دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را بان Infinite در آمریکا

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی می تواند به منظور شرکت چینی ByteDance به فروش آن

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی می تواند به منظور شرکت چینی ByteDance به فروش آن تصویری برنامه Infinite منابع نزدیک به این موضوع گفته اند. غول تکنولوژی مایکروسافت گفته می خواهد به خرید پلت فرم.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز جمعه که او را بان محبوب رسانه های اجتماعی برنامه Infinite ساعت پس از شایعات تا به حال منتشر شده در مورد امکان اقدامات دولت در مقابل آن است.

"تا آنجا که Infinite نگران است ما منع آنها از ایالات متحده," مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در نیروی هوایی یکی در راه بازگشت به کاخ سفید از فلوریدا.

مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است که او می تواند با استفاده از اورژانس قدرت اقتصادی یا اجرایی به منظور اجرای این عمل اصرار "من که اقتدار." او افزود: "آن را به امضا می شود فردا."

تقسیم عددی بر مضرب گزارش در سراسر رسانه های اجتماعی محبوب برنامه ظهور زودتر با گزارش می دهد که غول تکنولوژی مایکروسافت است که در مذاکرات به دست آوردن آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در اوایل این هفته قرار دادن Infinite — یک ویدیو در حال ویرایش و به اشتراک گذاری برنامه های محبوب با جوان مردم — تحت بررسی رسمی توسط کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) نگرانی چین می تواند با استفاده از این سرویس برای جاسوسی را.

ادامه مطلب: آنچه که در چین نظم جهانی برای قرن 21st?

مایکروسافت باعث می شود حرکت به خرید

این خبر همزمان با گزارش می دهد که واشنگتن مبتنی بر تکنولوژی کرگدن مایکروسافت است که در مذاکرات برای خرید Infinite از پدر و مادر خود شرکت پکن-بر اساس ByteDance.

مایکروسافت در حال حاضر در حال مذاکره خرید Infinite را با ما کسب و کار, منابع آشنا با این موضوع گفت: نیویورک تایمز.

The Infinite saga آخرین در یک داستان رو به رشد تنش بین چین و ایالات متحده است. در یک درگیری که در ابتدا با تمرکز بر تجارت اختلافات است و پس از توسعه به گسترده تر اختلاف که در حال حاضر شامل مسائلی مانند هنگ کنگ حاکمیت پکن درمان آن اقلیت مسلمان جمعیت و افزایش ما موشکافی چینی شرکت فنی.

Infinite 'اعتماد به نفس' در آینده آن

پکن-بر اساس برنامه wildly محبوب با جمعیتی جوان است که با استفاده از آن برای ویرایش و به اشتراک گذاری و مشاهده فرم کوتاه فیلم. Infinite یک میلیارد دلار برآورد شده کاربران در سطح جهان است.

Infinite روز جمعه با صدور بیانیه ای در این تحولات گفت: "در حالی که ما نمی دیدگاهها شایعه یا حدس و گمان ما با اعتماد به نفس در موفقیت طولانی مدت از Infinite."

ما با تکنولوژی غول مانند Facebook و Snapchat آمده اند برای دیدن چینی ساخته شده پلت فرم به عنوان یک تهدید رقابتی. در ایالات متحده Infinite ده ها میلیون نفر از کاربران ثبت نام شده.

برای دولت آمریکا پلت فرم چینی مالکیت نگرانی در مورد سانسور از فیلم ها از جمله کسانی که انتقادی از دولت چین و یا حمایت از آن مانند دموکراسی در هنگ کنگ.

منتقدان همچنین هشدار در مورد پتانسیل برای به اشتراک گذاری داده های کاربر با مقامات چینی. Infinite را رد کرده است هر دو ادعا می کند گفت: نمی سانسور فیلم بر اساس موضوعات حساس به چین و آن را نمی خواهد به دولت چین دسترسی به ما داده های کاربر.

kp jcg/aw (AFP AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن