لوئیزیانا, نوجوانی چپ بدن از دست رفته ASU استاد در دامپستر: پلیس

مورد از دست رفته دانشگاه ایالتی آریزونا استاد که از بین رفت در ماه مارس در زمان تاریکی به نوبه خود در روز جمعه

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

مورد از دست رفته دانشگاه ایالتی آریزونا استاد که از بین رفت در ماه مارس در زمان تاریکی به نوبه خود در روز جمعه به عنوان پلیس اعلام کرد خود باقی مانده بودند در محل های دفن زباله گفته ریخته وجود دارد توسط دو لوئیزیانا, نوجوانان است.

Junseok چای کاردانی دین پژوهش در ASU دانشکده فنی و مهندسی, گزارش شده, گم, مارس 25 وقتی که او نیست, بازگشت به خانه از کار در دانشگاه. مقامات شروع به جستجو یک کمپرسی در آریزونا در مارس 11, اما آنها تنها بدن خود را کشف در تاریخ 17 ژوئیه پس از یک هفته طولانی تعقیب جنایتکاران که شامل ده ها تن از مردم کار 15 ساعت شیفت و هزینه صدها هزار نفر از دلار است. پلیس می گویند که آنها در بر داشت مربوط شواهد در محل های دفن زباله به عنوان به خوبی.

دو نوجوان, Javian Ezell, 19 و گابریل Austin, 18 دستگیر شدند در Shreveport, لوئیزیانا, پس از گفته بودن گرفتار رانندگی استاد ، آنها با اتهام قتل درجه اول وسیله نقلیه سرقت و سرقت مسلحانه.

پلیس می گویند این دو گفته کشته Chae قبل از خروج از بدن خود را در یک زباله دانی شد و سپس خالی کردن در محل های دفن زباله. انگیزه و استفاده از اتهام قتل بودند بلافاصله روشن نیست و پلیس اعلام نشده است و چه رابطه, اگر هر دو بچه بود به استاد.

در هر حال برگزار شد در $1 میلیون دلار اوراق قرضه پس از استرداد به آریزونا.

چای که مدرک کارشناسی خود را در کره جنوبی کار کرده بود در ASU تحقیق و تدریس مهندسی برق و علوم کامپیوتر از سال 2005. او در چهار اختراع ثبت شده تا به حال منتشر شده بیش از 150 مقالات دانشگاهی و نویسنده یک کتاب با توجه به ASU وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن