DJ Manara مجموعه برای پیوستن به, دختر سیاه, شبکه در شنبه شب

DJ Manara امن دائمی حافظه در بی بی سی شبکه آسیا به عنوان میزبان جدید از خالص ادویه با DJ منارا شنبه 10pm-1am.

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

DJ Manara امن دائمی حافظه در بی بی سی شبکه آسیا به عنوان میزبان جدید از خالص ادویه با DJ منارا شنبه 10pm-1am.

DJ Manara به نظر می رسد برای اولین بار در بی بی سی شبکه آسیا در سال 2018 به عنوان بخشی از شبکه, اقامت, نشان می دهد که قهرمانان نسل بعدی تازه DJ استعداد. شناخته شده برای خود نام تجاری منحصر به فرد از طراحی های هیپ-هاپ و بالیوود نمونه های لندن بر اساس DJ ساخته شده است یک نام برای خود را از طریق تازه مخلوط و حضور زنده در سراسر جهان از جمله در لندن بی سیم جشنواره و برای اتاق دیگ بخار.

DJ Manara می گوید: "به عنوان یک DJ, I love مخلوط کردن آسیایی برای تلفن های موبایل با انواع موسیقی باشگاه. من به اندازه کافی خوش شانس به تور بین المللی برای دو سال گذشته در آوردن صدای من در همه جا از ژاپن به کانادا و هند است. این است فوق العاده الهام بخش و من را قادر به کشف و دیدار با بسیاری از همفکر زیرزمینی تولید کنندگان با الهام از طراحی های موسیقی و فراتر از آن. من نمی توانم صبر کنید برای آوردن این انرژی را در شبکه آسیا!"

Khaliq میر رئیس برنامه ها در شبکه آسیا می گوید: "من هیجان زده به DJ Manara پیوستن به شبکه های آسیایی ، فارغ التحصیل از ما اقامت برنامه, او را بیشتر از ثابت خود را در سطح جهانی DJ مهارت ترکیب طراحی های ضربه و باشگاه موسیقی برای ایجاد یک بازی هیجان انگیز و متمایز صدا است که توسط ما شنوندگان و طرفداران موسیقی به طور یکسان. شنبه شب در شبکه آسیا در حال تبدیل به داغترین بلیط در رادیو زمین!"

DJ Manara خواهد شد مصرف بیش از شنبه شب اسلات از رقص هندی موسیقی DJ و تهیه کننده Nucleya است که در شبکه پس از سال 2018 است. در طول زمان خود را در ایستگاه او به نمایش گذاشت و دفاع و پشتیبانی هند و جهانی EDM موسیقی به ملت با تعطیلات آخر هفته خود نشان می دهد و خواهد بود ترک به تمرکز بر روی آینده موسیقی و همچنین به عنوان یک پروژه فیلم.

Nucleya گذشته نشان می دهد برنامه ریزی شده است را به جای این شنبه 25 تیر با دی جی Manara مصرف بیش از 1 اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن