دایره برچیدن محموله ساختمان 18 در Schiphol تکمیل

Schiphol املاک و مستغلات و تخریب شرکت Lek Sloopwerken را با موفقیت به اتمام دایره برچیدن محموله ساختمان 18 مجا

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

Schiphol املاک و مستغلات و تخریب شرکت Lek Sloopwerken را با موفقیت به اتمام دایره برچیدن محموله ساختمان 18 مجاور به Kaagbaan باند. سازه های فلزی با وزن بیش از 2000 تن برچیده شد و در مدت شش ماه با استفاده از یک روش است که اجازه خواهد داد که صاحب جدید برای بازسازی آن به Amsterdam Airport Schiphol. این روش ابتکاری برای از بین بردن یک ساختمان برای اولین بار در Schiphol املاک و مستغلات.

از بین بردن ساختمان

کل ساختار در حال حاضر از هم جدا شده و نقل مکان به محل جدید خود. این شامل 2,000 تن از ساخت و ساز فولاد حدود 82,000 به صورت دستی حذف پیچ 15 پرواز از بتن پله 11,000 m2 عایق سقف و 11000 m2 پوشش سقف. اضافی از 16000 تن از بتن حذف شده در طول برچیدن محموله ساختمان 18 است مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر در Schiphol. برای مثال بخش قابل توجهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت در فرودگاه taxiways به جای.

مواد گذرنامه

محموله ساختمان تا به حال به پایین آمده تا راه را برای تکمیل Schiphol را گسترش دو فرودگاه سیستم برای هواپیما. به دلیل آن بود نسبتا جدید ساختار سنتی تخریب دیده نمی شد به عنوان یک مسئول گزینه است. در آن تخریب مناقصه Schiphol املاک و مستغلات بنابراین تاسیس یک زن و شوهر از پارامترهای کلیدی: مقدار مواد است که می تواند مورد استفاده مجدد قرار و فاصله آنها را مجبور به انتقال به محل جدید خود را. به بازار نشانه خوبی از امکانات مواد گذرنامه کشیده شد تا جزئیات مقادیر و وضعیت تمام مواد. بر این اساس Lek معدن قادر به بستن قرارداد برای فروش کل ساختمان به یک مشتری در مجاورت Schiphol.

CO2 کاهش

دایره روش برای از بین بردن محموله ساختمان تولید شده به مراتب کمتر تولید گازهای گلخانه ای CO2 از روش های سنتی به بازیافت. برچیدن 2000-تن فولاد در ساخت و ساز به تنهایی منجر به کاهش بیش از 3 میلیون کیلوگرم در تولید گازهای گلخانه ای CO2 به عنوان محاسبه شده توسط باریک Slopen ابزار استاندارد طلا در تخریب جهان است.

گذشت زمان و Circulaire demontage vrachtgebouw Schiphol


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن