لذا در این کشور داغترین سنا مسابقات در حال خرد کردن اپوزیسیون در جمع آوری کمک های مردمی

با کمتر از چهار ماه به روز انتخابات دموکرات ها در کشور رقابتی ترین سنا مسابقات در حال خرد کردن مخالفان جمهوری

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

با کمتر از چهار ماه به روز انتخابات دموکرات ها در کشور رقابتی ترین سنا مسابقات در حال خرد کردن مخالفان جمهوری خواه خود را در پول مسابقه.

سه ماهه گزارش های مالی ظ روز چهارشنبه نشان می دهد که در رقابتی ترین سنا مسابقات در کشور دموکراتیک نامزد outraised جمهوری خواهان در همه اما دو. دو نامزد دیابت مارتا McSally (R-AZ) و تگزاس از حزب دموکرات MJ Hegar حال ثبت گزارش های خود را در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب روز پنج شنبه.

در دوازده مسابقه که در آن روزانه جانور قادر به بررسی امور مالی برای هر دو طرف' نامزد—مسابقات در کلرادو, مین, آیووا, مونتانا, میشیگان, کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, کنتاکی, آلاباما, آلاسکا و دو در گرجستان—نامزدهای دموکرات مطرح شده در ترکیب $83.6 میلیون دلار به جمهوری خواهان' $رقم 55.5 میلیون نفر است.

در ده از آن دوازده سنا نژادها نامزد حزب دموکرات outraised خواه در سه ماهه دوم.

جمهوری خواهان هنوز هم جمعی لذت بردن از نه ناچیز نقدی استفاده در آن مسابقه—$104 میلیون دلار به حزب دموکرات' $87 میلیون—اما سه ماهه دوم سال مالی شماره نشان می دهد حرکت حداقل در جمع آوری کمک های جلو به طور کامل بر دموکراتها طرف در لحظه.

پول به تنهایی نمی پیروزی در انتخابات و برخی از دموکرات ها در آن مسابقه به صورت سفت مخالفان در تعدادی از کشورها به طور کلی در نظر گرفته جولان احزاب ، اما با رای گیری داده ها در روند دموکراتها جهت—از بالای 2020 بلیط روی پایین—مالی ارقام منتشر شده در این هفته نشان دهنده یک پرچم قرمز بزرگ برای جمهوری خواهان و امیدوار به حفظ خود را نگه دارید در کنگره اتاق بالایی.

سناتور بودند که به آسانی outraised خود را دموکراتیک رقبا عبارتند از: برخی از ایران آسیب پذیر ترین امتیازهای در باید برنده متحده برای دموکرات از جمله سناتور. سوزان کالینز از مین و بهداشت ، کوری گاردنر از کلرادو.

اما برخی از دموکراتها بالا جمع آوری اعانه در سه ماهه دوم در آمد متحده که اگر آنها حرف از جمهوری خواه کنترل خواهد حاکی از موج انتخابات. در کنتاکی سابق دریایی خلبان امی مک گراث مطرح متناوب $17.4 میلیون دلار در سه ماهه دوم برای او تلاش برای سرنگون کردن رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل. دولت در نظر گرفته شده است به احتمال زیاد جمهوری خواه نگه دارید و مک کانل ارسال شده اعداد بزرگ خود را با $12.2 میلیون مطرح شده است. اما با رفتن به فینال کشش McGrath نشسته است در $47 میلیون دلار پول نقد به مک کانل را $38 میلیون.

در کارولینای جنوبی دموکرات جیمی هریسون همچنین گزارش ابرو-بالا بردن اعداد در پیشنهاد خود را برای سرنگون بهداشت ، لیندزی گراهام مدت طولانی به عنوان یک کل شات های طولانی در اعماق قرمز دولت است. هریسون در آورده 14 میلیون دلار برای گراهام $8.3 میلیون بسته شدن شکاف قابل توجهی با دومی که قبلا قابل توجهی پول نقد ،

حتی در آلاسکا—سنتی ایران دژ تنها حاشیه بر دموکرات ها' نقشه—وقت بهداشت ، دن سالیوان بود جای کسی را گرفتن در جمع آوری کمک های مردمی نژاد برای اولین بار نامزد Al ناخالص.

میشیگان ارائه شده شاید تنها نقطه روشن برای جمهوری خواهان در سه ماهه دوم سال مالی شماره. دموکرات ایالت گری پیترز گزارش افزایش محترم $5.2 میلیون اما رقیب جمهوری خواه جان جیمز جای کسی را گرفتن او با مسافت حدود 6.5 میلیون نفر است. پطرس هنوز هم لذت می برد یک مزیت کمی در پول نقد در دست داشته James' جمع آوری کمک های مالی ممکن است نشان می دهد حرکت در آن مسابقه.

میشیگان نژاد یکی از تنها دو میان دوازده روزانه وحش مورد بررسی قرار گرفت که در آن نامزد جمهوری خواه است outraising از حزب دموکرات. دیگر یکی از گرجستان را در دو مجلس سنا مسابقات این چرخه که در آن وقت سن. کلی Loeffler گزارش در آوردن حدود 5.9 میلیون دلار به حزب دموکرات رافائل وارناک را $2.9 میلیون نفر است. اما 5 میلیون دلار از Loeffler را در مسافت های ارائه شده توسط نامزد خودش را در قالب وام به مبارزات انتخاباتی. به استثنای که وام Loeffler یکی از دو نامزد مورد بررسی قرار گرفت که افزایش کمتر از 1 میلیون دلار در سه ماهه دوم.

دیگر مدافعان ایران, سنسور. تهم Tillis کارولینای شمالی و دیوید پردو از گرجستان قادر به حذف 3 میلیون دلار در حالی که مخالفان خود را outraised آنها در Tillis' مورد نزدیک به 5 میلیون دلار.

گرفته شده با هم سه ماهه دوم اعداد ارائه اتصالات نقطه گذاری به بهار سال 2020 که در طی آن وجود دارد چند لکه های روشن برای جمهوری خواهان مجلس سنا. در سه ماه گذشته در این کشور شده است roiled توسط coronavirus همه گیر و گسترده اعتراضات نژادی عدالت که هر دو باید کشیده تصویب اعتبار برای رئیس جمهور تهمت به برخی از پایین ترین نقطه خود را در انتخابات ریاست جمهوری. در کاپیتول هیل توافق قانونگذاران اغلب خود را پاسخ برای مغلوب ساختن پیشی جستن آتش زا توییتهایی و مبارز حرکت مانند سفارش خود را به گاز اشک آور معترضان در خارج از کاخ سفید و اصرار بر تغییر قانون مراقبت مقرون به صرفه در دیوان عالی کشور هم به لحاظ سیاسی منفور حرکت می کند.

بخش خصوصی و برخی از جمهوری خواهان واگذار که وجود دارد کمی نور روز بین تهمت سیاسی و سقف آنها در ماه نوامبر به آنها اضطراب در مورد شانس خود را به عنوان او بشکه به انتخابات عمومی. ضمن اینکه در سه ماهه گذشته جو بایدن مسجل دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری به بسیاری از آنچه در حزب را به عنوان یک افزایش به کنگره نامزدها به خصوص در میدانهای مانند کارولینای شمالی و میشیگان. با چند استثنا دموکرات سنا مقدماتی که به نظر می رسد رقابتی تا حد زیادی نمیکنند که راه با ایجاد تراکم در حال حرکت بر روی انتخابات عمومی—تحکیم شور و شوق و جمع آوری کمک های مردمی دلار است.

مجلس سنا نقشه که در ابتدای سال به ایران با یک لبه برای حفظ اکثریت خود را در حال حاضر به نظر می رسد به طور مساوی همسان. با توجه جمهوری خواهان' شش صندلی استفاده در اتاق دموکرات ها نیاز به تلنگر چهار کرسی به پیروزی اکثریت اگر سنسور. پیترز و داگ جونز (D-AL) غالب در مسابقات که در ایران با بالا توهین آمیز به اهداف.

جمهوری خواهان باید صدا زنگ است که خود را در جمع آوری کمک های مردمی باید بهبود اگر خود را بیشتر در معرض خطر امتیازهای هستند برای زنده ماندن نوامبر سال 2020 با شغل خود را دست نخورده. هر چند این حزب ساخته شده است تا WinRed یک رقیب به دموکراتها آنلاین جمع آوری کمک نیروی عظیم منهدم کننده ActBlue سنا دموکرات ها همچنان به سود فوق العاده از انواع کوچک-دلار سهم این سیستم عامل به طور معمول افزایش دهد. در سه ماهه دوم هریسون و McGrath دموکراتها بالا دو مجلس سنا جمع آوری کمک های مردمی هنرمندان drew 57 درصد و 60 درصد از خود را جمع آوری کمک hauls به ترتیب از کمک های مالی از زیر $200.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب