'نمایش روزانه خبرنگار اردن Klepper تصادفات تهمت قایق تجمع

همه گیر ساخته شده آن را تقریبا غیر ممکن است برای اردن Klepper به انجام این نوع از نمایش روزانه زمینه قطعات مان

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

همه گیر ساخته شده آن را تقریبا غیر ممکن است برای اردن Klepper به انجام این نوع از نمایش روزانه زمینه قطعات مانند او واصل از یک مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در آیووا در فوریه. اما "زیبا boaters" است که آمار دریاهای آزاد برای نشان دادن حمایت برای رئیس جمهور باید تغییر همه که.

"این خوب بود به بیرون در جاده ها دوباره البته در حال حاضر این جاده از آب بدن اما 2020 برای شما" Klepper نوشت: من در یک پیام مستقیم به لیگ قبل از آخرین قطعه پخش شد.

Klepper اجاره یک قایق در نیوجرسی پیوست و نزاع است. او به نظر می رسد تنها با پوشیدن ماسک. "این است که یک خط از مغلوب ساختن پیشی جستن قایق تا آنجا که چشم می توانید ببینید. آن را واقعا فقط نگه می دارد," او گفت:. "آن را مانند یک انتخابات رای گیری در یک اقلیت منطقه است." یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن حامی فریاد زد: "هی جعلی, اخبار, fuck you!" او به عنوان whizzed با روی جت اسکی خود را. یکی دیگر فریاد زد: "ماسک کردن!" که Klepper پاسخ داد: "من نگران COVID!"

او همچنین در مصاحبه با یک "واقعی معامله MAGA yachtsman" او به نام "کاپیتان جان" Toms در رودخانه که به او صحبت کرد و از او بسیار بزرگتر قایق. پرسید که چرا این رئیس جمهور را دوست دارد, قایق رانی, بسیار, کاپیتان توضیح داد: "خب بسیاری از زنان زیبا با معامله شماره یک او را دوست دارد و زنان است." او گفت که زمانی که او ملاقات مغلوب ساختن پیشی جستن او می تواند بگوید او "رخت کن" زنان در اتاق با چشم خود.

"این نوع از پسر می خواهید در اتهام" Klepper پاسخ داد: قبل از دوست جدید خود را رتبه مغلوب ساختن پیشی جستن "انرژی" در یک مقیاس از یک تا 130,000.

"من تعجب می کنم که چه رابطه ای بین تعداد پرچم و اواسط زندگی جنسی ناامنی" Klepper گفت بعد. "یک به یک؟"

"مطمئن بقیه کشور رنج می برند از طریق یک تاریخی همه گیر و مهم اقتصادی و نژادی حساب," او گفت:. "اما در اینجا به صورت برهنه-chested admirals جت اسکی ابرقهرمانان و frosé دزدان دریایی, هنوز هم وجود دارد تنها یک مرد مناسب به رئیس جمهور شود."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن به نمایش روزانه's اردن Klepper درآخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن