شن و ماسه باقی می ماند در ساحل با تشکر از این قابلیت جمع شدن راحت پتو

به تازگی من شده است با محبت صرف زمان خارج از منزل. من انجام آن را با خیال راحت و البته با پوشیدن یک ماسک نگه د

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

به تازگی من شده است با محبت صرف زمان خارج از منزل. من انجام آن را با خیال راحت و البته با پوشیدن یک ماسک نگه داشتن من فاصله شستن دست من. اما من نمی توانم غلو به اندازه کافی چقدر خوب است که فقط نشستن در خارج — که آیا آن را در حیاط خلوت و یا در یک پارک و یا حتی در یک ساحل — و تنفس برخی از هوای تازه. اگر به رفتن کوکتل کنار من صادقانه حتی بهتر است. اما در حالی که من می خواهم به راه رفتن در اطراف و آرزو می کنم من آورده بود یک جایی برای نشستن با من. من بزرگترین فن از نشستن به طور مستقیم بر روی چمن. من آن را انجام دهد, اما من ترجیح می دهم چیزی برای نشستن بر جای.

این BEARZ ساحل پتو پتو شما همیشه قادر خواهید بود را به همراه آورد. آن را مناسب برای ساحل, البته, اما آن را نیز بسیار عالی برای هر گونه گیاهی در منطقه شما می توانید پیدا کنید. پتو چین به حدود اندازه یک گریپ فروت و آن را بسیار قابل حمل و آسان به تناسب مورد علاقه خود را در کیف یا کوله پشتی. آن را ضد آب و مقاوم در برابر سوراخ و حتی شن و ماسه اثبات بنابراین شما لازم نیست به ساحل کل خانه را با شما زمانی که شما بسته است. به جای شن و ماسه میگذرد از آن را مانند یک ساعت شنی. پتو خود در چین را تا 55 اینچ 60 اینچ و پس از آن به راحتی متناسب با دو نفر و چهار تا. می آید در چند رنگ مختلف و می توانید قلاب را بر روی کوله پشتی خود را از طریق کارابین می آید بنابراین شما همیشه آن را دستی.

من هرگز فراموش نکنید یک پتو پیک نیک دوباره. در حال حاضر من همیشه باید یک دور در کوله پشتی من, بنابراین من می توانید استراحت و نگاه کردن ابرها در هر نقطه من می خواهم.

BEARZ ساحل پتو

در حال حاضر که شما کامل کردم و پتو سهام در چند موارد دیگر به زمان خود را در خارج از منزل که بسیار لذت بخش تر:

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب