خاطرات آشپزی و میز کتاب به مادر خود را برای روز مادر

ما می دانیم که روزانه وحش خوانندگان عشق خواندن و که بسیاری از شما ممکن است برنامه ریزی های ادبی نوع از هدیه ای

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

ما می دانیم که روزانه وحش خوانندگان عشق خواندن و که بسیاری از شما ممکن است برنامه ریزی های ادبی نوع از هدیه این آینده روز مادر. ما در حال حاضر گفت: شما در مورد کتاب های که می تواند کمک به شما را مولد, کتاب هایی که می خواهید بهبود نوشتن خود را و کتاب های مورد علاقه خود را روزانه وحش روزنامه نگاران. در حال حاضر ما در حال دادن به شما برخی از الهام برای بهترین کتاب برای به دست آوردن بچه در زندگی خود — همسر خود را خواهر خود واقعی مامان — بنابراین او می داند که شما در مورد مراقبت از آنچه او را علاقه مند و نه فقط در مورد عشق بی قید و شرط او را فراهم می کند. از زنان نویسنده به سفر tomes, در اینجا برخی از گزینه های زیادی برای مادر بزرگ خود را.

بهترین-فروش کتاب توسط نویسندگان زن

من قطعا موافق با همکار من Scouted ویرایشگر جیلیان لوکاس در مورد اهمیت خواندن بیشتر از زن نویسندگان. او نوشت: "بهترین فروشنده لیست بود پر از فوق العاده زن سرایان که شکست مرز و کاوش قلمرو ناشناخته است." در اینجا چند نکات برجسته از 10 بهترین-فروش کتاب توسط نویسندگان زن است که شما باید به عنوان خوانده شده در حال حاضر.

شدن توسط میشل اوباما

"به عنوان بانوی اول ایالات متحده آمریکا—اولین آفریقایی آمریکایی برای خدمت در که نقش او در کمک به ایجاد بیشترین استقبال و فراگیر کاخ سفید در تاریخ نیز برقراری خودش را به عنوان یک مدافع قدرتمند برای زنان و دختران در آمریکا و در سراسر جهان به طور چشمگیری در حال تغییر راه هایی که خانواده ها به دنبال سالم تر و فعال تر زندگی می کند و ایستاده با شوهرش او را به عنوان رهبری امریکا از طریق برخی از دلخراش ترین لحظات."

تحصیل کرده: خاطرات توسط تارا Westover

"متولد به survivalists در کوه های, آیداهو, تارا Westover شد هفده اولین بار او در یک کلاس درس. خانواده او بود و پس از جدا شده از جریان اصلی جامعه است که وجود دارد هیچ کس برای اطمینان از کودکان دریافت آموزش و پرورش و هیچ کس به دخالت هنگامی که یکی از تارا برادر بزرگتر شد خشونت آمیز. زمانی که برادر دیگر خود را به کالج تارا تصمیم گرفت به را امتحان کنید نوع جدیدی از زندگی است. تلاش خود را برای دانش او تبدیل به مصرف خود را بیش از اقیانوس ها و در سراسر قاره به دانشگاه هاروارد و دانشگاه کمبریج."

ضروری میز قهوه و کتاب

شما می دانید که مادر خود را میز قهوه بهتر از اکثر و قطعا منحصر به فرد قرار به تعیین بهترین علاوه بر آن کتاب میز قهوه کتابخانه. این که آیا آن جنگ ستارگان یا مجله نیویورک جنگها او می خواهد به تحت تاثیر قرار دادن او را مهمان جامد و هوشمند کتاب میز قهوه می تواند یک هدیه بزرگ این روز مادر. در اینجا چند نکات برجسته از ما میدارد ضروری میز قهوه کتاب.

Annie Leibovitz: پرتره 2005-2016 توسط Annie Leibovitz,

"در این مجموعه جدید Leibovitz را دستگیر کرده است با نفوذ ترین و فوتی و فوری و ارقام در دهه گذشته در این سبک ساخته شده است که او یکی از محبوب ترین استعداد از زمان ما است. هر یک از عکس ها و اسناد فرهنگ معاصر با یک هنرمند چشم شوخ طبعی و توانایی غیر طبیعی به فرد حتی قابل تشخیص ترین و چهره های برجسته."

پرندگان آمریکا توسط جان جیمز اودوبان

"در پارچه ای با پارچه slipcase این زیبایی تولید کتاب برای اولین بار کامل تولید مثل از بین chromolithographs و تبدیل به محور هر پرنده عاشق کتابخانه."

سفر بالا, میز قهوه, کتاب برای Homebody اکسپلورر

به صورت روزانه وحش فقط رزرو سری سفر ما نویسندگان از ویژگی های برخی از آنها تراکم بالا برای بهترین و زیبا ترین میز قهوه کتاب. و اینکه آیا مادر شما نیست به آسمان اغلب یا یک مسافر مکرر این IRL تجربه-از-دور می تواند هدیه ای مناسب. در اینجا چند از نکات برجسته این سفر بهترین قهوه جدول کتاب است که به شما اجازه کاوش در جهان بدون ترک خانه خود را.

جهان زیبا ترین کتابخانه ها

"او با تمرکز بیشتر در قرون وسطی و رنسانس و باروک و روکوکو و نئوکلاسیک اروپایی کتابخانه ها و تعداد انگشت شماری از فرزندان خود را در آمریکا می باشد. (با توجه به نحوه خیره کننده Listri کار یک امید وجود خواهد داشت پیگیری جلد در کتابخانه های مدرن در سراسر جهان است.) از خارج-از-این-راه phantasmagorical شگفتی مانند کتابخانه ها از Metten و اولم به دراماتیک واقعی Gabinete de Português Leitura در ریو د ژانیرو Listri قطاری از این ساخته شگفتی در تمام شکوه و جلال خود را." اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب از سفر ما ،

تئاتر جهان توسط توماس Reinertsen برگ

"کتاب می شود نام خود را از فلاندرز نقشه کش ابراهیم Ortelius اطلس Theatrum orbis terrarum (سینمای جهان). مانند Ortelius برگ ساخته شده است بر نسل از کار بافته و آن را به یک قابل هضم شیرجه رفتن به همه چیز از نقشه به تصویر و mapmaking. در حالی که نه به عنوان سنگین به عنوان برخی از ما گذشته انتخاب این لباس اواسط اندازه کتاب ممکن است به احتمال زیاد به شما باعث از دست دادن مهمان در صفحات آن." اطلاعات بیشتر در مورد این کتاب از سفر ما ،

ضروری در آشپزی و کتاب دستور غذا برای آشپزخانه

این واقعا ضروری برای هر کسی و اگر شما می خواهید به معنی عصب این روز مادر, سرمایه گذاری در یک هدیه ای است که به شما نشان می دهد قدردانی از همه وعده های غذایی شما تا به حال و در تمام تجمعات پیش با یک جامد آشپزی انتخاب کنید.

نمک اسید چربی گرما

ثمین نصرت است که به سادگی شاد هنگامی که او در آشپزخانه است. از طریق بحث در مورد چهار مواد ضروری برای هر وعده غذایی — نمک اسید و حرارت — او به شما کمک کند درک پخت و پز از یک سطح بنیادی دادن به شما اعتماد به نفس به بداهه نوازی و ایجاد شاهکارهای خود را در آشپزخانه.

لذت پخت و پز به روز شده

بسیاری از دوستان من برگزار شد در خرید این یکی برای خود و گفت مادر خود را واقعا سرد edition. اگر آنها نمی, در حال حاضر زمان به او بدهد او را دوست دارم. ظاهرا برای خرید یک کتاب مانند این می تواند یک وسواسی, ورزش, اما من فکر می کنم این نسخه فوق العاده است. و به علاوه هنگامی که مادر خود را به آن آغشته با عشق آن را تنها بود که بسیار با ارزش تر (به شما).

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب