Mastercard همکاری با مایکروسافت برای سرعت بخشیدن به نوآوری در سراسر دیجیتال تجارت و راه اندازی اکوسیستم

در روز سه شنبه مسترکارت و شرکت مایکروسافت اعلام همکاری برای شکل دادن به آینده دیجیتال, تجارت, رانندگی, راه اند

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

در روز سه شنبه مسترکارت و شرکت مایکروسافت اعلام همکاری برای شکل دادن به آینده دیجیتال, تجارت, رانندگی, راه اندازی, نوآوری و فعال شمول مالی. همکاری را تسریع بخشد مسترکارت Labs' ابر بومی تحقیق و توسعه فعالیت های فعال توسط لاجوردی و AI برای پیشبرد مسترکارت Labs' ماموریت به د-خطر و تجاری در حال ظهور فن آوری های و سیستم عامل های دیجیتال تجارت است. از طریق دسترسی به دانش فنی و فن آوری لبه برش مستر همکاران بیشتر خواهد شد قدرت به ساخت و ایمن مقیاس راه حل های جدید.

"ما هیجان زده برای تعمیق دیرینه رابطه با مایکروسافت با پیشرفت تحقیق و توسعه و پوسته پوسته شدن از فن آوری های جدید و مدل های کسب و کار" گفت: کن مور معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس مسترکارت Labs. "این همکاری استراتژیک را تقویت و گسترش ابر ما خدمات و قابلیت ها برای مشتریان و fintech همکاران جرقه نوآوری و خلاقیت برای اکوسیستم. این ما را قادر به کشف فرصت های متمرکز بر مشتری جدید بخش فن آوری و روند به عنوان ما همچنان به رانندگی شمول مالی و ساخت آینده تجارت است."

"مسترکارت تعهد به نوآوری و شمول مالی شتاب دیجیتال تجارت برای افراد و کسب و کار در سراسر جهان" گفت: Judson Althoff معاون اجرایی رئیس جمهور از مایکروسافت در سراسر جهان کسب و کار تجاری. "ما مشتاقانه منتظر به ساختمان ما ارتباط قوی و شتاب co-نوآوری برای کمک به اتصال و قدرت یک اقتصاد دیجیتال برای همه در همه جا."

توانمند سازی fintech نوآوری و پیشرفت تجارت دیجیتال

سرمایه گذاری در مستر شبکه جهانی و اعمال نفوذ لاجوردی جهانی رسیدن این همکاری را قادر خواهد ساخت مسترکارت اکوسیستم از همکاران به کشف استفاده از در حال ظهور نوآوری و جدید تجارت قابلیت های مانند دستگاه است که قادر به پرداخت دیجیتال در راه های جدید است. از طریق دسترسی به Azure فناوریهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و اینترنت از چیزهایی fintech همکاران خواهد بود قدرت را به ایجاد کاربر جدید تجربیات برای پیشبرد چگونه مصرف کنندگان و کسب و کار و دولت ها ارزش مبادله.

مستر شروع مسیر برنامه کمک کرده است با توسعه بیش از 230 fintech شرکت ها در سراسر جهان دموکراتیزه کردن دسترسی به خدمات مالی است. ساختمان در شتاب که این همکاری را گسترش دهد پشتیبانی برای fintech جامعه با کمک به تنوع و ایجاد کسب و کار جدید و ایجاد و مقیاس جدید cloud-اولین دیجیتال محصولات و خدمات.

امکان شمول مالی

مسترکارت و مایکروسافت به اشتراک گذاری تعهد به حصول اطمینان از مردم در جوامع محروم از دسترسی به محصولات دیجیتال و خدمات به تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود را. این همکاری باعث پیشرفت مسترکارت دید را برای بهبود زندگی مردم با ایجاد مسیرهای به امنیت مالی و دسترسی به خدمات اساسی. لاجوردی ابر محیط زیست را به عنوان بومی زیرساخت برای مستر Labs' گنجاندن تلاش و حمایت مسترکارت جامعه عبور یک پلت فرم است که می کشد با هم مجتمع اکوسیستم و فراهم می کند و جوامع محروم از دسترسی به خدمات ضروری مانند آموزش و پرورش و کشاورزی و بازار و مراقبت های بهداشتی اولیه.

مایکروسافت Azure را فراهم می کند مسترکارت — و اکوسیستم آنها به طور مشترک خدمت می کنند — با یک مقیاس پذیر و انعطاف پذیر پلت فرم ضروری برای برقراری ارتباط امن و حفاظت از داده ها, شرکت نوآوری با همکاران و ارائه دسترسی به خدمات مالی

در مورد مستر کارت

مسترکارت (NYSE:MA) یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

توجه به ویراستاران: برای اطلاعات بیشتر به اخبار و دیدگاه از مایکروسافت لطفا اخبار مایکروسافت, مرکز http://news.microsoft.com. لینک های وب و شماره تلفن و عنوان شد درست در زمان, انتشار, اما ممکن است تغییر کرده باشد. برای کمک های اضافی روزنامه نگاران و تحلیلگران ممکن است تماس با مایکروسافت واکنش سریع تیم یا دیگر مناسب اطلاعات تماس ذکر شده در https://news.microsoft.com/microsoft-public-relations-contacts.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب