دکتر جان Bartemus' "خود ایمنی پاسخ" - دانلود رایگان فردا (6/8/2020)

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی دکتر جان Bartemus' کتاب جدید "خود ایمنی جواب: استفاده کاربردی پزشکی بر

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار و اعلام کرد آزادی دکتر جان Bartemus' کتاب جدید "خود ایمنی جواب: استفاده کاربردی پزشکی برای رسیدگی به علت از بین بردن علائم و بهبود کیفیت زندگی است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 8th.

"در پاسخ خود ایمنی" است که نقشه راه خود را برای شفا از بیماری های خود ایمنی به طور طبیعی. هیچ بالا طراحی ایمنی بدن را سرکوب داروها لازم است.

هر فصل از این کتاب ارائه یک مورد واقعی از دکتر Bartemus' و استفاده از آن برای کمک به شما را در درک خاص بیماری خود ایمنی مورد بحث در آن فصل. از علائم به یافته های کلیدی در گذشته سوابق پزشکی که نادیده گرفته شد به مربوطه تست به ایجاد یک منحصر به فرد و خاص در مراقبت از طرح هر فصل پیاده روی شما را از طریق سفر از یک فرد واقعی از درد و رنج به شفا.

بیماری های خود ایمنی شده در این کتاب عبارتند از:
بیماری پارکینسون
پسوریازیس
بیماری کرون
پانداها و تابه
آسیب های مغزی ناشی از خود ایمنی
بیماری سلیاک
حساسیت به گلوتن
تیروئید خود ایمنی - قبر و بیماری هاشیموتو بیماری

دیگر مباحث عبارتند از:
روده و مغز محور
میکروبیوم سلامت
افسردگی و اضطراب

این کتاب نیز پوشش می دهد طیف مواد غذایی واکنش از مواد غذایی آلرژی به مواد غذایی حساسیت به مواد غذایی عدم تحمل و کمک می کند تا شما را در درک و تعیین این که کدام یک(s) شما رنج می برند و چگونه به آنها درست باشد.

که رژیم غذایی رژیم غذایی مناسب برای شما? پیدا کردن چگونه به تعیین که رژیم غذایی درست رژیم غذایی برای شما در وضعیت فعلی خود را. آن است که یک رژیم غذایی ketogenic? آن است که یک رژیم غذایی سرخپوشان? آن است که یک گلوتن رایگان و یا کم FODMAPS رژیم غذایی ؟

در نهایت شما خواهد شد یاد بگیرند که چرا شما نمی توانید "دکتر گوگل" خود را به سلامت اگر شما یک بیماری خود ایمنی است. و شما خواهد بود قدرت را با اطلاعاتی که شما نیاز به پیدا کردن و ایجاد شفا مورد نظر شما.

"در پاسخ خود ایمنی" توسط دکتر جان Bartemus رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/8/2020 – 6/12/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088YN35N9.

"خود ایمنی جواب" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"در این کتاب روشنگر دکتر جان شما طول می کشد پایین جاده کاربردی پزشکی یک رویکرد خود را تغییر
بیماری های خود ایمنی (A. I.). خود ایمنی پاسخ" به افراد استثنایی حکمت برای شرایط مزمن (A. I.). به ویژه هنگامی که جریان اصلی مدل کاهش یافته است توپ را با شرایط مزمن (A. I.)." – جو
 
"اطلاعات موجود در این کتاب بسیار مفید در بسیاری از سطوح مختلف. آن را نه تنها به شما نشان می دهد که چرا شما در حال رفتن را از طریق برخی از مسائل مربوط به سلامت شما را, چرا طب رایج شده است قادر به کمک به خود را در شرایط خاص و به همین دلیل هنوز هم وجود دارد امید! من در حال حاضر فکر دو نفر دیگر که دست من می خواهم برای دریافت این کتاب در. با تشکر از شما دکتر Bartemus خود را در عمق مطالعه و بسیار مطالب خوبی نوشته شده است که تغییر زندگی بسیاری از." – جن

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

دکتر جان Bartemus شده است در خصوصی بالینی برای بیش از 10 سال در کارولینای شمالی. شور و شوق خود را با استفاده از تابعی پزشکی برای کمک به خود و عمل خود را اعضای رسیدن به یک #LifeAtOptimal.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب