ترکیه اردوغان ترس نسل Z

میلیون ها نفر از ترکان جوان به زودی از سن رای دادن و رئیس جمهور اردوغان می خواهد آنها را به نفع خود بیش از. در

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

میلیون ها نفر از ترکان جوان به زودی از سن رای دادن و رئیس جمهور اردوغان می خواهد آنها را به نفع خود بیش از. در عین حال بسیاری از این کشور جوانان احساس سرکش و آشکارا او را رد.

در حال حاضر هر کس در ترکیه است که صحبت کردن در مورد "نسل Z" — یک اصطلاح است که اشاره به آن دسته از افراد جوان متولد در اطراف نوبه خود از هزاره. آن است که یک نسل است که می داند هیچ دیگر ترکیه از یک حکومت رجب طیب اردوغان و اسلامی-محافظه کار حزب عدالت و توسعه (AKP). و این هم یک نسل از بومی های دیجیتال که می خواهم به صرف مقدار زیادی از زمان در رسانه های اجتماعی.

این گروه به تازگی در ترکیه با توجه به عنوان نتیجه مبهم تصمیم سیاسی است که نقل مکان کرد و تاریخ برای این کشور سالانه امتحانات ورودی کالج — وجودی آزمون که جوانان در سراسر کشور خودرا برای امتحان اماده برای هر سال تا یک ماه از اواخر جولای تا ژوئن 27-28.

دانشجویان خشمگین بودند چرا که آنها مشکوک حرکت بود چیزی بیش از یک حیله به نفع کشور بیمار صنعت گردشگری شده است که حالت بحران پس از coronavirus ضربه اول. دانش آموزان می گویند این طرح این است که آنها را به رفتن در تعطیلات — با وجود مداوم خطر عفونت — از آنجایی که آنها تمام خواهد شد با مطالعه و یک ماه زودتر از برنامه ریزی شده. دولت ترکیه با رد اتهامات از جمله.

جوانان به طور فزاینده ای مضطرب

"این افتضاح است که اقتصاد و صنعت گردشگری هستند که با توجه به اولویت بر سلامت ما می گوید:" 19 ساله Asli از آنکارا. او در زمان آزمون برای بار دوم و می گوید: او تحت فشار زیادی برای انجام بهتر این زمان.

ادامه مطلب: آزادی بیان می ایستد محاکمه در ترکیه

"ما در یک وضعیت که در آن ما فقط نمی دانم که به اعتماد دیگر می گوید:" Fatih همچنین یک دانش آموز از آنکارا. فاتح می گوید: معلوم نیست اگر این تست واقعا موکول یا نه و اضافه کرد "این است که ترکیه هر چیزی می تواند اتفاق می افتد."

Turkish President Recep Tayyip Erdogan meets with youth via social media in Istanbul (picture-alliance/AA/Turkish Presidency)

اردوغان مواجه مخالفت برخی از رای دهندگان جوان هنگام ملاقات آنها را به طور مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی

به تازگی ترکان جوان به رئیس جمهور طعم مخالفت خود را به عنوان تنها آنها می توانند. هنگامی که اردوغان در زمان به یوتیوب در روز قبل از امتحان برای "دیدار با کودکان و نوجوانان" رویداد کلمات زیبا او با استفاده از آدرس این رای دهندگان بالقوه کاهش یافت و در گوش کر. در واقع جوانان در تنظیم شد و سریع به صدای خشم خود را. هزاران نفر لعنتی اردوغان متلک او را با زمان واقعی نظرات فقط پس از آن حرکت به پلت فرم بعدی — مانند توییتر که در آن آنها برافراشته بیشتر و راه اندازی هشتگ به کمپین #OyMoyYok (نه گرفتن رای من) که اقدام به گسترش مانند آتش سوزی.

که نسل Z?

از آن نسل Z تبدیل شده است هدف از مطالعه. اساسا این گروه متشکل از کسی متولد شده بین سال های 1995 و 2010. برآوردها نشان می دهد که برخی از 13 میلیون جوان ترک به که و که آنها می تواند نقش کلیدی در انتخابات آینده. بسیاری از شما به زودی قادر به رای دادن برای اولین بار, اما هیچ کس واقعا نمی داند چگونه آنها کنه.

Baris Ülgen (privat)

Baris Ülgen شکایت که هیچ حزب به نمایندگی سیاسی خود را views

عمده مطالعه انجام شده توسط Gezici Arastirma Merkezi موسسه به تازگی در زمان نگاهی نزدیک تر به نوجوانان و جوانان در 12 از ترکیه 81 استان. هدف اصلی از این مطالعه به دست آوردن یک تصویر از نگرش خود را نسبت به دین و مذهب خود بینی و خود گرایش سیاسی.

"این نسل خواهد بود یک عامل تعیین کننده در 2023 انتخابات مجلس می گوید:" Murat Gezici. او می گوید رای دهندگان جوان را تا حدود 12 درصد از رای دهندگان و در نتیجه می تواند دیکته برخی از مسائل مورد بحث در انتخابات — یعنی کسانی که از انصاف و درآمد.

محقق Gezici می گوید رای دهندگان جوان "بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه و همدلانه حساس و متفکر" از نسل قبلی است. این مطالعه نشان داد این جوان رای دهندگان نیز نفوذ بیش از چگونه پدر و مادر خود رای بدهند. هر چند همان کار نمی کند راه دیگری در اطراف با "87.5% گفت: پدر و مادر خود را' نظرات بدون تاثیر بر آنها چگونه خواهد رای خود را می گوید:" Gezici که می افزاید که در این کشور جوانان به نظر می رسد بی طرفانه در ارزش های سنتی.

رو به آینده در خارج از کشور

در ترکیه در جریان بحران اقتصادی به نظر می رسد بسیار بعید است که رای دهندگان جوان را پیدا خواهد کرد هر چیزی الهام بخش در اردوغان در حزب عدالت و توسعه. با توجه به آمار دولت, اتاق کار, بیکاری جوانان (سنین 15-24) در این کشور شده است معلق در هوا در حدود 25 ٪ در سال. است که چرا بسیاری از واجد شرایط ترکان جوان به سادگی خروج از کشور و رفتن به اروپا — شروع یک مغز تخلیه است که می تواند به قبر عواقب طولانی مدت برای ترکیه در بازار کار.

Baris Ulgen که فقط به پایان رسید خود را در رشته مهندسی برق تحصیل در استانبول Sabanci دانشگاه می گوید: هیچ یک از این کشور احزاب سیاسی نمایندگی او و که او نمی تواند به هر یک از آنها رای خود را. او بدبینانه در مورد ترکیه در آینده: "من عاشق کشورم هستم اما من فکر می کنم آن زمان برای من برای رفتن به خارج از کشور برای مدتی."

Simge Koraltan (privat)

Simge Koraltan است که در میان کسانی که شکایت دارند که آینده دور از امن

Simge Koraltan a 17-year-old دانشجو نیز نگران آینده کشور: "یکی واقعا نمی توانم بگویم آنچه اتفاق می افتد در طی دو سال آینده." او می گوید: او احساس خوش شانس است که مطالعات خود را اجازه خواهد داد که او را به خارج از کشور برود اما اضافه می کند که او واقعا نمی خواهید به ترک.

مردمی' سیاست ؟

روزنامه نگار و دانشگاهی می تواند Ertuna می گوید این غیر ممکن است برای ارتباط با رای دهندگان "راه قدیمی است." او می گوید یک زبان جدید نیاز به توان به آدرس یک نسل است که راحت تر در رسانه های اجتماعی بیش از هر جای دیگر: "ما در حال صحبت کردن در مورد افرادی که با استفاده از یوتیوب به عنوان مرورگر خود و دریافت اخبار خود را از طریق Instagram." Ertuna اضافه می کند که سیاستمداران به شدت نیاز به پیدا کردن راه حل به سن مشکلات خاص نیز هست.

دانشمند علوم سیاسی Nezih Onur Kuru است که به شدت انتقادی از دولت به دلیل حاکم عدالت و توسعه و ملی گرایان افراطی MHP صرف بیشتر انرژی خود را تنها پرداختن به مسایلی که در خانه محافظه کار روستایی رای دهندگان. او می گوید که باعث می شود خلیج فارس بین کسانی که در قدرت و جوانان کشور unbridgeable: "خشم بیش از امتحانات یک نقطه عطف بود. درست مانند انتخابات مجلس در سال 2023 خواهد بود یک نقطه عطف — چرا که هنگامی که نسل Z برگزار خواهد شد توازن قدرت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن