عید جشن افزایش coronavirus افزایش نگرانی در آسیای جنوبی

در بنگلادش و هند و پاکستان, مردم نادیده, فیزیکی, فاصله, قوانین, به مناسبت عید مهم مسلمانان تعطیلات. با COVID-1

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

در بنگلادش و هند و پاکستان, مردم نادیده, فیزیکی, فاصله, قوانین, به مناسبت عید مهم مسلمانان تعطیلات. با COVID-19 عفونت در حال افزایش است در جنوب آسیا و این می تواند منجر به یک فاجعه است.

پاکستان

"من پیشنهاد من عید نماز در مسجد با برخی از 400 همکار بندگان" محمد اشرف یک مغازه دار در پایتخت اسلام آباد گفت: DW. "عید جشنواره من را در آغوش کشید و بستگان و دوستان و دست تکان داد و با آنها بدون هیچ گونه ترس از ویروس" اشرف اضافه شده است.

مساجد در پاکستان شاهد یک حضور و غیاب در روز شنبه طی عید مشخص شده است که تا پایان ماه رمضان.

ادامه مطلب: عید فطر: مسلمانان جشن پایان ماه رمضان تحت مستند

در اوایل این ماه مقامات برداشته یک مستند که نخست وزیر عمران خان دولت اعمال کرده بود برای جلوگیری از گسترش ویروس. اما کارشناسان می گویند این مستند هرگز سخت و اسلامی روحانیون حاضر به دنبال فیزیکی فاصله اقدامات از شروع.

پاکستان ثبت کرده است نزدیک به 57,000 COVID-19 مورد از دوشنبه و بیش از 1100 مرگ و میر مرتبط. عفونت نرخ رسید پس از بلند کردن اجسام از مستند.

بخشی از مستند اقدامات گرفته اند تلفات سنگین به اقتصاد این کشور دارد بنابراین بسیاری از مردم با استقبال از کاهش محدودیت. "ما همچنان در داخل خانه برای حدود دو ماه. عید ما به ارمغان آورد شادی" احمد یک پدر سه گفت: DW. "ما نمی توانیم در خانه ماندن برای بیش از حد طولانی است. ما را به زندگی می کنند زندگی ما است."

ادامه مطلب: COVID-19: چرا در ماه رمضان می تواند یک فاجعه ماه برای پاکستان

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

بنگلادش

بنگلادش مشخص عید فطر در روز دوشنبه میان COVID-19 همه گیر است که تاکنون بیش از 500 زندگی در کشور است. تعدادی از عفونت است به طور پیوسته در حال افزایش است وجود دارد با بیش از 35 ، 000 نفر تست مثبت برای این بیماری است.

کارشناسان بهداشت می گویند تعداد COVID-19 موارد در کشورهای آسیای جنوبی نیست و منعکس کننده وضعیت واقعی بر روی زمین به دلیل پایین تست سرعت.

با اینحال دولت بنگلادش ممنوع هوای عید جماعت. مساجد اجازه داده شد برای برگزاری جرم نماز اما روحانیون مورد نیاز برای اطمینان از جسمی فاصله گرفته است.

ادامه مطلب: بنگلادش: Coronavirus می رسد بزرگترین اردوگاه پناهندگان در جهان

مقامات همچنین از مردم خواست نگه داشتن یک فاصله امن از هر یک از دیگر و نه به آغوش یکدیگر — یک عید سفارشی — برای محدود کردن COVID-19 گسترش یافته است. اما مردم دیده می شد ایستاده بسیار نزدیک به یکدیگر در صف های طولانی و حتی هل دادن هر یک از دیگر در حالی که ورود به مساجد.

"ما سعی کنیم اما نمی تواند مدیریت جمعیت است. ما می تواند استفاده از زور علیه آنها, اما ما نمی خواهم به انجام است که در عید. ما هنوز هم درخواست آنها را به دنبال دستورالعمل های بهداشتی," Abdur Rouf یک مقام پلیس در داکا گفت: DW.

در مقایسه با سال گذشته زخمی شدند و هنوز هم بسیار غم انگیز در کشور این زمان در اطراف. کسانی که ارائه شده نماز خود را در مسجد گفت: DW این یک تجربه کاملا متفاوت و بدون مرسوم بغل کردن.

"اما به لطف خدا ما می تواند ارائه عید نماز. خدا ما را نجات از این بیماری همه گیر" عبدالحمید تاجر گفت: DW.

Mizanur Rahman ارشد روحانی در بیت Mukarram مسجد در داکا گفت: او دعا برای تندرستی و سلامتی از هر کس در جهان است.

ادامه مطلب: در حال بنگلادش کم هزینه coronavirus کیت های آزمایش قابل اطمینان است ؟

هند

اسلام دومین دین در هند با 14.2 درصد از جمعیت کشور — حدود 172 میلیون نفر — شناسایی خود را به عنوان مسلمان.

در اکثر نقاط هند, عید فطر جشن گرفته شد روز دوشنبه محرومیت مکان هایی مانند کرالا و جامو و کشمیر که بزرگداشت آن در روز یکشنبه. عید جشن در سراسر کشور باقی مانده کلید پایین به عنوان بسیاری از مساجد باقی مانده بسته را در هر دولت ممنوعیت اجتماعات بزرگ.

بسیاری از مسلمانان ارائه شده و نماز عید را در خانه رعایت جسمی فاصله گرفته است. "برای برخی از فرقه های اسلام توده عید نماز اجباری هستند در حالی که برای برخی از آنها نه" Sabika Abbas Naqvi ساکن شهرستان لکنو گفت: DW.

"در لکهنو [پایتخت اوتار پرادش] بزرگترین عید جماعت برگزار می شود در این باره Imambara اما آن را در محل این سال" نقوی اضافه شده است.

در کرالا نماز عید بودند, به صورت آنلاین توسط روحانیون برای محدود کردن تعامل اجتماعی است. پلیس ثبت موارد در برابر کسانی که جمع شده بودند برای نماز.

"اکثر مردم مراجعه نمی کند هر یک از دیگر خانه ها به مناسبت عید. مردم به طور کلی به دنبال, دولت, سلامت, بخشنامه ها" Sheeraz احمد دانشجویی از دانشگاه اسلامی علیگر گفت: DW.

هند-اداره کشمیر بیشتر شده است در حالت مستند پس از نارندرا نخست وزیر دولت در سال گذشته محروم منطقه از آن به ویژه قانون اساسی و راه اندازی یک سرکوب جدایی طلبان مسلمان وجود دارد. بسیاری از کشمیری ارائه توده نماز به مناسبت عید.

ملی گرایان هندو نگه مسلمانان مسئول گسترش COVID-19 در کشور است. به اتهام شروع به گرفتن نگه دارید و بعد از یک افزایش در coronavirus عفونت شد مربوط به یک گردهمایی از, اسلامی, مبلغ, گروه Tablighi Jamaat که در ماه مارس در دهلی نو. حدود 8000 نفر جمع شده بودند در جلسه سایت که پس از آن تبدیل به یک نقطه داغ برای ویروس. این گروه رئیس مولانا سعد بود و بعد از آن به اتهام مقصر قتل و سهل انگاری.

بسیاری از مسلمانان می گویند که آنها روبرو هستند تجدید انگ تهدید و تحریم در کشور است. به این دلایل آنها می گویند آنها مشخص شده امسال عید با افزایش احساس ناامنی و عدم اطمینان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن