکان است. محققان هشدار می دهند شیوع بیماری می توان انتظار داشت در کنار coronavirus.

محققان ایتالیایی در ارتباط اند SARS-CoV-2 با یک بیماری مشابه بیماری کاوازاکی یک بیماری به طور عمده مؤثر بر کودکان است که باعث خارش پوست و التهاب عروق خونی.

یک مطالعه منتشر شده در جمعه بین المللی در مجله پزشکی لانست انجام شده توسط محققان در ایتالیا به شمال استان برگامو که ثبت ترین COVID-19 موارد و مرگ و میر در ایتالیا.

محققان گفت: آنها 30 برابر افزایش بروز کاوازاکی-مانند بیماری در بیماران آنها را مورد بررسی قرار در برگامو بیمارستان بین فوریه و مارس.

دنبال آخرین coronavirus تحولات در نورد پوشش

"به SARS-CoV-2 اپیدمی همراه بود با بروز بالای یک فرم شدید بیماری کاوازاکی. مشابه شیوع بیماری کاوازاکی-مانند بیماری است که انتظار می رود در کشورهای درگیر در SARS-CoV-2 بیماری همه گیر."

اما گسترده موارد

این بیماری عمدتا بر کودکان زیر پنج سال و شامل علائم مانند تب بالا و بثورات تورم و شوک سمی. شده اند وجود دارد گزارش های متعدد از این بیماری در اروپا و آمریکا و در برخی از موارد آن می تواند کشنده باشد.

چهارشنبه 14-year-old boy با هیچ underlaying شرایط بهداشتی درگذشت در یک بیمارستان کودکان در لندن از یک کاوازاکی-مانند بیماری است.

موارد بیماری مرموز بودند اشاره کرد در انگلستان و در حال حاضر وجود دارد بین 75 و 100 نفر از کودکان تحت درمان با توجه به رسانه های بریتانیا.

در ایالات متحده وجود داشته است بیش از 100 مورد گزارش شده در نیویورک به تنهایی از آنچه پزشکان وجود دارد خواستار "اطفال چند سیستم التهابی سندرم است." حداقل سه فرزند مرده از عوارض NBC News, New York گزارش روز شنبه.

فرماندار نیویورک اندرو کومو گفت: 14 کشورهای دیگر در حال حاضر مورد بررسی و هشدار داد والدین به "آگاهی" از این بیماری مرموز.

یک بیماری نادر'

محققان ایتالیایی تاکید کرد که کاوازاکی-مانند بیماری در پرسش "باقی مانده است یک بیماری نادر احتمالا موثر بر بیش از یک در 1000 کودکان در معرض SARS-CoV-2."

اولین گزارش در ژاپن بیش از 50 سال پیش توسط متخصص اطفال Tomisaku کاوازاکی علت دقیق بیماری کاوازاکی هنوز ناشناخته است.

با توجه به لانست پذیرفته شده ترین فرضیه این است که سیستم ایمنی بدن به یک "نابجا پاسخ" به یک پاتوژن.

"در 20 سال گذشته ویروس از خانواده کروناویروس پیشنهاد شده است که احتمالا دخیل در پاتوژنز بيماری کاوازاکی."

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب