Delroy Lindo بر یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی در 'Da 5 Bloods' و به همین دلیل او را ترک 'خوب مبارزه'

Tدر اینجا چند بازیگران به انجام و یا به زحمت سرد به عنوان Delroy Lindo که برای بیش از سه دهه به ارمغان آورده ا

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Tدر اینجا چند بازیگران به انجام و یا به زحمت سرد به عنوان Delroy Lindo که برای بیش از سه دهه به ارمغان آورده است فرمانده شدت تیز طنز و بی قید مغناطیس به طیف گسترده ای از فیلم های تلویزیون و مرحله نقش. که جاذبه است یک بار دیگر بر روی صفحه نمایش بزرگ در دا 5 Bloods, اسپایک لی جنگ ویتنام فیلم در مورد چهار دامپزشکان—بازی های برگزار شده توسط Lindo Clarke Peters, Isiah Whitlock Jr. و هنجار Lewis—که بازگشت به سابق خود به میدان نبرد بازیابی هر دو باقی مانده خود را از صمیم قلب ترک رفیق طوفان' نورمن (Chadwick Boseman) و میلیون ها نفر در میله های طلا را که در آنها به خاک سپرده دهه قبل است.

با آن کوارتت نیز همراه با پسر Lindo شخصیت اصلی (مندرج توسط گذشته در سان فرانسیسکو's Jonathan رشته) آن را وحشی و وسیع اودیسه از ظلم و ستم تروما مقاومت و برادری. و این یکی که در حالی که ارجاع امثال اینک آخرالزمان و گنج سیرا مادرهصحبت می کند به طور مستقیم به ما پر سر و صدا نژادی اعتراض سوخت لحظه—کامل با آشکار فریاد استراحتی به زندگی ماده و فسخ از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

در مرکز لی حماسه است لیندو را پل که PTSD شدید رنگی با نفرت—نه تنها برای "Vietcong" او مبارزه در دوران جوانی خود و سفید امریکا که او را فرستاده به جنگ و پس از آن بی احترامی او پس از بازگشت به خانه خود را, اما همچنین برای خود به عنوان توسط اثبات این واقعیت است که او یک افتخار و مبارز تهمت حامی decked در امریکا بزرگ دوباره کلاه.

برای انجام 67 ساله بازیگر این یک اسکار-کالیبر عملکرد آن را به عنوان تعجب آور آن را به عنوان شدید و زخم تضاد غم و اندوه و احساس گناه و حسرت و خشم است که احساس می کند بیشتر از همه به موقع میان این کشور در حال انجام گفت و گو در مورد نژاد پرستی و نمایندگی. حتی در یک حرفه ای از صحنه سرقت و پیروزی از لی Malcolm X و Barry Sonnenfeld را دریافت خپله به Ron Howard باج, David Mamet را دزدیو تلویزیون را خوب مبارزهخود را آخرین یک تاول tour de force از درد و رنج و زخم است که نمی خواهد به درستی التیام بخشد.

پیش از این فیلم 12 ژوئن Netflix اولین بازی ما با صحبت لیندو در مورد reteaming با لی برای بار چهارم بازی یک MAGA-حمایت از آفریقایی-آمریکایی کهنه جورج فلوید تظاهرات و اخیر خود خروج از فردا همه دسترسی' مبارزه خوب.

این چهارمین همکاری با اسپایک لی اما برای اولین بار در 25 سال. چه در زمان ،

به به من پاسخ بپرسید سنبله! [می خندد] آیا از من بپرسید. من آماده, مایل و قادر. سنبله و من تا به حال ضربه به هر یک از دیگر به طور متناوب در طول سال و گفتگو همیشه شامل "اوه ما باید برای انجام کاری. من می خواهم به کار با شما دوباره. ما باید کاری انجام دهد." به هر دلیل این اتفاق رخ نداد. اما اگر من تا به حال به صبر 25 سال بین Clockers و دا 5 Bloodsاین بود که یک فوق العاده برای صبر کنید.

Da 5 Bloods در مورد تعصب و رنج و با هم و همه از آن—به عنوان به خوبی به عنوان آن مستقیم Black Lives Matter و تهمت لحظات—آن را احساس بسیار رزونانس در حال حاضر. این فیلم را حیاتی بوده است بدون در نظر گرفتن اما شما کمی به عقب گرفته شده توسط فقط چه مقدار از آن صحبت می کند به امروز ؟

متاسفانه من شگفت زده کرد. بدیهی است که هیچ یک از ما می تواند پیش بینی کرده اند این کشور و جهان خواهد بود در این لحظه. اما من عدم تعجب است که با این سنت وحشتناک مردان سیاه پوست و زنان به قتل رسیده توسط اجرای قانون در این کشور است. آن را "اتفاقی" که این قتل اتفاق افتاده در ماه گذشته. اما متاسفانه من تعجب نیست که ما خودمان را پیدا کنید در این لحظه و دوباره آن را ساخت اهمیت این فیلم که خیلی حاد تر. من با شما موافقم—این امر می شده اند یک فیلم مهم تحت هیچ شرایطی. اهمیت آن این است که افزایش به صورت تصاعدی واقعا موجب این قتل که اتفاق افتاده است در سه هفته گذشته. خوب Ahmaud Arbery به قتل رسید در فوریه. اما افشای آن قتل افزایش یافته است و اهمیت این فیلم و داستان نمایی.

چه واکنش خود را به جورج فلوید تظاهرات? آیا شما امیدوار است که آنها را منجر به تغییر معنی دار?

احتمالا دقیق ترین چیزی که می توانم بگویم در پاسخ به این که من باید یک میزبان کامل از پاسخ و واکنش به آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر است که واقعا پیچیده است برای من و من قادر به بیان بسیاری از آنچه که من در واقع احساس می کنم.

داشتن گفت که من "امیدوار" با توجه به این که یک بار دیگر جوانان هستند که پیشتاز رد این وضع موجود. نه تنها جوانان در vanguard اما واقعیت این است که جنبش رد وضع موجود—است که به عنوان متنوع به عنوان آن است. همچنین این واقعیت است که آن را به نظر می رسد برای تبدیل شدن به یک پدیده جهانی—که امیدوار. و این واقعیت است که به عنوان یک زن و شوهر از شب پیش وقتی که من به طور اتفاقی به تماشای MSNBC, من تو را دیدم این راهپیمایی رخ داده در این جوامع کوچک در امریکا است. جوامع که در آن مردم زندگی نمی کنند وجود دارد لزوما. اما این جوامع در حال بیرون آمدن و داشتن صدای آنها شنیده شود. همه آن چیزهایی که من باعث می شود با احتیاط امیدوار. اما واقعیت این است که فقط زمان خواهد شد بگویید اگر این روند فوق العاده ای از لحظه نسبت به اینکه آیا آن را استنباط اساسی تغییر برای آینده است.

شخصیت خود را به, پل, یک دامپزشک موجب ویرانی PTSD و همچنین به عنوان یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی. آنچه در آن است مورد تهمت که شما فکر می کنم تجدید نظر به پل—و آن تخلیه به ساکن یک شخصیت که می خواهم ؟

هیچ آن را تخلیه. آن را یک چالش کاملا. اما در این مصاحبه در این لحظه, در حال حاضر من با توجه به سوال شما در زمینه هیجان که من احساس در چشم انداز مصرف در این بخش—به طور خاص Trumpian قطعه. این Trumpian قطعه متصل است در واقع به اختلال استرس پس از سانحه و من سعی کنید به بیان آنچه که من در آن.

"اثر تجمعی از همه این است که این مرد است که نیاز به یک برنده. من نیاز به یک برنده. و در اینجا می آید این فرد در سال 2016 که می گوید: "من می توانم شما را به یک برنده. من می تواند زندگی خود را تغییر دهید. من می تواند به تنظیم مجدد همه چیز در این کشور است که در خدمت شما مثبت." این که چگونه Paul آمد به بازیگران که رای در سال 2016. "

این است که یک مرد از پل که دارای تجربه قابل توجهی خیانت و ضرر و زیان قابل توجهی. خیانت از کشور زمانی که من آمد در بازگشت از ویتنام است. رد من برای من که درست در خط با آنچه بسیاری از ویتنام دامپزشکان با تجربه به عنوان شما می دانید. این مهم است به درک که پل داوطلب; او پیش نویس نمی شد. داوطلب سه تورهای در ویتنام است. و در پاسخ به پله و خدمت به کشور من خارج از کشور من به عنوان یک مرد جوان من آمد و به من گفتند که من یک کودک قاتل است. من را رد کرد. من ناسزا. به طوری که به منزله یک خیانت است.

در روند ایجاد یک بیوگرافی برای پل من نیز قرار داده شده در تعدادی از شخصی دیگر خیانت. بنابراین ما باید بزرگ خیانت به کشور و فرهنگ و سپس به ما خیانت که من تا به حال رنج می برد—از دست دادن شوهر از دست دادن پسر من است. وقتی که من می گویند از دست دادن پسر من منظورم این واقعیت است که رابطه این است که به عنوان متمرد به عنوان آن است. که به منزله از دست دادن چرا که من نمی توانم ارتباط برقرار کردن با پسر و ابراز عشق که من آن را برای پسر من در راه است که من می خواهم. بنابراین کسانی که دو بسیار عمیق ضرر و زیان است.

اثر تجمعی از همه این است که این مرد است که نیاز به یک برنده. من نیاز به یک برنده. و در اینجا می آید این فرد در سال 2016 که می گوید: "من می توانم شما را به یک برنده. من می تواند زندگی خود را تغییر دهید. من می تواند به تنظیم مجدد همه چیز در این کشور است که در خدمت شما مثبت." این که چگونه Paul آمد به بازیگران که رای در سال 2016. که "سیاسی است."

علاوه بر آن ما باید عاطفی و روانی اثر ضربه ای که من تجربه کرده ام در ویتنام و بازگشت به خانه و قادر به کمک نیاز دارم. و در واقع رد کمک به زمانی که در فیلم اوتیس به من می گوید: "مرد بیا من می خواهم شما را به به یک گروه با من" و من رد آن را از دست "Nah که نه برای من است." خط پایین این است که من بدست کمک کند که من به شدت نیاز دارید. و پس از این آسیب شناسی اجرا شده است, شایع در سراسر زندگی من و ما دیدن نتایج به عنوان داستان گستراند در دا 5 Bloods.

پل تروما به سر در اواخر تمدید تک را از شما در جنگل که اوج خود را با مطرح مشت. این دنباله ای که نمونه ای لی ambitiousness که—به گمان من—بخشی از چه چیزی ساخته شده کل پروژه خیلی هیجان انگیز است ؟ آن را احساس می کند مانند شما و این فیلم در حال نوسانی برای نرده ها وجود دارد.

کاملا. در نظر گرفتن نوسانات بزرگ و اگر من می تواند با فروتنی می گویند در هر حال حاضر و دوباره می رسید که چیزی خارج از پارک ، وجود دارد سه دونده در پایگاه شما در این صفحه می رسید که چیزی خارج از پارک و همه ما به خانه می آیند. و من نه طرفدار بیس بال است. [می خندد].

پاسخ این است که بله بله بله بله بله دوباره. صحبت می کند که به جاه طلبی از سنبله. به عنوان یک شرکت خلاق کارگر در آن سفر او ایجاد فضا برای لحظات بود که به اتفاق می افتد. سپس هنگامی که آن لحظات اتفاق می افتد و من صحبت به طور خاص در مورد مطرح مشت در حال حاضر او دارای آن را به فیلم است. که نشان دهنده نوع کاری که سنبله ایجاد شده در فیلم و رک و پوست کنده در هر یک از سه قبل از فیلم که من با او کار می کرد ، او به شما اعتماد دارد. اگر او به شما اعتماد او به شما فضا. است که می گویند که شما می توانید شروع به بداهه نوازی در همه جا. شما باید در خدمت داستان و صحنه است. اما تا زمانی که شما در خدمت داستان و صحنه فضا وجود دارد برای شما.

شما در حال ترک این مبارزه خوب بعد از چهار سال که من فکر می کنم به عنوان یک شوک به بسیاری از. چه انگیزه ؟

اول از همه با تشکر از شما برای شوک های خود را در این واقعیت است که من می روم زیرا آنچه که نشان می دهد به من این است که شما قدردانی کاری که انجام شد و فضایی که آدریان Boseman در زمان در این داستان است. اما من قصد دارم به انجام این کار چیز دیگری است. من امضا برای انجام یک خلبان برای ABC به نام هارلم آشپزخانهاست که در مورد یک آفریقایی-آمریکایی است که اجرا می شود یک رستوران در هارلم.

ما در واقع به معنای واقعی کلمه سه روز دور از فیلمبرداری خلبان. من تا به حال یک استراحت در مبارزه خوبی در برنامه و در آن شکستن من رفتن به انجام این خلبان و سپس همه چیز تعطیل به دلیل COVID-19. در ابتدا قرار بود آن را به دو هفته تعطیل و پس از آن به سرعت پس از آن به ما آموخته است که آن را خاموش در آن زمان برای آینده قابل پیش بینی. من فقط شنیده ام امروز صبح در مورد بخش هایی از شهر نیویورک باز کردن. من نمی دانم که چه خواهد شد جواب برای آینده هارلم آشپزخانه. اما من چپ مبارزه خوبی به انجام است که نشان می دهد و امیدوارم که نیویورک باز می شود تا من بازگشت به هارلم آشپزخانه و کشف این خانواده در حال اجرا این رستوران در هارلم. نوع بسیار متفاوتی از کار از این مبارزه خوباست اما این یک چیز خوب است. انواع ادویه از زندگی است.

شما بوده ام چنین بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از فوق العاده فیلم از دریافت خپله به باج به Broken Arrow به دزدی. است وجود دارد یک کلید به زندگی حرفه ای خود را تنوع—و یا در حال انجام کار متنوع به سادگی بخشی از این کار ؟

آن را بیش از یک شغل; آن را کاملا بیش از یک شغل. و آن نقش به چیزی که من می خواستم برای انجام در آغاز زندگی حرفه ای من و چیزی که من در تئاتر حرفه ای است که برای مقابله با انواع مختلف از قطعات و سعی کنید به زندگی انواع مختلف انسان است. در اینجا با هارلم آشپزخانهمن بازی استاد سرآشپز, که فوق العاده است—یک استاد آشپز با مسائل [می خندد] من می گویند که. خب آره این آدرس چیزی که من همیشه می خواستم برای انجام و آنچه که من فرض کنیم هر بازیگر می خواهم به انجام است که به انواع مختلف کار می کنند.

در نهایت من فقط به این می گویند. آنچه که من امیدوار هستم به عنوان یک نتیجه از دا 5 Bloods است که من نیز شروع به درگیر شدن فیلم های بیشتر به طور کامل از من شده اند در آخرین 4-5 سال. در علاوه بر این به هارلم آشپزخانهمن امیدوار هستم بسیار بسیار زیاد است که من می توانید دوباره وارد دنیای فیلم های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب